Jump to content

BREITLING

  • הודעות

    123
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BREITLING

  1. אוקיי הבנתי ש 6.5 גם מאחורה תודה לפני הכל. יש לי מגבר F6 של אלפיין 4 * 150 RMS ותקציב לסט אחורי סביב 1500 ומטה.?
  2. אז מה הגודל של הסט האחורי שיש בשירוקו מישהוא יודע ?? ומה ממולץ לשים מאחורה איזה סט של פוקל ?
  3. דבל דין של קלריון סט פוקל KTP קידמי סאב JL AUDIO W7 ועדין בדילמה מה לשים מאחורה בכדי שייצור איזון לא רוצה רק סט קידמי לא מתחברלזה. אשמח לעוד תגובות.?? אפשרי גם לשים מאחורה רמקול קוכסיאלי 2 WEY או איך שרושמים את זה . תודה.
  4. הסט האחורי יהיה מוגבר ואני מדבר על הדפנות בחלק האחורי ולא במגש האחורי השאלה עם כדאי לשים שם סט קומפוננט ?
  5. שלום רב וחג שמח. ברשותי שירוקו ואני רוצה לקבל מכם טיפ בנוגע לדילמה שיש לי מה עדיף סט קומפוננט אחורי בדפנות הרכב מאחורה בנוסף לסט קומפננט קידמי או 6*9 מאחורה שאני פחות מעדיף מבחינת אסטטית? כמובן שהסט הקידמי יהיה מוגבר ויכלול גם סאב ברמה גבוהה. האם מישהוא מכם יתקין קומפננט בדפנות מאחורה ומה הרשמיים שלו? ומה המידות בחלק האחורי של הסט המקורי. תודה למגיבים.
  6. אשמח לקבל חוות דעת על הסאב הזה בכל מקרה ??
  7. יש לי שירוקו
  8. שלום לכולם וחג שמח. אני לפני רכישה של סאב רוקפורד בתיבה הצרה Rockford P3-LS12 בגלל חוסר מקום אשמח לדעת איך הוא. ואם יש לכם המלצות אחרות ל SQ עם דגש על איכותי ותיבה קטנה מאד אשמח לשמוע. יש לי עדין את הסאב המדהיםםםם.. עם התיבה המקורית JL AUDIO W7 "10 אבל הוא תופס הרבה שטח. תודה מראש למגיבים וחג שמח.
  9. הקפצה..עדין אקטואלי..
  10. מקפיץ.. 2500 ש"ח סופי ל 2 הפריטים ביחד בלבד מחיר יותר ממצחיק לרציניים בלבד.
  11. שבוע טוב מקפיץ שוב..וגמיש יותר .. אפשרי החלפה על מגבר 4 ערוצים ברמה גבוהה .
  12. מקפיץ.. 2 הפריטים חדשיים לגמרי הסאונד של הסאב הזה הוא מדהים מדוייק ברמה 1 מעל כולם בעיני. גמיש מעט לרציניים בלבד
  13. שלום לכולם למכירה 2 פריטים שנמצאים אצלי תקופה ללא שימוש חדשיים לגמרי. 1-מגבר מונו ORION CLASS D 1200D מגבר איכותי ביותר ועוצמתי מפיק סאונד אדיר נתוני תעודת הלידה שלו הם :ב-1 אום 1320 W RMS ב-2 אום 878 W RMS ב-4 אום 465 W RMS המגבר עבד אצלי כשנה ברכב ומאז הוא סגור עם הניילון והקרטון המקורי שלו ולא שומש כלל. מחיר נדרש 1400 ש"ח 2-סאב JL AUDIO "10 W7 אחד מהסאבים הטובים בעולם כולל תיבה מקורית מקצועית+ הגריל הכסוף שמגן על הסאב רק התיבה עולה 500 ש"ח עובי דופן התיבה הינו 4.5 ס"מ סאב מ ד ה י ם וחדש לגמרי גם הסאב עבד אצלי שנה בלבד מחיר נדרש 1800 ש"ח. מצ"ב תמונות של המוצרים. יניב 0548012005
  14. BREITLING

    פיז'ו RCZ

    קודם כל תודה על התגובות. אני בימים הקרובים מנסה לבדוק לגבי נסיעת מבחן על הרכב המדובר. ושזה יקרה אני ידע מעבר לויזואליות של הרכב מה הכיוון. העדכן בהמשך. אשמח לעוד אינפורמצייה אם ויש. תודה .
  15. BREITLING

