Jump to content

FairlyEvident

  • הודעות

    195
  • כאן מאז:

הנקודות של FairlyEvident

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

11

מוניטין

  1. עוד סקר אמינות שמראה לכם פערים גדולים בין סקר לסקר: http://www.whatcar.com/news-special-report.aspx?NA=217350# הפעם הוא נעשה בשיתוף חברת הביטוח WarrentyDirect. והרי התוצאות:
  2. ביצועים, אף אחת מהן אינה חורכת אספלט אבל יש יתרון לאלמרה בסעיף הזה. המנוע, QG18DE הוא לא מנוע חדש (קיים כבר משנת 2000), גם אין לו נתונים יוצאי דופן (116 כ"ס, 16.6 קג"מ מומנט) אבל הוא מייצר 16.2 קג"מ מומנט (כמעט 100 אחוז מההספק המירבי) כבר ב-2800 סל"ד. זה נותן לך רצועת כוח טובה והאצות ביניים ממש טובות ביחס למשפחתית מהשורה.
  3. הנתון מהיבואן (www.mitsubishi-israel.co.il). כנראה הדגם שלך כולל מנוע אחר (דגם אחר או נפח אחר). אני מדבר על ה-1600 סמ"ק הנוכחי. הוא מפיק 98 כ"ס.
  4. הבעייה המרכזית בלאנסר "החדשה" זה המנוע החלש שמספר רק 98 כ"ס... כדי שהמכונית תסחוב ההילוכים קוצרו ושיוט ב-100 קמ"ש נעשה ב-3000 סל"ד. זה לא בריא למנוע, לתצרוכת הדלק ותורם גם לא מעט לרעש בנסיעה...
  5. זה עדיין מוגזם, גם למי שקונה ויירון במיליון דולר. תחשבו על זה ככה, הוא שוטף את המכונית שלו בטח פעמיים בשבוע נכון? (אם אני שוטף פעם בשבוע, שבוע-וחצי אז אני מניח שבעל מכונית כזו ישקיע טיפ טיפה יותר). זה 80,000 שקל בשבוע. אחרי שנתיים הוא הוציא על השטיפה בלבד מספיק כסף בשביל ויירון חדשה (ויישאר לו מספיק עודף בשביל איזו למבורגיני על הצד... )
  6. מוזר... אני לא זוכר שהתלהבתי כל כך מאיכות המתלים ב-406... שלא תבין אותי לא נכון, הם טובים מאוד למכונית במחיר שלה אבל לא משהו יוצא דופן וישנן מכוניות נוחות הרבה יותר בקטגוריה הזו (סיטרואן C5 למשל, פאסאט).
  7. בחרתי בפריימרה בגלל: 1) עיצוב יוצא דופן ומיוחד גם בחוץ ובעיקר בפנים שנראה חדשני ולא עובר לגבול המצועצע. 2) תיבה רציפה מצויינת עם 6 יחסי העברה שניתנים לבחירה על ידי המשתמש. 3) נדירה בכבישי הארץ ולא "עוד" מאזדה 6 נדושה. 4) המתלים שלה מכויילים מאוד ספורטיבי ואני אוהב את זה (גם בזכות ה-MLBS במתלה האחורי). חבל שלא מביאים אותה לארץ עם רמות אבזור גבוהות יותר (בעיקר הגרסה עם ה-IN-DASH GPS).
  8. נכון שלא עשיתי ווקס כבר הרבה זמן אבל אל זכור לי שנשארו סריטות כאלו. למה שווקס יעשה את זה?
  9. שמתם לב שלהמון מכוניות בתערוכה היו סריטות דקות מעגליות כאלו על הצבע? אותן סריטות שמקבלים משטיפה של הרכב במכונה אוטומטית זולה... יש לכם רעיון למה? הרי מדובר כאן ברכבים חדשים לחלוטין, לא?
  10. בסרטונים זה נראה פשוט מדהים... חוקי הפיזיקה נראים כאילו לא חלים על הרכב שאליו מחוברים המתלים הללו. במידה ומה שנאמר בכתבות שנכתבו על המתלים הללו על ידי עיתונאים שראו את ה"פלא" הזה First-Hand נכון (ציטוטים כמו: "I couldn't believe my eyes" ו - "earth shattering") אז מדובר בהתקדמות החשובה ביותר בתחום טכנולוגית המתלים לרכב מאז המצאת תומכת ה- McPherson. לפי מה שהבנתי BOSE לא מתכוונים למכור אותה לצרכן כשיפור הניתן להתקנה ברכבו (לפחות לא בהתחלה) אלא רק כרכיב שמגיע עם רכב מהמפעל על ידי היצרן. BOSE מציינים שהמתלים הללו יורכבו רק על רכבים מאוד יקרים ולא ימצאו את עצמם מצוותים למשפחתית בזמן הקרוב. במכונית של 600,000 שקל, 20,000 עבור מערכת המתלים לא נראה לי יותר מדי.
  11. אני לא בטוח שניתן לקנות את הבולמים הללו. זו לא טכנולוגיה בפיתוח? זה כבר מוצר מדף?
  12. כמה לא מדוייק? קצת מפחיד לחשוב שרכב עם 5PSI יותר / פחות בצמיגים מתהפך ככה....
  13. רכב נוסף של היצרנית הסינית הגדולה ביותר Geely. הפעם דגם "יוקרתי" יותר הנקרא LG-1 KingKong (בלי צחוק בנוגע ל-KingKong). מנועים: 1.5,1.6 ו- 1.8 ליטר. בסיס גלגלים 2502 מ"מ. פרטים נוספים: http://www.globalautoindex.com/news.plt?no=1438&nl=y# נו, מי רוצה קינג קונג מליסינג?
  14. האידיאל הוא שאם המחיר ההתחלתי של רכב X הוא, נגיד, 150,000 שקל (ללא כל אבזור בטיחות) והמחיר הזה כולל 80 אחוז מס אז במידה והיבואן מוסיף לרכב אבזור בטיחות ברמה מסויימת ומעלה (למשל -ESP, ABS + 4 כריות אוויר לפחות) המחיר של הרכב ירד ל-140,000 שקל (ולא מכיסו של היבואן, פשוט המיסוי ירד ל-65 אחוז). ככה יהיה תמריץ להביא רכבים בטיחותיים יותר לארץ וזה לא באמת שהממשלה מסבסדת את אביזרי הבטיחות היא פשוט מרוויחה פחות על כל רכב. זה גם ייצור מצב שאם אותו רכב X עם אבזור בטיחות יהיה יותר אטרקטיבי לצרכן מאשר רכב Y שמגיע ללא כל אבזור בטיחות ונמכר במחיר גבוה יותר.
  15. חשוב שחבר שלך יהיה מודע לעובדה שלפי סקר Driver Power של מגזין הרכב הבריטי AutoExpress שהתפרסם לאחרונה נבחרה ה-307 לרכב הכי פחות אמין באירופה. בנוסף לסעיף האמינות ה-307 זכתה גם לתואר המפוקפק של אחד הרכבים הגרועים ביותר באירופה. אני לא אומר לפסול אותה כי היא בהחלט מפנקת אבל חשוב שתדע שיכול להיות שאתה קונה לימון. http://www.autoexpress.co.uk/news/65609/driver_power_2006_the_results.html
×
×
  • תוכן חדש...