הסתכלתי, ניראה כיסוי מאוד איכותי אבל אני חושב שאוותר עליו גם כי יהיה לי קשה להתמיד להשתמש בו במיוחד שאני ממהר לעבודה איפה שחשוב לי מאוד שהאוטו יהיה מוגן כי הוא עומד בשמש לא מעט שעות בהמלך היום, וגם קצת יקר לדעתי, בכל מקרה תודה רבה.
אחרי חיפוש מאוד קצר באינטרנט גיליתי שזה בדיוק אותו המוצר בשמות שונים.
יש אותו באוטוסטור ב300 ש"ח כאן, הסרטון שם זהה בדיוק לסרטון באתר שאני פרסמתי כאן, רק שהשמיטו ממנו את הקטע שהדובר אמר את השם של המוצר וגם הוא עולה 50 שקל יותר.
בכל מקרה הקטע שיורד הצבע זה מבאס אבל לא כלכך נורא, מה שמטריד אותו זה הקטע שיגנבו לי אותו, ברוב היום אני חונה בעבודה ששם סיכוי קלוש מאוד שמישהו יגנוב אך בלילה אני מחנה בפארק מחוץ לבית ובקלות אנשים יכולים לבוא ולקחת, אני אקח את זה בחשבון, בכל מקרה אם אחליט לקנות אתה חסכת לי 50 שקל, תודה רבה לך