BREITLING
-
הודעות
123 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BREITLING
-
עזרה בהתלבטות פיגו 407 הונדה אקורד סקודה סופרב מזדה 6
BREITLING פרסם הודעה בנושא של BREITLING בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הדרישות שלי הם הנאה מנהיגה אמינות שוק הרכב פחות מעניין אותי . -
שלום לכולם אני בחיפוש אחרי הרכבים הבאים פיגו 407 נפח 2200 שנתון 05-06 הונדה אקורד נפח 2000 שנתון 05-06 סקודה סופרב 1.8 טורבו או 1.9 דיזל שנתון 06 מזדה 6 2.3 שנתון 06 אני מודע לזה שיש פה לא מעט תגובת על הרכבים הנ"ל אבל היית שמח לקבל מכם חוות דעת קצרה ועניינית לגבי ביצועים, אמינות, צריכת דלק, והנאה מנהיגה. תודה מראש לכל העונים
-
שלום לכולם רכשתי פיגו 406 שנתון 2004 מדהימה וכיפית מנוע 2000 יש לי בעיה בחלונות האחוריים הם יורדים לאט וגם עולים לאט זה יותר מוחשי כאשר החלון נמצא באמצע ומטה או ומעלה קניתי ספריי סילקון מאוטו דיפו ורציתי את עזרכתם איך פותחים את הדלתות מפנים שאני ישמן את המסילות או במקביל איפה אפשר לסדר את זה במרכז. המנוע החשמלי נראה לי בסדר ותקין. תודה על עזרתכם.
-
שלום לכולם אני מחפש מאזדה 6 2300 סמ"ק או הונדה אקורד 2000 סמ"ק שנתונים 2003 ועכשיו השכן שלי מוכר פאסאט V5 שנת 2003 רמת גימור הכי מפוארת עם 90000 ק"מ יד 1 כל הטיפולים במוסך המרכזי וכו.. הוא טוען שהיא מושלמת היית שמח לדעת מכם איך הרכב הנ"ל כגון צריכת דלק האם היא כמו הגולף V5 אמינות האם הגיר הולך פה כל 100000 ק"מ או שזו קלישאה טיפולים מחלות וכו..ובכלל האם אתם ממליצים לגעת ברכב הנ"ל אני צריך להחליט עד יום שישי אשמח לתגובתכם המהירה תודה מראש יניב
-
עוד תגובות..
-
שלום לכולם ראיתי אחרי חיפוש נרחב הונדה אקורד שנת 2004 מנוע 2000 סמ"ק יד 2 דיי שמורה עם 125000 ק"מ בעלי הרכב אמר לי שהוא קנה את הרכב הכל יצא תקין מלבד שמן גיר שחור . לטענתו במקביל לאחר הבדיקה במכון הוא לקח את הרכב למוסך מורשה של הונדה בדקו את הרכב ואמרו לו שהכל בסדר. או עשה טיפול גדול והחליף שמן גיר לפני 10000 ק"מ במקביל נסעתי ברכב והתחושה שהגיר מתפקד טוב . שאלתי היא האם כדאי להתקדם לבדיקת הרכב במכון או לרדת מהרכב הנ"ל שמצא חן בעיני . ושאלה נוספת היית שמח כמה יעלה שיפוץ גיר במקום שמתמחה לגירים מדובר בגיר בעל 5 הילוכים וטיפטרוניק. תודה מראש לכל המגיבים.
