Jump to content

alexra

  • הודעות

    105
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי alexra

  1. נתקלתי בדגם מהשנים הנ"ל בו הוחלף הגיר..האם שווה לבדוק אותו? האם זו תקלה שעלולה לחזור על עצמה?
  2. היי, אני מחפש רכב ואחת המועמדות היא הפיאסטה מהשנתונים 2010-2011. אשמח לקבל קצת חוות דעת למה לשים לב כשבאים לבדוק את הרכב. האם יש נקודות תורפה לרכב? תודה,
  3. איך האמינות של פורד פיאסטה? יש מחלות לרכב? התיבת הילוכים עושה בעיות בדומה לשל פוקוס?
  4. אחלה תודה. ובקשר לפיאסטה איך הגיר שלה? ואיך האמינות הכללית שלה?
  5. ההיצע מאוד נמוך וקשה למצוא דגם שמור. חשבנו גם בכיוון ה i20 אך גם שם טרם מצאנו רכב שיכנס בתקציב. אם הבחירה נופלת בין מאזדה 2 אקטיב ו i10 מה מומלץ?
  6. שכחתי להדגיש אוטומט בלבד
  7. אהלן. אני מחפש רכב לחברה שלי. הדרישות הן אמינות, בטיחות ועלויות שוטפות נמוכות ככל הניתן. יש לנו כמה כיוונים: -מאזדה 2 (כנראה שהאקטיב כי פשוט כמעט ולא ניתן למצוא דינמיק שמורות בתקציב, ואני מודע שהוא עם 2 כריות אוויר) -סיריון -יונדאי i10 -פורד פיאסטה חשוב להדגיש שלא ניתן למתוח את התקציב בכלל. מה מבין האפשרויות הבאות עדיפה לצרכים שלנו? תודה
  8. שלום, קניתי את הרכב שלי לפני כשנה מבעלים תושבי תל אביב. היתי חונה בתל אביב עם פנגו לא מעט אך אף פעם לא שמתי לב לתופעה המוזרה הבאה. לפני כמה ימים חניתי עם פנגו בכחול לבן. כשבאתי לכבות נכתב לי שהסכום לחיוב 0. אחרי זה חניתי גם בחניון וביציאה שילמתי 75 % פחות (כמו תושב). ראיתי שבפנגו מופיע לי ליד מספר הרכב- תושב תל אביב. אני יודע שלא הגדרתי את זה ככה ואני גם חושב שזה לא הופיע לפני. אני לא רוצה לקחת סיכון ולא לחנות כתושב תל אביב כי אני לא. איך ניתן להזין את הרכב שלי מחדש שלא יופיע תושב תל אביב? או שזה מוגדר אוטומטית ברשימות של פאנגו? תודה רבה,
  9. אהלן, אשמח לדעת אם קיים מכון שטיפה באיזור פ"ת שעובד עם "דלק" שיאפשר לי לחסוך כמה שקלים בשטיפת הרכב בתדלוק מעל סכום מסוים. צריך תחנת דלק אשר עובד עם הליסינג של צה"ל. במידה ומישהו מכיר אודה מאוד אם ישתף גם. תודה,
  10. הפעם מוכן להסכים איתך באופן מלא. בדיוק הסיבה בגללה הפסקתי להכנס לרמי לוי. וזה עוד מה שהלקוחות רואים בעיניהם. לא רוצה לדמיין מה הולך במחסנים איפה שהמזון מאוחסן.
  11. כל הסתלבטות מתקבלת בברכה, כל עוד בעל הדעה מילא את השאלון. אין פה שום כוונה להראות קשרים בין בעלי שעוני יוקרה להשתייכות לקטגוריית ילדי השמנת כפי שנאמר על ידי החכמים והיודעי כל. הבעיה המרכזית של הרבה שעוני יוקרה (וצר לי לאכזב את בעלי הקאסיו, זה לא שעון יוקרה) זה הפניה לצעירים אשר תאורטית יכולים להרשות לעצמם שעון כזה ומעוניינים בכך, אך לא עושים זאת עקב חוסר מודעות או מניעים נוספים אותם אנחנו בודקים. בעיקרו הסקר בא לבדוק דרכים שונות, בין אם זה גלוי בשאלון ובין אם לא, לחדירה של שעוני היוקרה לפלח שוק זה. ושוב תודה לעונים!
  12. אולי כרטיס גירוד עם סיכויי זכיה לא מציאותיים
  13. תאורטית אתה צודק. מעשית, בפילוח השוק של החברה כנראה שלא תהווה חלק מהלקוחות הפוטנציאליים שלה. זה לא סוד שקהל היעד של שעוני יוקרה מתבסס ברובו על אנשים מהעשירון העליון (ואף יותר ממוקד מזה). כמובן שיש יוצאים מהכלל שהכנסתם הלא גבוהה לא תהווה מכשול ברכישה, אבל מאוד קשה למותג שעוני יוקרה כלשהו להגיע לכל לקוח פוטנציאלי, ולכן עדיף לה למקד את מאמצי השיווק שלה בפלח שוק רלונונטי יותר.
  14. לא בטוח שאני יודע על איזה דיוקן של הסטראוטיפ אתה מדבר. בכל מקרה יש דברים מאוד ספציפיים שהשאלון בא לבדוק. לא מכיר אותך, אולי יש לך ראש שיווקי ועלית על זה בלי בעיה, אבל אתה לא חייב לצאת בהצהרות נגד השאלון. הוא לא חובה. בכל מקרה תודה לעונים!
  15. שלום לכולם, אשמח אם תקדישו 4 דקות למילוי שאלון קצר בנושא של שעוני יוקרה. השאלון פונה לצעירים/צעירות עד גיל 35 אשר יכולים להרשות לעצמם שעון יוקרה (סליחה על האפלייה, גם אני לא נמנה בין אותם אנשים) https://docs.google.com/forms/d/1OVttsRAhu26fSJNdvppcD__Wc0uabK2rA8D6B0Efl4w/viewform תודה רבה!
  16. הוא יביא את הייפוי כוח בזמן העברת הבעלות. לפי התגובות מבין שעדיף להתעקש להעביר את הכסף על חשבון בעלת הרכב האמיתית. בהנחה שאני פותר את הנושא הזה יש עוד סימני אזהרה בעסקה זו או שייפוי כוח זה עניין שגרתי? והאם הוא צריך להיות חתום עו"ד או שהטופס ממשרד התחבורה מספיק בלי החתימה?
  17. שלום רב, אני עומד לפני רכישת רכב וסגרתי עם המוכר על מחיר. המוכר נראה אמין אבל יש נקודה אחת שמטרידה אותי. הרכב רשום על שם אמא של אשתו, שנגיד וזה הגיוני שהוא מתעסק במכירה של הרכב (הרי הוא יציג ייפוי כוח מטעמה כך שזה נראה סביר). אבל הוא ביקש שאת הצ'ק הבנקאי אני אוציא על שם אבא שלה. השאלה אם מצב זה מקובל או שיש מקום לדאגה. למשל בעלת הרכב תוכל לטעון שלא קיבלה את הכסף ושהיא בכלל גרושה או דברים מהסוג הזה. מה עלי לדרוש מהמוכר על מנת להיות יותר בטוח? תודה,
  18. alexra

