BREITLING
-
הודעות
123 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BREITLING
-
שאלה טכנית בענייני צמיגים לגבי הוולקן
BREITLING פרסם הודעה בנושא של BREITLING בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז מה לדעתכם הצמיג הכי איכותי שהוא גם בהישג יד של המידה הנוכחית שיש לי 185-60-14 בוולקןתודה מראש לכל העונים. -
אני עדין מתלבט אם להחליף לווקן את הגאנטים ל-15" או להשאיר אותה אם המקורי. ושאלתי היא האם אני יכול לשים לה חתך של 55 על הגאנט המקורי כאשר המקור הוא 60 כמובן שזה מותנה באישור והאם לדעתכם השינוי הזה ישפיע ביציבות וכו...
-
התייעצות 1 היא בנוגע לצמיגים שאני הולך להחליף ואני מתלבט בן כמה סוגים שהם: דלנופ 9000 כ-350 ש"ח ל-1 גודייר F1 שהם יקרים כ-550 ש"ח ל-1 בריגסטון פודנזה כ-500 ש"ח ל-1 המידה שאני מחפש היא 195-55-15 אם יש לכם עוד המלצות מנסיון אפילו לצמיגים ממותגים פחות אשמח לשמוע. אני מחפש צמיג שאיתו אני יצליח למצות את הוולקן ולהנות איתה גם נוחות חשובה לי. התייעצות שנייה ואני יודע שזה עניין של טעם יש לי אפשרות לקנות גאנטים של 206 GTI או של 306 SXI או של סיטראון C5 לוולקן ואני לא יודע מה הכי יתאים לה אשמח לחוות דעתכם. בנוסף אני רוצה להחליף לוולקן את הפנסיים הקדמיים שלה למשהו יותר יפה ואיכותי אשמח לקבל מכם קישורים או המלצות ומאיפה וסדרי גודל של מחיר. תודה שוב לכל העונים. ביי.
-
למכירה 4 גאנטים מקוריים חדשים ביותר כולל 4 צמיגים בני חצי שנה של סיטראון וולקן. 054-8012005 יניב מידות 185-60-14
-
מחפש 4 גאנטים לוולקן במצב טוב ומעלה..גודל 15" מחפש במיוחד את הגאנטים שיש לפיגו 406 שנתונים 1998 ועד 2000 נייד 054-8012005 יניב. ובאותה הזדמנות אני גם מוכר את 4 הגאנטים המקוריים שיש לי של הוולקן במצב חדש כולל צמיגים בני חצי שנה.
-
אשמח לקבל התיחסות לעניין המאווררים ולענין הגאנטים אם מישהו מכם מכיר מקום אמין שמוכר גאנטים יד שנייה. תודה.
-
לאחר שרכשתי את הוולקן שנתון 95 התחלתי ביישור קו ולהלן הדברים: מחוג דלק תקול הלכתי לאבוו סיפדומטרים והוא סידר לי את זה אבל הוא יראה לי שהידיד של המצוף כבר לא כך חזקה והוא אמר וצדק שכאשר יהיה לי פחות מפול טנק המחוג ירקוד שאלתי היא מאיפה אני יכול לקנות מצוף חדש במחיר טוב ולא מפירוק והאם אז זה יהיה מדויק כמו חדש. בנוסף הלכתי למוסך שאפט ואני חייב להודות לניצן ולדודי הדהימים על הטיפול המסור והאיכפתי שלהם פשוט חוויה לטפל שם כל הכבוד חברה אין לי צל של ספק שתצליחו בענק. בשאפט החלפתי את כל הנוזלים של הרכב ואת כל הפילטרים והוספנו תוספים לדלק ולרדיאטור הברקסים היו חדשים גם הדיסק וגם הרפידות אבל מבחינתי זה לא מספק אין את העוצמה שאני רגיל אליה רציתי לדעת אם אני יחליף רק את הרפידות ללוקס או למשהו אחר וטוב זה יספק את הסחורה. בנוסף יש לי את הרושם שהרכב שותה מעבר לסביר מה אני יכול לעשות בשביל לייצב אותו למצב נורמלי וסביר עבור וולקן. אני רוצה להחליף את הגאנטים ל-15" האם אתם מכירים עסק אמין שמוכר גאנטים יד שנייה ואם דגש על האמין והאם המידה הקס' היא 195-15-55 ,צמיגים אני ישים את ה-F1 של GD . עוד שאלה המאוורים רועשים אצלי המניפות לא הכי יציבות והרעש מציק לי מה לעשות אשמח לעליות. תודה וחג שמח.
-
אנשים יקרים אשמח לקבל עליות תיקון לפי המימצאים של הבדיקה ואיפה אפשר לתקן את הכל במהירות וביעילות מקסימלית. זה די דחוף לי.תודה.