-
שלום לכולם אני לפני קניה והדילמה היא בין מאזדה 6 2300 סמ"ק לבין הונדה אקורד 2000 סמ"ק שניהם משנתון 2003 כי זה התקציב\ בגדול אני מכיר את הרכבים אבל אשמח לקבל את דעתכם בעניין נקודות כגון- דלק אמינות טיפולים ביצועים וכו.. תודה וחג שמח לכולם
-
יש למישהוא מושג מאיפה אני משיג פולי לרכב שלי בסכום נורמלי
-
רשמתי שלאחר בדיקה יסודית ראינו שזה הפולי הוא גם מסתובב טיפה בזיגזג . לגבי המחיר זה המחיר שדורשים במוסך מורשה במידה ומשהוא מכם יודע להגיד לי היכן אפשר להשיג את החלק הזה במחיר שפןי היית שמח לדעת. תודה שוב
-
שלום לכולם רכשתי לא מזמן אופל אסטרה GSI 2003 נדירה ויפייפה עם 80000 ק"מ. לאחר טיפול גדול שעשיתי לה נשאר עדין רעש מאזור הפולי ורציתי לדעת אם יש להשיג פולי חילופי לרכב שלי כי מקורי עולה המון כסף בסביבות 2500 ש"ח רק החלק.[אני מדגיש שהכל נבדק יסודי וזה הפולי של הרכב ולא משהו אחר} בנוסף יש לי עוד בעיה קטנה בסאן רוף שכאשאר סוגרים אותו יש מדף קטן שאמור לרדת למטה בכדי שהחלון יסגר עד הסוף אבל אצלי הוא תקוע ואני צריך להוריד אותו עם היד ואז לסגור אשמח לשמוע איפה אני מסדר את הבעיה הנ"ל גם. אשמח לתגובתכם ביי
-
up ואני מבקש רק רציניים חדל שיחות סרק......
-
הסט ימכר במחיר ב1000 ש"ח מחיר מאדדדד מצחיק עבורו למביני עניין אחד הסטים הטובים בעולם 125 W RMS כל שאר המוצרים עדין אקטואלים מוצרים חדשים עם אחריות עדין. במקביל אני מחפש סט קדמי ברמה גבוהה + רדיו דיסק ברמה גבוהה בלבד מוכן להחלפה במוצרים איכותיים. ביי ותודה. יניב.
-
up עדין מחפש גם מפירוקיות אם יש למישהוא מושג...
-
up מוצרי היי אנד הטובים בעולם....
-
שלום וחג שמח אני מחפש זוג מושבי ספורט לאופל אסטרה ספורט שנת 2002 קופה מעדיף פירמות ידועות כמו ריקארו או דומים. אשמח לדעת במקביל אם אתם מכירים פירוקיות שיש שם אולי גולף GTI מושבתת או רכבים דומים שיש להם מושבים שיכולים להתאים לי תודה מראש יניב 054-8012005
-
ORION 1200D מגבר מונובלוק CLASS D מקצועי איכותי חזק ועוצמתי אחריות לעוד שנה מהיבואן כולל הקרטון וכל החוברות שלו נותן 1340 W RMS ב1 אום JL AUDIO W7 12 סאב אחד הטובים בעולם כולל תיבה מקורית וכולל גריל מקורי של היצרן 750 W RMS סאונד חלומי למכירה או להחלפה על סאב של IDMAX בלבד MB Quart קומפוננט סידרת ה Q הכי יוקרתית שלהם סט מטורף איכותי ברמה גבוהה ביותר מידה 6.5 כולל קרוס מקצועי וסלילים מצופים זהב טהור מעוניין להחליף לסט איכותי בגודל 5.25 אני מחפש גם לקנות רדיו דיסק ברמה גבוהה בלבד כי את שלי מכרתי אם הרכב הקודם שלי היה לי אלפיין 9855 אני פתוח להצעות החלפה או מכירה בדברים איכותיים בלבד או במחירים ראיליים ולא מצחיקים יניב 054-8012005
-
רכב במצב חדש מאדם מבוגר עבר צביעה ופחחות כללי ברמה גבוהה לכל הרכב נראה מדהים בפנים. הרכב במצב תצוגה שמור מאד מזגן מקורי מקפיא מושבים ספורטיבים מקוריים ג'נט 15 אם צמיג ספורטיבי מאושר ברשיון בקיצור נדירה.{צבע + פחחות+גאנטים+צמיגים עלו לי 7000 ש"ח} עברה טיפול כל 10000 ק"מ טופלה בשמניים סינטטים הכי יקרים יש צלחות + רפידות חדשות של לוקס מצבר חדש פלגים חדשים ויקרים + כבלי מצתים משופרים +כרית אויר הרכב ללא שיפורים או שטויות פשוט מ ע ו ל ה. הרכב יד 4 טסט לעוד כ - חצי שנה אוטו מדהים מפואר לגילו נוח ומהיר ורק בשנתון הזה יש כרית אויר 1. דורש 17000 ש"ח יניב 054-8012005
-
שלום לכולם קודם כל. היום בשעות הבוקר עצרתי את רכבי בשולי הכביש כי המתנתי לאסוף מישהוא בכביש שמוביל לכיוון צומת מסובים אני הגעתי מדרך לוד. הרכב שלי עמד ממש צמוד למעקה ביטחון אם 4 וונקירים דולקים + מנורות דולקות . משאית של ביוב עברה ושיפשפה את הרכב שלי ופשוט קרעה לי את הכנף האחורית סמוך לפנס האחורי בצד הנהג ,הנהג מסר לי את פרטיו . אני מבוטח רק צד ג' כולל ביטול השתתפות + רכב חילופי שמגיע לי. לביטוח שלי יש הסדר עם מוסך האומן ביפו ברח' אילת רציתי לדעת מכם אם מישהוא מכיר או טיפל בפחחות שם ברכבו. תודה מראש לכל המגיבים.