    דגמי מיטו

    אולי מישהו שמכיר את הרכבים יוכל לחוות דעה בנושא?
  19. זה לא בהכרח אומר שתהיה כל שני וחמישי במוסך.. זה כן אומר שיכולות לצוץ תקלות פה ושם שברגע שיסודרו תמשיך להנות מהרכב כי הוא באמת מפנק. לפחות אני חוויתי את זה עם רכבי בעבר. במידה והרכב באחריות לא היתי חושש יותר מדי אך לפי התקציב אני מבין שהרכב יהיה ללא אחריות. אתה חייב להחליט מה יותר חשוב לך.
  20. alexra

    דגמי מיטו

    במה מתבטא חוסר הדיוק של התיבה? בנוסף יש הבדלי אמינות או בלאי חלקים בין הדגמים?
  21. alexra

    דגמי מיטו

    תודה.. הייתי באוטודיל ורוב הרכבים שם מהשנתונים האחרונים לכן לא נכנסים בתקציב. אשמח לשמוע על הבדלים מהותיים מבחינת המנוע והגיר בין דגם ה120 ל155 והאם יש הצדקה לוותר על ה120 ולחפש דווקא את ה155?
  22. מנוע ה 1.4 TSI חזק הרבה יותר מה1.6 וגם מה1.8 של הסיויק. תלוי מה אתה מחפש. על מנת לקבל קצת פרופורציות מנוע ה1.2 TSI די זהה למנוע ה 1.8 של הסיויק בזכות הטורבו. אישית מכרתי גולף 1.2 לא מזמן. אכן הביקוש לא בשמיים (כנראה עקב השם הלא טוב שיצא לגיר), למרות שהרכב מאוד מפנק. הסיויק הרבה יותר נוקשה על הכביש ומרגישה פחות איכותית אך כנראה שלא תהיה לך בעיה למכור את האוטו. אם אתה מחפש שקט נפשי בעתיד ממליץ ללכת על הסיויק.
  23. ערב טוב, זה כמה זמן אני מנסה למצוא את האלפא הראשונה שלי. מדובר במיטו ידנית. אני מחפש רכב מהשנתונים 09-10 מטעמי מגבלת התקציב. דגמים אשר נמצאים אצלי בפוטנציאל הם ה-120 וה 155 כ"ס. יצא לי לנסוע בשני הרכבים ומבחינת הכוח הרגשתי שגם דגם ה120 מספק את הכוח הדרוש לי. קראתי לא מעט דברים פה בפורום על שני הדגמים ומההתרשמות שלי יוצא שדגם ה 120 פחות מומלץ. ראיתי ששמים דגש לתיבת ההילוכים הפחות עדיפה שלו. הבנתי שבדגם החלש יותר יש הילוך 1 פחות. אך האם בזאת מתבטאת הנחיתות של התיבה? מה שמפריע לי דווקא בדגם זה זה האבזור הדל יחסית בהשוואה לדגם ה155, כגון שליטה מההגה, המערכת והחישוקים. אשמח אם תשפכו קצת אור על הנושא. האם ה 120 באמת פחות מומלצת מה-155 מלבד הנושא של כוח והאבזור? תודה!
  24. הויטרינה שלך הגיעה ככה או שהוספת עוד מדפים? כי יש לי ויטרינה כזאת עם פי 2 מדפים פחות. אם כן איך הוספת?
×
×
  • תוכן חדש...