Jump to content

alexra

  • הודעות

    105
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי alexra

  1. דווקא SPLASH נשמע כמו שם של אוטובוט..
  2. תודה רבה! אני די בתחילת העבודה. אשמח לשתף אותכם בפרויקט הסופי ברגע שיהיה מוכן.
  3. בגדול מה שאני בא לבדוק זה קשר בין אופי האדם לרכב שהוא רכוש. ייתכן מאוד שאני לא אקבל שום הצדקה להשערות שלי מהרבה סיבות, למשל גודל מדגם. פשוט הנושא הזה נראה לי מענין, וכשהתחלתי לחקור מצאתי מאמרים מקצועים בנושא. הנושא נבדק כמה פעמים ובאמת מצאו כל מיני קשרים (חלקם די צפוים, חלקם פחות), בעיקר בארה"ב, אך שם מדובר בפרויקט רציני כמובן עם מדגם של כמה אלפי איש ועם סקר הרבה יותר מקיף.
  4. תודה, הרעיון הוא האם יש לך אישיות רגועה: שקט, סבלני לא נוטה להתפרץ, דברים כאלה.
  5. תודה רבה למי שממלא את הסקר. אתם עוזרים לי מאוד!!
  6. הסקר קצר מאוד בנושא הרכב http://kwiksurveys.com/online-survey.php?survey_ID=KJOEIL_2de9e553&UID=2887552459 תודה רבה!
  7. לגבי צריכת דלק, לי היה בסביבות 11 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. מניסיון עם פוקוס יכול להגיד לך בחירה טובה.
  8. באוטו קודם שלי היתה לי מערכת שסיפקה אותי לגמרי. רדיו דיסק JVC KDG335 ורמקולים של JBL. הכל עלה לי 1000 שקל וזה סיפק אותי לגמרי. איכות ובסים סבבה. עכשיו כנראה שהתקציב הוא גם 1000 שקל. ולמה הכוונה רמקולים נורמליים? עוצמה? או חברה אחרת?
  9. היי אנשים.. אני מעוניין לקנות מערכת לרכב. חשבתי על פיוניר 4050 או משהו בסגנון. כרגע יש לי מערכת ישנה של קנווד וזוג רמקולים אחוריים של לייטנינג אודיו 6X9 גם די ישנים.(יש גם מקוריים מקדימה) למה אני קונה מערכת חדשה? כי אני מרגיש שהישנה לא מפיקה כלום מהרמקולים. אני אוהב שומעים את הבאס וזה לא קורה עם המערכת הזאת. (לא צריך ברמה של סאב) השאלה אם המערכת החדשה תספיק לי או שיהיה צורך להחליף גם את הרמקולים?
  10. alexra

    המלצה לאוטו ב35K

    את הכיס גם ה 1600 יכולה לשתות. תלוי מה גודל הכיס. אין הבדל גדול בצריכה של 1600 ו ה2000. מנסיון שלי עם הפוקוס אני יכול להגיד לך שיחסית למשפחתית אחרת, הוא מהנה לנהיגה. אין לו אמינות של יפנית אבל בהחלט אם תטפל בו כמו שצריך הוא יפגין אמינות טובה. ממליץ...
  11. כל כך חששתי מזה ובסופו של דבר טויוטה פרשה.. בתור אוהד הקבוצה (אחד משתיים וחצי האוהדים שיש לקבוצה בארץ), מבאס לדעת שהעונה הבאה שאמורה להיות מאוד מרעננת, תיפתח ללא הקבוצה שלך. מקווה שגלוק ובעיקר יארנו טרולי ימצאו לעצמם כיסא לשנה הבאה, שלפחות אוכל להנות מהנהגים שאני אוהב.
  12. alexra

    שאלה על העברת בעלות

    הבנתי. תודה רבה.
  13. alexra

    שאלה על העברת בעלות

    אז זה בדיוק מה שעניין אותי. כשמוסיפים בן זוג האוטו בעצם רשום על שני אנשים?
  14. alexra

