Jump to content

BREITLING

  • הודעות

    123
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BREITLING

  1. היום חיברתי את הסאב שלי ROCKFORD RFR 3110 POWER 1000W RMS למגבר של ROCKFORD 1500BD ב-4 אום המגבר נתן משהו כמו 800W RMS וזה היה פשוט פחד מוות סוף הדרך ואני לא מגזים כל השכנים בקרבת מקום יצאו למרפסות שלהם לראות מזה הרעש המטורף הזה הסאב מותקן בתיבה אטומה קטנה כמעט מדויקת .בעיקר התרשמתי "מהדיוק ומהמכה" של הסאב לפי פורומים שקראתי וגם לפי דעתי אפשר להגיע ל-140 DB עם הסאב הזה. מה שכן זה יותר מידי בשבילי ונראה לי שאני ימכור לצערי את הסאב. עכשיו אני מביו מזה הסדרות הישנות של ROCKFORD. מענין לדעת מה יקרה שיחברו את הסאב הזה אם מונובלוק ב-1 אום שנותן 1000W RMS אמיתים.... רציתי גם לקבל מכם שמות של אתרי אינטרנט אמינים בחו'ל שאפשר לקנות מהם כי כנראה שאני יקנה את הסאב של JL W6V2 הוא את IDMAX או את MTX T8512 הגוון של הסאבים הנ"ל הוא SQL וזה מה שאני מחפש.
  2. נראה לי שאולי אני יביא את הסאב הבא במידה ולא יבוא לי על הרוקפור שלי ורציתי לקבל את חוות דעתכם+איזה מגבר יתאים לסאב. מה עדיף 12" או 13" למקסימום SQL. האם יש למישהו מושג איפה ניתן לקנות את הסאב בארץ הזה ובכמה כי ברדיו מילאנו לא מוכרים אותו . Free Air Resonance (Fs): 24.3 HzElectrical “Q” (Qes): 0.464Mechanical “Q” (Qms): 6.700Total Speaker “Q” (Qts): 0.434Equivalent Compliance (Vas): 3.94 cu. ft. / 111.6 litersOne-Way, Linear Excursion (Xmax)*: 0.85 in. / 21.6 mmReference Efficiency (no): 0.331%Efficiency (1W/1m)**: 87.4 dB SPLEffective Piston Area (Sd): 100.4 sq. in. / 0.0648 sq. m.DC Resistance (Re): 6.50 ohm***Nominal Impedance (Znom): Dual 4 ohmThermal Power Handling (Pt): 500WDriver Displacement: 0.120 cu. ft. / 3.4 litersNet Weight: 26.8 lbs. / 12.2 kg
  3. רציתי לקבל את חוות דעתכם לגבי המגבר הזה ובכלל . תודה.
  4. לא הבנתי את החוקיות של הפורום הזה בנוגע "לדביק" זמן המתנה בין הודעות ועוד. אשמח לקבל הסבר מפורט תודה.
  5. תגובות בבקשה ...
  6. האם לדעתכם הנתונים של ה=ORION נכונים או "מנופחים"
  7. מי היבואן של היפסוניק
  8. אז ככה לפי בדיקות שעשיתי יש מס' מצומצם של המונובלוק ROCKFORD 10001.BD בטווחי מחיר של 3000 ועד 4000 ש"ח במקביל אני מתעניין גם לגבי חלופה שנקראת מונובלוק ORION 1200D ורציתי לשמוע את חוות דעתכם לגבי המגבר הזה ואם אתם יודעים טווחי מחירים חוץ מ"עדי מערכות "שהוא היבואן ושם זה סביב 3800 ש"ח.בנוסף האם לדעתכם הוא איכותי אמין והאם אפשר להשוות אותו לרוקפור אני חייב עוד השבוע לקנות ולסיים את הפרשה הזו.. כי אם לא אישתי שמתחילה לגלות סימני עצבנות תעשה "למחלה" שלי סוף....אז תגלו הבנה ותעזרו Class-D Monoblock Amplifier RMS Power Output: 425 watts x 1 chan. @ 4 Ohms 725 watts x 1 chan. @ 2 Ohms 1200 watts x 1 chan. @ 1 Ohm Intelli Q bass optimization circuit and remote gain option Separately adjustable, selectable variable high-pass filter with proprietary Copy/Master control circuit for RCA outputs Selectable 12/24 dB/octave variable low-pass filter Copy/Master feature supports gain and crossover adjustment matching in multiple amp Allows external bridging of two matched gain amplifiers Switchable phase invert function Heavy gauge direct-wire high current satin finish power and speaker terminals
  9. האם למישהו בפורום המכובד הזה יש את המונבלוק של ROCKFORD 10001.BD הוא כל אינפורמציה בגינו אני אשמח לשמוע + איפה אני יכול לקנות אותו חדש או משומש במחיר טוב חוץ מאוטופרט והאם לדעתכם הוא יתאים לסאב שלי ROCKFORD RFR 3110 POWER +תעזרו לגבי גודל תיבה אשמח גם לקבל חוות דעת ממנהלי הפורום הנכבדים.
  10. לא רשום שם מבקש עוד תגובות.
  11. האם למישהו מכם יש מושג כמה שוקל מגבר ROCKFORD 10001 BD אפילו בערך כי דרך זה אני יקבל אינדקציה לגבי המשלוח +אם יש לכם המלצה דרך איזה אתר כדאי לקנות אשמח לדעת.
  12. יש לי אפשרות להביא את המגבר הבא JBL BPX 1100.1 האם זה יתאים לסאב שלי האם המגבר הנ"ל טוב ואיכותי את המונבלוק הזה אני יכול לקנות בכ-2600 ש"ח . אשמח לקבל את חוות דעתכם. תודה.
  13. אני מחפש מונובלוק של ROCKFORD 10000BD הוא משהו דומה באותה רמה "ולא את הבזול" ליצירת קשר הנייד שלי הוא 050-6575263 יניב.
  14. קניתי אותו בחו'ל ב-280$ ואני כבר חסר סבלנות ונורא רוצה לשמוע אותו מול מגבר ותיבה נכונים ומדויקים.האם יש לך מושג אם מישהו מוכר את המגברים שצינתה בפורום.
  15. יש ברשותי סאב של ROCKFORD RFR 3110 POWER 1000 W RMS אני יותר מאשמח אם ותכוונו אותי איזה תיבה מתאימה והעדפה שלי לאטומה +איזה מגבר "ולא זבל סיני" יתאים לסאב הזה.הסאב הינו בעל 2 סלילים של 4 אום כל אחד.בנוסף מותקן אצלי CD של ALPINE 9855 +קומפוננט של MB Q 6.5 +קומפוננט של FNQ הסידרה הישנה +מגבר של ROCKFORD POWER 4 ערוצים סידרה ישנה בתעודה מצוין שהספק הינו 4*118 W RMS+כבל של לייטינג.את סיפור הסאב והמגבר אני "סוחב" כבר הרבה זמן והיום החלטתי שאני עושה לזה סוף ולא אכפת לי כמה זה יעלה מעכשיו בכל תלוי בכם.שימו לב שהסאב הוא 10" והנצילות שלו היא כ-83.
  16. זו הודעה שניה שלי שהיתה אמורה להיות ראשונה.שבה רציתי לברך את כולם ולומר שפורום זה הינו מקצועי מענין וכיפי .
  17. גלאי רדאר ESCORT 8500 המובילים בעולם עם כל השיכלולים והפונקציות שיש דגם זה הינו מהמובילים בחו'ל 700 ש"ח נייד 050-6575263
×
×
  • תוכן חדש...