Jump to content

alexra

  • הודעות

    105
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי alexra

  1. רציתי לדעת עד כמה הוא אמין איזה שנתון לקחת כמה עולה התחזוקה, דלק וכו'
  2. תודה על העצה אני אמשיך לחפש. בהרבה מאוד מקרים המכוניות האלה עברו מספר לא קטן של ק"מ(הרבה מעל 150), אני מחפש משהו באיזור ה100. אין לי דרישות מסוימות מגודל הרכב, לכן אשמח לשמוע אופציות נוספות. אגב רציתי לשאול לגבי סקודה פביה 1.4 100 כ"ס 2002 מה יש לכם לומר על האוטו.
  3. שלום לכולם. אני מחפש רכב באזור ה 40- 60 אלף אחרי שעות בחיפושים אחרי מידע, אני עדיין תקוע ולא יודע על איזה רכב לעצור. אני מחפש רכב אמין ובטיחותי (אם אפשר אז גם מהנה), כאשר אין לי דרישות מסוימות מהגיר או המנוע. עברתי על המון מכוניות והחלטתי לעצור על : קורולה 2000-2002 (עשיתי המון טלפונים, והרב נמכרו. נשארתי עם כמה בודדות שאפשר לבדוק) מאזדה לאנטיס2000-2002 ( מעדיף את הF אבל הביטוח שלו גבוה בהרבה מהסדאן) VW גולף ו VW בורה (לא יודע אליהם הרבה) ראיתי גם צרפתיות חמודות אבל כולם מסביבי אומרים שהאמינות על הפנים. נושא הפוקוס גם ירד בגלל התקלות שראיתי שיש במודלים בשנים שאני מחפש (תקנו אותי אם אני טועה), אני אוהב מאוד את הסיוויק אבל הביטוח יקר מאוד, על היונדאים למיניהם גם החלטתי לוותר. מחכה להמלצות תודה מראש
  4. בהחלט עזרת לי רק דבר אחד שאני לא מסכים אתך זה המחירים שציינת. קוואלייר עולה לפחות 25 אלף ואיפה אפשר למצוא את צריכת הדלק המדויקת?
  5. האם אפשר לקבל תשובה יותר מפורטת לגבי הבעיות בנאון ומה בערך צריכת הדלק שלהם?
  6. על מה היתם ממליצים ללכת מבין הרכבים הנ"ל שנת 96 מה לגבי צריכת דלק אמינות וכו?
  7. את הפאסאט ראיתי במקרה שהתאימה לי במחיר בעקרון גודל המכונית לא כזה חשוב אני רוצה רכב בטיחותי ואמין אחרי שעשיתי חיפוש נוסף ראיתי סופר לנסר, 323F ואופל אסטרה
  8. אחרי שקראתי תגובות בפורום ירדתי מהפורדים יש לי עכשיו על הכוונת אופל אסטרה 96 ומיצובישי סופר לנסר 97 ראיתי גם פאסאט 96 כל הרכבים אוטומטיים, על מה היתם ממליצים ללכת מבחינת בטיחות, אמינות, צריכת דלק?
  9. אני די מסכים אתך לגבי היונדאי האם תוכלו להגיד לי אם שווה לקנות אסקורט שנת 98 ב 20 K?
  10. שנת 96 לא טוב לי. אני צריך 98 ומעלה אולי יונדאי אקסנט דגם 3 דלתות? מא אתם יכולים להגיד לי אליו?
  11. הפולו לא נכנסת לי בתקציב.
  12. ומה לגבי אסקורט?
  13. בדקתי ומצאתי שבשנתון של 98 יש את הפורדים אסקורט CLX ו מונדאו מה את יכולים להגיד לי אליהם מבחינת אמינות צריכת דלק וכו'?
  14. העניין הוא שיש כמה מודלים של 306 וראיתי שנפח מנוע שלהם 1.8 האם זוללים דלק וכדאי ללכת על ה 1.4 או שדווקא סביר?
  15. סיריון לא ממש מתאים לי כי המנוע שלו זה 1000 מה אתם אומרים על פג'ו 306 או מיצובישי סופר לנסר?
  16. אני אפרט קצת יותר: גודל הרכב לא ממש חשוב משפחתי או קטן לא משנה שלא יתקלקל כל שניה, בטיחות כמובן חשובה וכמו שאמרתי אוטומט מחכה לתגובות.......
  17. אני מחפש רכב 20 -25 אלף עדיף שנתון כמה שיותר גבוה אז השאלה היא האם ללכת על הקאיות (שומה, מנטור) סביבות שנת 2000 או שעדיף לרדת קצת בשנתון 97-98 ולקנות משהו אחר אני חייב רק אוטומט העיקר שיהיה אמין תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...