-
סט קופוננט של MB QURAT סידרת ה- Q הכי יקרה שלהם הטופ ליין שלהם 6.5 אחד הסטים הטובים בעולם 170 W RMS סאונד עולמי סט בנוי מחומרים מיוחדים והכי יקרים בעולם הסאונד לרכב.. הסט נימכר אצל היבואן בארץ ב 5500 ש"ח. אני פתוח להצעות או להחלפות אני מחפש מגבר איכותי ואו סט קידמי בגודל 5.25 054-8012005 יניב
-
שלום לכולם. יש ברשותי סיטרואן וולקן שנתון 1995 במהלך החודש האחרון נוצר רעש שהלך ויתגבר מהמיסב שנמצא על המדחס היום הלכתי לתקן את זה במוסך שמתעסק רק במיזוג אויר ולאחר בדיקתו נאמר לי שהוא חייב לפרק את המדחס בשביל להוציא את המיסב התקול ולהחליפו ושאין לו אפשרות להוציא את המיסב ככה. כאמור הוא היה צריך לנקז את הגז מהמזגן ולאחר מכן למלא מחדש + ווקום . כל הסיפור עלה לי 900 ש"ח כולל מע"מ ורציתי לדעת עם שילמתי מחיר הגון לעבודה הנ"ל או שלא. מעבר לכך יש לי עדין רעש שאני נוהג שחזרתי אליו הוא טען בנחרצות שזה מהחגורה ואם זה לא יעבור אז צריך להחליף אותה. הרעש שונה ממה שהיה ובאמת לא נשמע רעש של מיסב. אשמח לתגובתכם.
-
4 גאנטים במצב שמור מאד + 4 צמיגים במצב טוב + מידה 185-60-14 ימכרו ב-800 ש"ח 054-8012005 יניב.
-
למכירה מערכת יוקרתית מאד: 1- מגבר PPI 1000.4 אחד מהמגברים הטובים והמדוייקים ביותר בעולם בהספק אדיר לפי תעודת הלידה של 4*140 W RMS לכל ערוץ מגבר לסאונד מקצועי אתם לא מבינים איזו איכות וכח עבד אצלי פחות מחצי שנה ניקנה אצל היבואן א.ד.י מערכות כולל קבלות ואחריות לעוד 3 שנים המגבר סגור בניילון והקרטון המקורי למביני עניין ימכר במחיר של:3000 ש"ח מחיר סופי 2-מגבר ORION CLASS D 1200D מגבר איכותי ביותר ועוצמתי מפיק סאונד אדיר נתוני תעודת הלידה שלו הם :ב-1 אום 1320 W RMS ב-2 אום 878 W RMS ב-4 אום 465 W RMS עבד אצלי פחות מחצי שנה ניקנה אצל היבואן א.ד.י מערכות כולל קבלות ואחריות לעוד 3 שנים המגבר סגור בניילון והקרטון המקורי למביני עניין ימכר במחיר של:2300 ש"ח מחיר סופי 3-סאב JL AUDIO "10 W7 אחד מהסאבים הטובים בעולם כולל תיבה מקורית מקצועית+ הגריל הכסוף שמגן על הסאב רק התיבה עולה 900 ש"ח עובי דופן התיבה הינו 4.5 ס"מ סאב מ ד ה י ם וחדש לגמרי ניקנה מרדיו מילאנו היבואן לפני כחצי שנה יש קבלה הסאב נוצץ וחדש ימכר במחיר של:2800 ש",ח 4- סט קומפונט של ROCKFORD FNQ הסט הכי יקר וטוב שיש לרוקפורד הסט הנ"ל הינו הדגם מיוחד שיוצר בארצות הברית ולא בסין סאונד חם ומדויק ועוצמתי מאד 100 W