Jump to content

dave3

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dave3

  1. באתר של vw כתוב שהשנה השלישית היא רק ללקוחות פרטיים: http://www.vw.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9/%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%AA/
  2. לי הציעו הנחה של 2000 ש"ח (טיפול ראשון שכחתי לבקש)
  3. שלום, אז למי שעוקב כאן בפורום- התלבטתי לפני כשבוע האם לשדרג לקיה ספורטז' או לסקודה אוקטביה (היום יש לי פולו 2014). בסוף חלה תפנית והחלטתי ללכת על גולף. השאלה, האם פער המחירים בין ה-125 ל-150 שווה את זה? מה דעתכם? אני חושב שכן. בגירסה הבכירה אתה מקבל: גג פנורמי, מנוע יותר חזק, איבזור משופר, מושבים יותר טובים. בנוסף במכירה של הרכב, מי שימכור את הגירסה של ה-125 יצטרך להתחרות עם רכבים שמגיעים מליסינג. ובתור מוכר יהיה לך יתרון שהגירסה של ה-150 נמכרת רק ללקוחות פרטיים. אני חושב שהתוספות שוות את ההפרש, אבל זה אינדיבידואלי.
  4. רכב חדש, DSG7 יש לו את אותו הגיר כבר 3 שנים עם האיביזה ובנתיים לא היו לי בעיות. השמועות אומרות שרוב הבעיות תוקנו ב2012. הגולף מגיעה עם טורבו יחיד. בנוגע ללאון fr ידנית, יש רק את הגירסה החלשה של ה1.4. נהגתי על הגולף 125 עם אותו מנוע ויש מקרים שאני מרגיש שהייתי רוצה טיפה יותר כוח.
  5. מאזדה 3 - נסעתי על הגירסה האמריקאית ולא אהבתי. היא לא מאוד נוחה. המסך מרגיש תקוע והתפעול שלא לא מאוד אינטואיטיבי. פוקוס - לא אהבתי את העיצוב של הרכב אקסטרה נראית מעניינת אבל הenjoy plus עולה 140K ואני חושב שבמחיר הזה הגולף יותר משתלמת. בהזדמנות אני אקפוץ לאולם תצוגה לבחון אותה.
  6. אני מתלבט בין 2 הרכבים האלו. אשמח לתובנות ולשמוע את דעתכם על 2 הרכבים האלו. היתרונות שאני רואה שיש לגולף (בסדר יורד): מחיר, היא זולה בכ-10K (בשיקלול ההנחות שמקבלים בסיאט) היא כנראה תשמור על ערכה יותר טוב (כשהדגם הקודם של הלאון היה בסוף דרכו, המחירון של הרכב ירד ב-25% מ-160K ל-120K) איכות חומרים יותר טובה צריכת דלק יותר טובה (6.6 ליטר ל-100 ק"מ לעומת 7.4 ליטר ל-100 ק"מ) auto hold (בנסיעות מבחן זה התגלה כפיצ'ר ממש נחמד) בלם יד חשמלי התנעה ללא מפתח העיצוב של הלאון (בייחוד בלוח השעונים) מזכיר את האיביזה שיש לי כיום והייתי רוצה לגוון מעט. היתרונות שאני רואה שיש ללאון (בסדר יורד): תאורת LED מקדימה ומאחורה רצועת מומנט מקסימלי בגודל כפול. מושבי עור מראה יותר צעיר/ספורטיבי. ג'אנטים בגודל 18" לעומת 16"
  7. dave3

    מפרט האסטרה החדשה

    המחיר קצת מאכזב. אני חושב שמבחינת תמורה לכסף הגולף 150 (שעולה 5000 ש"ח יותר) מהווה אלטרנטיבה יותר מוצלחת. מביקורות שראיתי בחו"ל שהשווה את שני הרכבים, הגולף יותר איכותית מבחינת בידוד רעשים, איכות הרכבה וחומרים. היא גם יותר חסכונית בדלק וככל הנראה תשמור על ערכה יותר טוב מהאופל.
  8. אתה יודע איך האיכות של החיישנים השקועים (שעולים 1600) יחסית לחיישנים המקוריים?
  9. אני משתמש בדגם יותר ישן של אותו מוצר. הזמנתי מאיביי. מוכרים את המוצר בארץ לדוגמא (אין לי כל קשר לחנות): http://android-supporter.co.il/index.php/cellular-shop/accessories/exomount-2-exogear-white-detail
  10. dave3