-
הוולקן נילקחה לבדיקה במכון הדרום והמימצאים כדילקמן: השסי נקי,ספידומטר פגום,סימני קורזיה במעברי מים וסימני נזילה בחיבורים,צינורות מים פגומים,מאוורר פגום רועש,הזרקת דלק לקויה,בלאי פנימי גבוה,בעיה ברינגים מנוע שורף שמן. זה בגדול הבוחן אמר שלדעתו הרכב זקוק לחצי אוברול בגלל הרינגים. יש נפילה של 2 "נקודות" בקומפרסייה. אשמח לקבל את תגובתכם המהירה כולל עליות ואם כדאי לרכוש את הרכב הנ"ל. על כל הליקווים הורדתי לה כ-6000 ש"ח.
-
היי לכם, לבסוף אחי רכש את הפיג'ו 406 הידנית שנת 98, והוא רוצה עכשיו להחליף את הצבע של הרכב שהוא לבן שלא ניראה משהו לצבע שחור כולל פחחות קלה שצריך לעשות. בנוסף הוא רוצה לצייד אותה בגאנטים חדשים ובולמי קוני צהובים. שאלתי היא במה כרוך ההחלפת צבע מבחינת אישורים כולל עליות אם יש... בנוסף נשמח לקבל את חוות דעתכם אם כדאי גם לצבוע מפנים את חלקי הפח או לא. נישמח גם לקבל עליות בערך לדברים הנ"ל. תודה וגמר חתימה טובה.
-
אני מתעניין לקנות סיטרואן וולקאן 2000 של השכנה שלי היא עשתה 210000 ק"מ והרכב ניראה בסדר חיצוני ופנימי אבל לרכב הנ"ל נעשה חצי אוברול לפני כ-חצי שנה בגלל טיימינג שהלך היא טוענת שהרכב בסדר ואין לו "תופעות לוואי" כמובן שאם ואני ירצה לרכוש אותו אני ילך לבדיקה שאלתי היא האם כדאי להיתעסק אם רכב כזה ואם וכן ובבדיקה יהיה שוני בקומפרסייה שזה מעיד על פגם מה העליות "בערך" לתיקון אשמח לקבל את תגובתכם. תודה. נ.ב. הרכב מודל 95 והיא טוענת שהוא לא "אוכל" שמן או מים.
-
אני מעוניין לקנות פיג'ו 406 ידנית של שכן שלי מנוע 1800 יד 2 שנתון 98 שמורה יחסית טוב כולל טיפולים בזמן במוסך מורשה הרכב עשה כ-170000 ק"מ הוא טוען שצריכת הדלק שלה בעיר היא כ-9 ליטר לק"מ שאלתי היא אם כדאי לקנות את הרכב ומה עליות אחזקה שלה "בערך" כולל טיפולים . אני חושב שיש למנוע 103 כ"ס או שאני טועה . אני יודע גם שקשה למכור רכב כזה ושאין לו שוק. אשמח לקבל חוות דעת מכם. תודה ו ח ג ש מ ח..
-
מנוע נכבה במהלך נסיעה - ניסאן אלמרה
BREITLING פרסם הודעה בנושא של BREITLING בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן התקלה היתה ליפני החלפת המנוע ואין לי מושג לגבי החיישנים -
יש ברשותי ניסאן אלמרה שנתון 98 אם 270000 ק"מ אוטמאטית יש בעייה מאד רצינית שלא מצליחים לפתור לי אותה כאשר הרכב מונע ולדוגמא אני עומד ברמזור הוא ניכבה זה קורה המון פעמיים במהלך נסיעה בפרט שהרכב עוצר החלפתי לה מנוע מיבוא וגם מחשב ושום דבר לא עוזר הייתי במוסך מורשה וגם לא מצליחים לפתור את הבעייה שהם מתחברים למחשב לא מקבלים שום תקלה. אני יותר מאשמח אם ותוכלו לעזור לי. תודה מראש לכל מי שיגיב..
-
למכירה מגבר נדיר ביותר של ROCKFORD 400.4 MADE IN USA .הסידרה הישנה האגדית.. 4 ערוצים כל ערוץ מוצהר 50 W RMS אבל במציאות נותן משהו כמו 85 W RMS לפחות לכל ערוץ הרמתי איתו 2 סטים של ROCKFORD FNQ 100W RMS +MBQ 100W RMS והוא דחף אותם בלי מאמץ עם גיין סגור ובאיכות מטורפת יש לי את האריזה המקורית +קבלות מאוטופרט המגבר עבד אצלי שנתיים + בלי שום תקלה פשוט מגבר מדהים. המגבר ימכר ב-1800 ש"ח. נייד 0506-575263 יניב
-
האם זה יתאים לסאב שלי Punch P10002
BREITLING פרסם הודעה בנושא של BREITLING בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
באוטופרט אומרים לי שהמגבר PUNCH P10002 עדיף בצורה חד משמעית על המונובלוק 10001BD גם מבחינת צריכת החשמל מה לעשות... -
המחיר ירד ל-1600 ש"ח כולל תיבה אני מקווה שאתם כבר מבינים שזה מחיר אחרון .
