Jump to content

Roy142

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Roy142

  1. הסתכלתי, ניראה כיסוי מאוד איכותי אבל אני חושב שאוותר עליו גם כי יהיה לי קשה להתמיד להשתמש בו במיוחד שאני ממהר לעבודה איפה שחשוב לי מאוד שהאוטו יהיה מוגן כי הוא עומד בשמש לא מעט שעות בהמלך היום, וגם קצת יקר לדעתי, בכל מקרה תודה רבה. אחרי חיפוש מאוד קצר באינטרנט גיליתי שזה בדיוק אותו המוצר בשמות שונים. יש אותו באוטוסטור ב300 ש"ח כאן, הסרטון שם זהה בדיוק לסרטון באתר שאני פרסמתי כאן, רק שהשמיטו ממנו את הקטע שהדובר אמר את השם של המוצר וגם הוא עולה 50 שקל יותר. בכל מקרה הקטע שיורד הצבע זה מבאס אבל לא כלכך נורא, מה שמטריד אותו זה הקטע שיגנבו לי אותו, ברוב היום אני חונה בעבודה ששם סיכוי קלוש מאוד שמישהו יגנוב אך בלילה אני מחנה בפארק מחוץ לבית ובקלות אנשים יכולים לבוא ולקחת, אני אקח את זה בחשבון, בכל מקרה אם אחליט לקנות אתה חסכת לי 50 שקל, תודה רבה לך
  2. שלום, בתקופה האחרונה אני חשבתי על לקנות כיסוי לאוטו גם כדי שיתלכלך פחות וגם כדי שיתן הגנה מהשמש (עד כמה שאפשר עם השמש במדינה שלנו). בהתחלה חשבתי על כיסוי 4 העונות מלא לאוטו אבל לפי דעתי אחרי חודשיים שלוש ימאס לי כל פעם להתחיל לכסות את הרכב במיוחד כשאני נוסע לעבודה ואני די ממהר. היום קפצה לי מודעה בפייסבוק על כיסוי בשם SILVERCOAT ורציתי לשאול מה אתם חושבים עליו, הנה לינק לאתר של הכיסוי: http://silvercoat.com/isr#home יש שמה כיסויים לכל הסוגים של הרכבים, לי יש מאזדה לאנטיס (סדאן) וראיתי בסרטון התקנה של רכבים מסוג סדאן שההתקנה נורא פשוטה. הכיסוי הזה אמנם לא מכסה 100% את כל הרכב אבל זה עדיף על כלום לפי דעתי, רציתי גם לשאול האם לדעתכם יש בעיה עם הכיסוי שהוא כאילו מכסה חלקית את האוטו, הכוונה שיש מצב שאחרי שימוש של שנתיים שלוש יהיו הבדלי צבע בין החלקים שהיו מסוכים ובין אלה שחשופים לשמש בגלל השימוש בכיסוי? ובכללי אשמח אם תסתכלו בסרטון שמסביר את ההתקנה והשימוש ברכב מסוג סדאן ותגידו לי אם זה ניראה לכם בטיחותי ולא משהו שייפול פתאום באמצע הנסיעה? כתוב שם גם שהספוילר שמתקינים ברכב מסוג סדאן עוזר קצת להנמיך את צריכת הדלק, בכללי אני לא מאמין לזה אבל יכול להיות שיש בזה הגיון כלשהו? אשמח אם תוכלו לכתוב את דעתכם על הכיסוי ולהגיד לי האם שווה לקנות גם במחיר הזה (350 שקל). אשמח גם לשמוע על מוצרים לזה ובאם לדעתכם זה יותר טוב מכיסוי 4 העונות מלא לרכב, תודה ויום טוב
×
×
  • תוכן חדש...