RMS דגם נדיר בנוי מסיבי ומחומרים מיוחדים כגון neodymium ועוד. הסט נמצא בקרטון המקורי כולל את כל הציוד הנלווה חדש לגמרי. המחיר הינו:1000 ש"ח 5-סט קומפונט של MB QUART QSD 216 הסט הכי יקר שלהם 170 W RMS הסט הנ"ל בנוי בעבודת יד מחומרי תעופה מיוחדים תוצרת גרמניה +קרוס אובר מקצועי בעל מעגלים מצופים מזהב טהור לאיכות שמע מן הגבוהות בעולם.הסט הינו אחד הטובים בעולם נימכר היום בסביבות 5500 ש"ח בחנויות המחיר הינו:2200 ש"ח. כל הציוד שמור וחדש כמו שציינתי שמור בקנאות יתרה מי שיקנה יותר מפריט 1 יקבל מחיר טוב יותר . נייד 054-8012005 יניב
-
היי לכם. 1-אני רוצה להליף את הפילטר של המזגן אצלי ברכב ואין לי מושג איפה הוא ממוקם בנוסף אני רוצה לקנות תרסיס חיטוי למזגן נגד ריחות ובקטריות אשמח לדעת מאיפה אני יכול לקנות את הפילטר והתרסיס 2-בנוסף אני רוצה להחליף את חוטי ההצתה אצלי לסוג המשופר שאני לא זוכר את שמו כרגע בנויים מסילקון ועולים כ-400 ש"ח אשמח לתגובתכם ומאיפה אפשר לקנות אותם. תודה לכל העונים.
-
למכירה מערכת מקצועית לפי הפריטים הבאים: 1-מגבר PPI 1000.4 אחד מהמגברים הטובים והמדוייקים ביותר בעולם בהספק אדיר לפי תעודת הלידה של 4*140 W RMS לכל ערוץ מגבר לסאונד מקצועי אתם לא מבינים איזו איכות וכח עבד אצלי פחות מחצי שנה ניקנה אצל היבואן א.ד.י מערכות כולל קבלות ואחריות לעוד 3 שנים המגבר סגור בניילון והקרטון המקורי למביני עניין ימכר במחיר של:4000 ש"ח 2-מגבר ORION CLASS D 1200D מגבר איכותי ביותר ועוצמתי מפיק סאונד אדיר נתוני תעודת הלידה שלו הם :ב-1 אום 1320 W RMS ב-2 אום 878 W RMS ב-4 אום 465 W RMS עבד אצלי פחות מחצי שנה ניקנה אצל היבואן א.ד.י מערכות כולל קבלות ואחריות לעוד 3 שנים המגבר סגור בניילון והקרטון המקורי למביני עניין ימכר במחיר של:3000 ש"ח 3-סאב JL AUDIO "10 W7 אחד מהסאבים הטובים בעולם כולל תיבה מקורית מקצועית+ הגריל הכסוף שמגן על הסאב רק התיבה עולה 900 ש"ח עובי דופן התיבה הינו 4.5 ס"מ סאב מ ד ה י ם וחדש לגמרי ניקנה מרדיו מילאנו היבואן לפני כחצי שנה יש קבלה הסאב נוצץ וחדש ימכר במחיר של 3800 ש"ח 4-בנוסף יש לי סט קומפונט של ROCKFORD FNQ מהדורה ישנה 100 W RMS סט מדויק וחזק ימכר ב-1000 ש"ח 5-קבל של לייטניג אודיו 1 F ובית פיוז דיגטאלי ימכר ב-300 ש"ח כל הציוד שלי כמו שרשום חדש לגמרי נישמר בקנאות כולל קבלות והכי חשוב כולל אחריות לעוד כ-3 שנים. נייד 054-8012005 יניב