-
האם זה יתאים לסאב שלי Punch P10002
BREITLING פרסם הודעה בנושא של BREITLING בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני מבקש התיחסות למקרה שלי הספציפי ולא למקרים של אחרים מה כדאי לעשות לקנות ולהיות בראש שקט או לא האלטנטור שלי הוא 80 אמפר יש לי עוד מגבר של ROCKFORD 400A4 מהסידרה הישנה שהוא נותן כ-116 W RMS לכל ערוץ +קבל של 1 F +סט קידמי של קומפוננט של MBQ סידרת ה-Q +סט אחורי של ROCKFORD FNQ הסידרה הישנה +רדיו דיסק של ALPINE 9855 4V PRA OUT אני רוצה לקבל מכם תשובה החלטית וברורה כן או לא + נימוקים האם זה לא יזיק למערכת חשמל שלי. תודה מראש. -
היום בדקתי באוטופרט ונגמר להם במלאי המגבר שרציתי לקנות 10001.BD מונובלוק .כרגיל שאני רוצה לקנות ברוב המקרים זה קורה לי. לאחר בדיקה יסודית הציעו לי את המגבר מסדרת הפאנצ' Punch P10002 שהוא מגבר של 2 ערוצים כאשר ב-4 אום הוא נותן כ-1250 W RMS הוא CLASS AB מה שאני רציתי לדעת אם בחיבור של 4 אום התנגדות לסאב שלי צריכת הזרם מהמערכת חשמל של הרכב תיהיה עדיפה משמעותית מחיבור של מונבלוק CLASS D בחיבור של 1 אום .והאם עדיף לסאב לעבוד בהתנגדות של 4 אום גם מבחינת איכות סאונד . אני חיב מחר לסיים את הסחבת הזו ואני מודה מראש לכל מי שיגיב. תודה .
-
שלום לכולם. מחר אני קונה את המגבר של רוקפורד מונובלוק 10001.BD או את המגבר של AUDISON 1.400 מונובלוק עבור הסאב שלי RFR 3110 10" 1000 W RMS רוקפורד. אני אשמח לתגובות אף על פי ששאלתי את השאלות האלו בעבר ולא קיבלתי תגובות חותכות . בנוסף אני עדין מקווה שמישהו מכם ימסור לי את המידות עבור תיבה לסאב שלי אני רוצה תיבה אטומה וקטנה שתתאים לסאב שלי בצורה מדויקת עד כמה שאפשר. תודה מראש לכל מי שיגיב.
-
האם גודל התיבה נכון לסאב שלי!
BREITLING פרסם הודעה בנושא של BREITLING בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
טעות בהקלדה התכוונתי לעובי של 1.9 ס"מ. -
היום ביצעתי ביחד עם המתקין שלי בדיקה יסודית לגבי גודל התיבה עבור הסאב שלי ROCKFORD RFR 3110 1000W RMS. לגבי תיבה אטומה ראינו שפשוט לא בא בחשבון לפי ההגדרות שרשמנו בתוכנה התוצאות היו גרועות והראו שהסאב לא מתאים בכלל לתיבה אטומה. עברנו לבדוק תיבה עם פורט ומצאנו שהתיבה הכי אידיאלית היא בגודל 28 ליטר בעובי של 1.0 ס"מ +אורך פורט של 33 ס"מ. מה שלא מסתדר לי שבחוברת של הסאב כן יש אופציה לתיבה אטומה בודל של כ-18 ליטר לפי הוראות יצרן. רציתי לדעת מה דעתכם.
-
רציתי לקבל את חוות דעתכם לגבי המגבר של PPI 1000.1 שלהם האם אתם ממליצים עליו והאם הוא ידחוף את הסאב שלי ROCKFORD RFR 3110. אשמח גם לדעת לגבי האיכות של המגבר + אמינות + מיצוב בהשוואה לחברות אחרות . תודה .
-
SPL אמיתי וטהור ROCKFORD POWER 1000W RMS
BREITLING פרסם הודעה בנושא של BREITLING בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הניסוי יתבצע רחוק מאד ממקום מגורי ,ולכל השואלים אני כבר לא בענין של SPL מטורף. -
סאב של ROCKFORD RFR 3110 POWER 1000W RMS גודל 10" 2 סלילים של 2 אום כל אחד כולל תיבה מיקצועית גדולה משהו כמו 60 ליטר, עובי של ה MDF הוא 2.5 ס"מ +פורט מיועדת ל-SPL. הסאב בלי התיבה שוקל 24 קילו משהו מטורף... לרצינים בלבד. יניב 050-6575263 או בפרטי . המחיר הוא 2000 ש"ח כולל תיבה שעולה לבד 600 ש"ח.
