Jump to content

BREITLING

  • הודעות

    123
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BREITLING

  1. למכירה פיגו 406 מדהימה וחדשה שנתון 2004 יד 3 צבע כסף מטאלי הרכב עבר טיפול ענק החודש בלמעלה מ 10000 ש"ח כולל קבלות על הכל. הטיפול כלל : מדחס מזגן חדש מקורי של חברת סאנדן כולל החלפת 2 פילטרים של המזגן 3000 ש"ח ,שיפוץ גיר שכלל החלפת שסתומים מקוריים שמן גיר ועידכון תוכנה , 4ברקסים חדשים ומקוריים צלחות + רפידות של לוקס ,כל תושבות המנוע ,4 צמיגים חדשים ויקרים GOODYEAR מידה 205.55.16 חדשיים וטריים 1800 ש"ח ,שמנים פילטרים רצועת מנוע סטרטר חדש וישרים חדשיים ועוד ..בקיצ רכב חדש לגמרי. רכב מפואר מרווח מהיר חיסכוני כולל מראות מתקפלות חשמלי מראות נגד סינוור גימור עץ כל הרכב ריפודי קטיפה מקוריים וחדשיים גאנטים 16" מקורי מזגן דיגטאלי ,מחשב דרך ,שליטה רדיו ודיסק בהגה ,מנורות בדלתות ועוד. לא למחפשי מציאות רכב חדש מטופל במסירות ורבה ואהבה - ולא בקמצנות ועיגולי פינות.. יד 1 היתה ליסיניג ויש לרכב קצה שילדה קטן ולא משמעותי בכלל מקדימה ככה נקנה. מחיר נדרש 33000 ש"ח יניב 054-8012005
  2. טוב אז ככה מחר או מחרתיים אני לוקח את הרכב לבדיקה ובמידה והכל יהיה לשביעות רצוני אזי אני יקנה אותה. לגבי ביטוח לאחר בדיקה רגועה מקיף + חובה סביב 5500 ל 6000 וברור לי שאני ישיג בפחות. במקביל עשיתי בדיקה בפורום מאד רציני בחו"ל ובדקתי שיש לרכב הנ"ל צ'יפ ייעודי עבורו שמביא את הרכב לסביב 175 כ"ס +- והמומנט עולה משמעותי.אז לגבי זה אני יחליט בהמשך. ועוד משהו לגבי חלק מהמגיבים מאזדות ושאר ירקות יפניות עושות לי בחילה בענק. ברור לי שאני יכול לרכוש בסכום הונדה אקורד 2400 או מאזדה 6 חדשה פרימיום 2500 או כל מיני אחרים אבל לא בא לי. ואפרופו נהגתי המון פעמיים בלקסוס IS250 והיא מדהימה אבל שנסעתי על במוו של חבר טוב 325 אז אין בכלל מה להשוות הבימר פשוט לא רואה אותה כמעט בכל המובנים אולי חוץ מכל האקסטרות של הפינוקים . בכל אופן אם היית בקטע של הגדולות והמשפחתיות אז הבימר בלי למצמץ בכלל. בכל אופן תודה לכל המגיבים ואני יעדכן בהמשך.
  3. קודם כל תודה על התגובות . לאחר שבדקתי מספר רכבים מה שעל הכוונת שלי שהכי קרץ לי היא C קלאס שחורה קופה יפייפיה 2006 אבל עם המנוע החלש רק 143כ"ס... ברור שאני יעשה נסיעת מבחן אבל יש אבל אשמח שוב לחוות דעתכם על סמך ניסיון עם כדאי לי "להתעסק" עם הרכב. תודה מראש לעונים
  4. עוד תגובות
  5. שלום לכולם אשמח עם תוכלו לשפוך קצת אור לגבי הדגמים הבאים : מרצדס C קלאס שנתונים 2005 - 2006 1- מנוע 1800 143 כ"ס 2- מנוע 1800 163 כ"ס עם קומפרסור 3- מנוע 230 עם קומפרסור 192 כ"ס 4 - מנוע 2500 6 צילנדר 204 כ"ס איך הם מבחינת אמינות ביצועים סחירות דלק וכו.. תודה לכל המשיבים ושבוע טוב.
  6. שלום רב לכולם מדובר בפיגו 406 שנתון 2004 מנוע 2000 יש לי בעיה שמלווה אותי תקופה והיא כאשר אני מדליק את המזגן {מערכת בקרת אקלים } אזי המזגן עובד ומידי פעם הוא מפסיק להוציא אויר בכלל אף על פי שבצג הוא מראה שהוא עובד אני יוסיף ויציין שלפני שבועיים שמתי לרכב מדחס חדש ומקורי של סאנדן כולל טיפול יסודי של כל מערכת המיזוג ועל הדרך בדקו לי את החיבורים של המפוח והכל היה נראה תקין אבל הבעיה הזו היא הרבה לפני ההחלפה. יש לי הרושם שמדובר בנגד המהירויות אולי איזה קבל או נגד עשו את שלהם היית שמח לדעת איפה היחידה הזו נמצאת ברכב שלי ואיך ניתן להסיר אותה ולתת למעבדת אלקטרוניקה שיסדרו. או לחילופין איפה אני יכול לתקן את זה חוץ ממורשה. תודה מראש לכל המגיבים.
  7. היום הייתי אצל יצחק וייס והוא החליף את המדחס התקול שלי של המזגן לחדש ומקורי כולל החלפת פילטר, שסתום ,וניקוי יסודי ועוד.. המזגן יצא יותר טוב מחדש פשוט כך. הבחור צדיק אמין ישר כמו שכבר נאמר רבות כולל התוכנית של חיים הכט שבה הוא יצא צדיק. ממליץ בחום. יצחק וייס יושב בפ"ת בקרית אריה רחוב בזל 13 טלפון 03-9217528
  8. שלום אני מחפש הונדה אקורד עם עדיפות לדגם TYEP S 2400 סמ"ק בצבע שחור שנתונים 2006 ועד 2008 או לחילופין הונדה אקורד 2000 שחורה בלבד עם סאנרוף באותן שנתונים. אשמח לתגובות בפרטי תודה.
  9. שלום לכולם הדילמה היא כזו : הונדה אקורד 2008 מנוע 2400 סמ"ק TYEP R עם 40000 ק"מ 190 כ"ס מאזדה 6 החדשה 2500 סמ"ק 2008 גימור מפואר 170 כ"ס 45000 ק"מ 2 הרכבים שמורים בלי תאונות מעניין אותנו הנאה מנהיגה הכוונה תאוצה אחיזה ועוד, אמינות ,צריכת דלק ,סחירות .טיפולים. משום מה יש הרבה מאד מאזדות חדשות למכירה ואין לי מושג למה . אשמח לתגובתכם.
  10. תגובות יתקבלו בברכה..
  11. שלום לכולם ידידה שלי רכשה מאזדה 2 והיא צריכה להחליף את כל 4 הצמיגים שלה הם יבשים וסדוקים מתוצרת TOYO רציתי את חוות דעתכם חוץ מה TOYO מה אתם ממליצים ודגש רק על צמיגים איכותיים ולא זבל סיני המידה 185.55.15 תודה מראש.
  12. BREITLING