    שאלה על העברת בעלות

    הבנתי, תודה. אז זאת העברת בעלות רגילה לגמרי.
  15. האם העברת בעלות בתוך המשפחה נחשבת להעברת בעלות רגילה לגמרי או שיש סעיף מסוים ברשיון? תודה לעונים.
  16. פורד פוקוס שנת 2001 יד 2, ק"מ 141000. שמורה מאוד. כל הטיפולים בזמן. יש פגיעה בקצה שלדה(משמעות נמוכה). אוטו מושקע ביותר, גלגלי מגנזיום, רדיו דיסק, רמקולים JBL, קודן. 34000 ש"ח 0525112466 אלכס http://i820.photobucket.com/albums/zz129/alexrabi/Picture07711-1.jpg http://i820.photobucket.com/albums/zz129/alexrabi/Picture07511.jpg http://i820.photobucket.com/albums/zz129/alexrabi/Picture07811.jpg
  17. אין ספק שהוא נהג מוכשר אבל לגבי ביצים של אלוף אני לא בטוח. בסה"כ תחילת עונה הוא נהנה ממכונית עם פער עצום משאר המכוניות. אחרי שהוא התרחק בדירוג בחצי העונה כבר היה קשה לאחרים לסגור את הפער, כי הוא עדיין היה אוסף נקודות. את יכולת הנהיגה האמיתית שלו ראיניו באמת במרוץ האחרון. לפני זה הוא לא היה צריך להפגין ביצועים כי הוא תמיד פתח מקדימה. בברזיל באמת ראינו שיש לו את זה. אבל הוא לא הראה את זה לאורך כל העונה.
  18. נכון, בגלל זה אני מחכה לחוות דעת ממישהו בעל נסיון עם הרכב.
  19. בטח ה 4 דלתות היתה ZX4
  20. אם למישהו יש נסיון עם האוונסיס החדשה, אשמח לדעת את חוות הדעת שלו על הרכב. בעיקר מה שמעניין אותי זה איך הצריכת דלק שלו. לפי נתוני היצרן זה 14 ק"מ לליטר משולב, אבל למנוע 2.0, למרות שהוא פועל לפי טכנולוגיה חדשה מסוימת זה קצת לא מציאותי.
  21. לא צריך להגיד סתם אם לא יודעים. אם השמאי המציא זה משהו אחר.... חוץ מזה מה היאריס קשורה. מתי הזכרתי את המילה יאריס?
  22. לא, על פי הנזק שתואר נאמר שאין ירידת ערך.
  23. כשקניתי דיברתי עם שמאי... נאמר שאין ירידת ערך על הפגיעה הזאת
  24. לקח לי זמן אבל סוף סוף לקחתי את הTSI 122 לנסיעה, והתרשמתי ממש לטובה. ההאצה שלו באמת מדהימה, אהבתי מאוד את המנוע ואת הגיר שבכלל לא מרגישים בו את העברת ההילוכים. פחות אהבתי את ההגה שהרגיש לי לא הכי מדויק. בגדול אהבתי את הרכב. ובכל זאת אני ממשיך לחפש אלטרנטיבות יותר זולות. אני אבדוק את האוקטביה TSI שמחירה יותר נמוך.
  25. גם אני כשקניתי את האוטו הוא היה עם קצה שלדה. זה נכון שזה קצת מפריע פסיכולוגית אבל בפועל זה לא פוגע באוטו, ואם זה רכב שאתה רוצה אתה יכול להיות רגוע. כשקניתי המוכר לא הסכים להוריד ממחיר מחירון, ואני מרגיש בסדר עם זה כי בטוח היה לוקח לי עוד הרבה זמן למצוא את הרכב שחיפשתי. יש מצב בתקופה הקרובה אני אמכור ואין לי גם שום כוונה להוריד על קצה שלדה.
×
×
  • תוכן חדש...