    פיז'ו RCZ

    אשמח לעוד תגובות..
  16. שלום לכולם ושבוע טוב.. אחרי שמכרתי את המזדה 6 אני בהתלבטיות לגבי הרכב החדש. עשיתי נסיעת מבחן על השירוקו 160 HP וגם על היונדאי לוסטר אבל יש אבל.. ראיתי היום פיג'ו RCZ על הכביש ופאקינג נדלקתי ונראה לי שאני הולך לרכוש אני מבין שיש אותה ב 156HP ואו 200HP במידה ואני ירכוש אז רק ידני. אשמח לקבל חוות דעת לגבי הרכב הנ"ל בעדפה למי שמחזיק את הרכב או מכיר. חשוב לי רכב עם שילדה טובה היגוי טוב כח בפרט..ואמינות ש-פה יש סימן שאלה כי זה פיגו . בקיצ גם אם מישהוא מוכר אשמח שיפנה אליי לפרטי. בברכה יניב
  17. עידכון.. היום עשיתי נסיעת מבחן על אלפא 159 2.2 ידנית ולצערי לא "נפלה לי הלסט" אוטו כיפי יושב טוב היגוי חד ומהיר מתלים לא רעים בכלל אבל הכח לא סיפק כל כך וגם מבפנים מרגיש קצת צפוף. אין ספק שחיצונית הרכב נראה מדהים וגם מבפנים הוא נראה טוב ומרגיש מוצק אבל נראה ליי שכרגע על הכוונת שלי זה הלקסוס 250IS . אם יש עוד רעיונות אשמח לשמוע. ביי ותודה.
  18. חברה תודה שוב על התגובות . סקודה לא בכיוון לא RS ולא אחרות. אלפא 159 אני אוהב אותה אבל חושש מאד מאמינות וירידת ערך מטורפת וגם כמה אנשים ששאלתי אותם בעבר שהיו בעלי הרכב הנ"ל אמרו לי שהם לא מבוסטים ואל תקנה וכו..אני אומנם לא טיפוס של סרן שמועתי... אבל לא בדקתי לעומק כי לא היית בכיוון שלה. אם למישהוא מחברי הפורום יש כזו תקופה אשמח לשמוע את חוות דעתו . ומה אתם אומרים על מרצדס C 230 עם מנוע 2500 V6 7 הילוכים עם חבילת ספורט.
  19. תודה על התגובות קודם כל. היום ראיתי אוודי A4 טורבו רמת גימור S LINE 200 כ"ס שחורה נראת דיי מרשים אבל תמיד חששתי מגרמניות בפרט מאוודי עם הגיר הרציף שיש להם אם מישהוא יכול לשפוך קצת אור על הרכב הנ"ל אשמח והוא על רכב אחר שהוא חושב שיכול להתאים. תודה מראש למגיבים וברכת חג שמח.
  20. אשמח לעוד תגובות ..
  21. שלום לכולם יש לי מאזדה 6 2300 2006 שחורה 5 דלתות יד 2 חדשה ונדירה 57000 ק"מ סה"כ אבל אני רוצה להחליף. היית בדילמה לגבי מאזדה 6 פרימיום 2500 הצורה החדשה אבל בשלי חסר לי כח ונראה לי שזה יהיה זהה גם בצורה החדשה. כרגע ממש בבדיקה ראשונית מרצדס C 2500 צילנדר 2007 7 הילוכים 204 כ"ס או לקסוס 250 אבל היא יקרה קצת מעל התקציב אבל אולי אני יתאמץ. אשמח לקבל מכם עוד כיוונים מעניינים כאשר הדגש הוא כח סטטוס הנאה מנהיגה ואמינות. נ.ב. מה אתם אומרים על B4 3.0R שנתון 2008 ידנית? תודה לעונים.
  22. תודה לכל המגיבים אני בודק פתרון דרך חו"ל ומשם אני יקבל החלטה. העדכן בהמשך.
  23. שבוע טוב לכולם רכשתי בשעה טובה מאזדה 6 2300 פרימיום הצורה הישנה ורציתי לדעת האם ניתן להוציא את היוניט הקיים בילט אין ולשים במקומו דאבל דין או לחילופין יוניט 1 DIN שיהיה כולל שליטה מההגה. האם יש מתאם כמו במאזדה 3 שראיתי מספר פעמים ברכבים שונים . אשמח לתגובתכם. תודה מראש לעונים.
  24. קודם כל שלום לכולם דוד שלי מתעניין לרכוש כרגע סקודה סופרב 2007 מנוע 2800 6 צילנדר בנזין כמובן הוא מכר עכשיו אוודי A6 2400 שנת 2004 והוא ממש לפני רכישת הסקודה היית שמח עם משיהוא יכול לתת קצת אינפורמצייה על הרכב המדובר חיסרונות יתרונות וכו.. תודה מראש לעונים ושבוע טוב.
  25. מקפיץ וגמיש..
×
×
  • תוכן חדש...