Jump to content

BREITLING

  • הודעות

    123
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BREITLING

  1. שבוע טוב תודה למגיבים ואשמח לתגובות מאנשים שנהגו ואו מחזיקים את אחד מהרכבים. תודה.
  2. שלום לכולם אני ממש לפני ביצוע הזמנה ואשמח לשמוע את דעתכם : אופצייה א - מזדה 6 פרימיום + הכי מפוארת שנתון 2014 אופצייה ב - מרצדס C 180 אוורגנאד 2014 מחפש ברכב הנאת נהיגה סחירות אמינות ועוד.
  3. אשמח לשמוע את חוות דעתכם על המרצדס C קלאס 180 של מרצדס מנוע 1600 עם 26 קג"מ 158 כ"ס האם זה רכב שלדעתכם זז . יש לי אופצייה לקחת אחת כזו רמת גימור אוורגאנד תודה למגיבים.
  4. האינפינטי לא מעניינית אותי מכול הסיבות שמניתי וגם לא אוהב בכלל את הלוק שלה לגבי הבמוו היבואן מבקש 260K על הכביש לרכב ערום ברמת גימור ביזנס בלי כלום כם מושבי דמוי עור ולא עור אמיתי אפילו והביטוח עליה יקר בכמעט 40% מעל המרצדס אז פסלתי אותה
  5. ה אינפניטי G37 לא בשבילי מנוע 3700 שותה דלק כאילו אין מחר אין לה שוק ויצא כבר דגם חדש בעולם
  6. בנוגע ל CX-5 ברור לי שהיא לא באותו סגמנט של הקאדילק והמרצדס ואם אני ילך עליה זו פשרה עם חשיבה שיהיה גם קל למכור אותה שזה אחד השיקולים ובנוגע לשתי האחרות עם דגש על הקאדילק אני מאמין שזה תהיה חתונה קתולית וזה החשש שלי .
  7. שבוע טוב. הדילמה שלי היא הקאדילק ATS או מאזדה CX-5 מנוע 2500 פרימיום או מרצדס סי 200 184 כ"ס
  8. אשמח לעוד תגובות ..
  9. שלום לכולם אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנוגע לרכב קאדילק ATS אני יודע שהרכב חדש לגמרי אבל אני דיי מכוון עליו , עשיתי נסיעת מבחן והוא דיי מרשים מהמעט שהרגשתי . החשש שלי זה אמינות וסחירות והמערכת ה CUQ שלו { מסך מגע } תודה למגיבים.
  10. הרכב עבר היום טיפול 60000 במורשה בעלות של 2500 ש"ח הטיפול הכי גדול + טסט לשנה כל הקודם זוכה...
  11. טסט לשנה רכב מדהים ושמור מחיר סופי 109000 ש"ח בסוף חודש תיכנס לטרייד אין כל הקודם זוכה.
  12. לרצינים בלבד גמיש.
  13. עדין אקטואלי גמיש. לרצינים בלבד .
  14. שירוקו 2011 1400 ידני 122 כ"ס עלתה לכביש חודש 6/2011 לבנה יפייפיה ושמורה עם 55000 ק"מ יד 2 מתחייב על הכל בבדיקה טיפולים רק במורשה חונה רוב הזמן בחניה מקורה נשטפת ידנית . טסט לשנה שלמה שנעשה היום!!! אופצייה למערכת יוקרתית. רכב מדהים חסכוני וכיפי לנהיגה. דורש 118000 ש"ח גמיש במעט. יניב 054-8012005
  15. שואל שוב אשמח לדעת מה השוני המכני בין ה 320 החדשה לבין ה 328 החדשה מבחינת מנוע.
  16. שלום לכולם וחג פורים שמח רשמתי פה לא מזמן בקשר לדילמה של מה לקנות כאשר הדילמה היא לקסוס 250I שנתון 2011 ואו 2012 והיו גם על הפרק המזדה 6 החדשה הפרימיום + ועכשיו נכנסה למשוואה גם במוו ה 320 ואו ה 328 שאם וכן אני יעשה ייבוא שלה. רציתי לדעת מה ההבדלים המכניים אם ובכלל שיש בין 2 הדגמים של ה במוו והאם מדובר רק בניהול מחשב ההבדלים ב כ"ס שיש בינהם? תודה למגיבים.
  17. מתכוון רק לרמת גימור F
  18. היום היית באולם תצוגה של מאזדה והאמת שהיא ירדה מהפרק כי הרכב ענק בגודל אומנם נראה לא רע אבל יותר מידי גדול לא לטעמי . ממשיך עם הכיוון של הלקסוס ואשמח לשמוע על חלופות אחרות ודומות למה שאני מחפש. תודה.
  19. קודם כל תודה על התגובות אני גם בתחושה מכוון יותר ללקסוס וגם לא ישלול אולי לייבא אחת כזאת אופצייה שטרם בדקתי. כמו כן ובמקביל אני כן יעשה מבחן נסיעה ל המאזדה החדשה ויתרשם מעבר לתאוריות. תודה שוב לכולם.
  20. כן נתקלתי אבל יש מעט מאד ברמת הגימור הזו . אשמח לתגובות נוספות . תודה.
  21. שלום לכולם אני בעלים של שירוקו 2011 ואני שוקל להחליף אותה אוטוטו אחרי שנה וקצת של הנאה רצופה מהרכב. אני מתלבט בין המאזדה 6 החדשה ה 2500 סמ"ק שנתון 2013 שרק הרגע יצאה לבין לקסוס IS250 עם עדיפות לרמת גימור F שנתון 2010 ואו 2011 לא חדשה מהחברה. אשמח עם תוכלו לשפוך אור על 2 הרכבים. הדברים שאני מחפש ברכב הם ביצועים , רמת גימור גבוהה , אמינות , צריכת דלק נורמלית , ומראה ספורטיבי על בסיס רכב מנהלים. שללתי את המונדאו החדשה בגלל צריכת דלק ונראות כללית של הרכב ,שללתי גם את המרצדס C החדשה ,וגם את הפאססט CC שקלתי גם את הבמוו החדשה ה 320 עם ה 184 כ"ס אבל היא יקרה מידי. תודה למגיבים.
  22. שלום לכולם למהירי החלטה עד הסוף שבוע הקרוב ..ורציניים בלבד ולא לאוכליי אוזניים .. 1-מגבר מונו ORION CLASS D 1200D מגבר איכותי ביותר ועוצמתי מפיק סאונד אדיר נתוני תעודת הלידה שלו הם :ב-1 אום 1320 W RMS ב-2 אום 878 W RMS ב-4 אום 465 W RMS המגבר עבד אצלי כשנה ברכב ומאז הוא סגור עם הניילון והקרטון המקורי שלו ולא שומש כלל. מחיר נדרש 1400 ש"ח 2-סאב JL AUDIO "10 W7 אחד מהסאבים הטובים בעולם כולל תיבה מקורית מקצועית+ הגריל הכסוף שמגן על הסאב עובי דופן התיבה הינו 4.5 ס"מ סאב מ ד ה י ם וחדש לגמרי גם הסאב עבד אצלי שנה בלבד נרכש ברדיו במילאנו ב 5500 ש"ח. מחיר נדרש 1800 ש"ח. מצ"ב תמונות של המוצרים. העדפה למכור את 2 הפריטים ביחד ואז המחיר הסופי והמצחיק הינו 2500 ש"ח וזה ס ו פ י.. כמו כן הפריטים חדשיים בקושי היו בשימוש יניב 0548012005
  23. אשמח לעוד תגובות
×
×
  • תוכן חדש...