    זמני הגעת רכב חדש

    אני חושב ש-14 ימי עסקים אחרי ה-5/5.
  11. dave3

    גיר DSG ברכב חדש

    אני עם איביזה 2013 עם 55K ק"מ. בנתיים אין תקלות.
  12. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    לא אני אומר שהם לא מקוריים. סתם חיישנים שטוחים.
  13. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    ממה שאני הבנתי park assist זו מערכת שלמה שחונה לך את הרכב. אתה עוזב את ההגה והרכב נכנס לחניה בעצמו. אני מדבר על חישני חניה אחוריים מקוריים (גם קידמיים יכולים להיות נחמדים) ולא בהתקנה מקומית. צמפיון רוצים 1600 ש"ח להתקנה של חיישנים אחורים (בהתקנה מקומית )
  14. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    יצא לכם לבדוק כמה עולה הזמנה של חיישני רוורס מקוריים?
  15. גם הדשבורש של האיביזה שאני נוהג עליה כעת הוא מחוספס ומנסיעת המבחן שלי בגולף לא שמתי לב שהדשבורד שלה הרבה יותר מחוספס.
  16. אני באופן אישי מעדיף שהטלפון הוא ממש מול שדה הראיה שלי כשאני מפעיל וויז. אז אני כבר איזה 3-4 שנים עם אותו מתקן (exomount) שתפוס בחלק הימיני של הדשבורש. ככה שהוא לא מפריע ביום-יום. וכשאני צריך לנווט הוא די נוח. בכל מקרה, 500 ש"ח למחזיק זה ממש יקר (אני גם לא זוכר המתקן דורש קדיחות, אם כו זה יכער את הרכב אם תרצה להסיר אותו).
  17. אני דווקא חושב שהכרית הזאת לא נוחה. היא ממוקמת נמוך מידי. אני חושב שעדיף לקנות מעמד שנצמד לדשבורד.
  18. אני לפני מספר חודשים עשיתי בדיקת מיגון לאיתוראן. חניתי מתחת לסככה וככה איתורן לא הצליחו לאתר את הרכב שלי. הייתי צריך לצאת לשמיים פתוחים לאיזה 15-20 דקות לפני שהם הצליחו לאתר את הרכב שלי. עם רמת איתור כזאתי, כל גנב חובבן מסוגל להתגבר עליה
  19. זה נשמע לי מוזר. רק בחודש מרץ היו כמעט 200 מסירות של הגולף 150 לעומת 533 של הדגם 125. אז זה לא נראה כמו רכב שמזמינים ממנו בודדים.
  20. יש סיכוי שסוכני הביטוח מקבלים הטבות במקרים בהם הם מוכרים ביטוח עם איתוראן. אם מצאת חברת ביטוח שמוכנה לבטח אותך כעת במחיר הוגן, שווה ללכת על זה. עלות של התקנת איתוראן save עולה 853 ש"ח לעומת 1300 ש"ח שצמפיון מבקשים (בהתקנה דרך איתוראן אין שנה ראשונה חינם, אבל בכל מקרה אתה לא תשתמש בה)
  21. קח בחשבון שמי שצמפיון נותנת אחריות של 3 שנים רק לרכבים פרטיים. רכבים בליסינג הם בעלי 2 שנות אחריות (אפשר לוותר על ההטבה של השנה השלישית ולקבל הנחה של 1700 ש"ח). באיזה סוכנות זאת הייתה?
  22. המחיר שקיבלת כולל איתוראן?
  23. דיברתי עם אחת הסוכנויות של צמפיון. נאמר לי שאחרי פסח (מתישהו במאי) יהי מבצע מכירות על הגולף.
  24. ה-A3 הרבה יותר יקרה. המחיר שלה הוא 173K עם המנוע 1.4 היותר חלש (125 כ"ס) לעומת הגולף ב-149 עם 150 כ"ס. מבחינת VFM (ללא מכירת הרכב), הלאון נותנת חבילה הרבה יותר משתלמת באותו מחיר. בימי המכירות האחרונות היה אפשר להוציא את הלאון ב-154K על הכביש כולל מיגון, חיישנים וויז. אם משכללים מכירה תוך כ-3-4 שנים אז כבר לא בטוח (בלאון הקודמת היבואן שחט אותה, היא נמכרה ב40K מתחת למחירון).
  25. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    הבדל נוסף הוא במומנט. לדגם של ה-150 כ"ס יש תוספת של 5 קג"מ (25.4 לעומת 20.4)
×
×
  • תוכן חדש...