שלום, אז למי שעוקב כאן בפורום- התלבטתי לפני כשבוע האם לשדרג לקיה ספורטז' או לסקודה אוקטביה (היום יש לי פולו 2014). בסוף חלה תפנית והחלטתי ללכת על גולף.
השאלה, האם פער המחירים בין ה-125 ל-150 שווה את זה? מה דעתכם?
אני חושב שכן. בגירסה הבכירה אתה מקבל:
גג פנורמי, מנוע יותר חזק, איבזור משופר, מושבים יותר טובים.
בנוסף במכירה של הרכב, מי שימכור את הגירסה של ה-125 יצטרך להתחרות עם רכבים שמגיעים מליסינג. ובתור מוכר יהיה לך יתרון שהגירסה של ה-150 נמכרת רק ללקוחות פרטיים.
אני חושב שהתוספות שוות את ההפרש, אבל זה אינדיבידואלי.