    פיג'ו 207 GT

    אשמח לעוד חוות דעת
  13. BREITLING

    פיג'ו 207 GT

    זה לא רכב הדגמה אבל תודה אשמח לתגובות על הרכב הנ"ל תודה.
  14. היום ראיתי עם חבר פיגו 207 GT שנת 2008 אפורה יפיפייה עם 22000 ק"מ וחבר שלי מעוניין לקנות. רציתי את חוות דעתכם על הרכב הנ"ל הוא 1600 עם טורבו 150 HP . איך הוא מבחינת אמינות ,טיפולים ,דלק, ועוד. תודה מראש
  15. למישהוא יש מושג ולא בניחושים מה כן היית אמור לשלם עבור המפורט לעיל
  16. אשמח לעוד תגובות..
  17. שלום רב לכולם יש ברשותי פיגו 406 ואתמול החליפו לי זוג צלחות + וזוג רפידות קידמיות חדשות של חברת לוקס ולקחו לי כולל עבודה 1060 ש"ח ויש לי תחושה שזה יקר מאד האם תחושתי נכונה!!! מפאת כבוד למוסך אני לא יזכיר את שמו תודה לכל העונים
  18. אשמח לעוד חוות דעת.
  19. שני הרכבים הינם מודל 2006 עם ק"מ נמוך ודיי שמורות את המזדה אני מכיר פחות או יותר אבל את הפיגו 407 עם המנוע 3 ליטר אני פחות מכיר . חשוב לי לציין שאני מחפש רכב שיתן קצת מעל הסטנדרט בכל המובנים. אשמח לחוות דעתכם בפרט על הפיגו. תודה מראש.
  20. אשמח לעוד חוות דעת
  21. אשמח לעוד תגובות
  22. ראיתי היום פיגו 407 3000 סמ"ק שנתון 2006 מפוארת מאד 6 הילוכים מושבי עור ועוד כל מיני תוספות מעניינות. אשמח לקבל את חוות דעתכם בגין רכב זה הפרמטרים שחשובים הינם - כח,רכב מנהלים,הנאה מנהיגה,ביטיחותי,צריכת דלק סבירה , ושוק הרכב פחות מטריד אותי. במקביל אני עדין בדילמה בנוגע להונדה אקורד וסקודה סופרב . תודה מראש לכל העונים
  23. המאזדה היתה 2000 סמ"ק או 2300
×
×
  • תוכן חדש...