Jump to content

dave3

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dave3

  1. תודה רבה למברכים
  2. גם אני חושב שהסיכוי שתהיה עברית במערכת הוא די קלוש. אבל אני חושב שאם מספיק לחץ כן יהיה אפשר לקבל את המירור לינק
  3. כן, קיבלתי את הרכב. נסעתי עליו רק נסיעה אחת קצרה אז אין עדין ממש רשמים.
  4. יוזמה מבורכת!!! מקווה שהיוזמה תצליח.
  5. ככה אתה משאיר אותנו להמתין? לפחות תזרוק איזו עצם
  6. זה סודר היום, מחר האיסוף. 150, צבע כחול מטאלי. ללא תוספות מיוחדות (לא סומך על גיל קאר)
  7. זו גם פאשלה שלי ושל הבנק שלי, אין ספק. אבל אני גם מאשים אותם. מרגע שנסגר הטריידאין לוודא שהרכב נקי משיעבודים זה היה אחד התפקידים של אוטודיל וצ'מפיון (לא אני אמרתי את זה אלא נציגי המסירה שהודו שהייתה פאשלה). אגב, מסתבר שזה משהו מאוד נפוץ שהשיעבוד מוסר רק באופן חלקי.
  8. טוב, צמפיון is being צמפיון.... לא בוצעה מסירה. כשבאתי למסור את הרכב הישן לאוטודיל התברר שיש על הרכב מישכון. (הייתה לי הלוואה על הרכב שנסגרה ממש מזמן, השעבוד הוסר אבל מסתבר שהמישכון נשאר). עכשיו מחכים שהבנק יפנה לרשם המשכנתאות להסיר את השיעבוד. היה להם מספיק זמן לבדוק את זה, למה לעשות את הבדיקה הזאתי שעה לפני המסירה?
  9. הרכב שלי מגיע מחר יש משהו מיוחד שכדאי לשים לב אליו במסירה?
  10. גם לי זה מרגיש ככה. אני חושב שצריך להציק ליצרן שילחץ על צ'מפיון לאפשר רכישה של הקוד.
  11. ראיתי שלפחות בגרמניה אפשר לרכוש קוד אקטיבציה ב200 יורו: https://shops.volkswagen.com/de_DE/web/zubehoer/p/aktivierungsdokument-fuer-app-connect-5g0054830a-10 אבל נראה שדרוש שהעידכון יבוצע דרך דילר רישמי.
  12. מישהו ניסה לפנות ישירות לפולסוואגן בשביל לראות איך אפשר לקבל קוד אקטיבציה?
  13. עם איזה סוכן התנהלת? אני גם מתנהל מול הסוכנות הזאת עכשיו.
  14. בערכת נהג יש גם כבלים להתנעה + תיק. בזבוז כסף
  15. אגב, אני אשמח לקבל המלצות למתקינים
  16. אני לא בחנתי אתה מדבר פה על רכבים מקטגוריות שונות ובהבדל מחירים משמעותי. הגולף GTI היא רכב הוט האץ ועולה בהתאם (65K יותר) הגולף 150 היא הגירסה החזקה לרכב קומפקט.
  17. הגאנטים של ה 125 מורכבים בארץ ה150 מגיעים ככה מהיצרן
  18. לא הזמנתי חיישנים ואני חושש שכעת זה קצת מאוחר מידי. בכל מקרה, שמעתי דברים לא טובים על גיל קאר ובנוסף חבר שקיבל איביזה לפני חודש מתלונן על ההתקנה לא טובה של מצלמת רוורס ככה שאני לא בטוח שאני מעונין שהם
  19. קניתי גולף 150.
  20. אני קונה רכב חדש, ולאחר שהיבואן הגזים בעלות של התקנת חיישני רוורס (1500 ש"ח ש"ח לחיישנים אחוריים שטוחים בהתקנה מקומית שרק מצפצפים) אני מתלבט מה לעשות. אחד החששות העיקריים שלי הוא שהמתקנים בארץ לא בדיוק מאוד טובים במה שהם עושים, שההתקנה תהיה מרושלת ותגרום לקירקושים בפלסטיקים של הרכב. חשבתי על האופציות הבאות להתקין במקום מתמחה חיישנים קדמיים ואחוריים שטוחים (ביררתי וזה עולה כ-1500 ש"ח לכל צד, לחיישנים שמתחברים למערכת המקורית של הרכב ומציגים את המרחק על הצד של הרכב). להתקין רק חיישנים אחוריים בחנות מתמחה ולחסוך כמחצית מהעלות להתקין חיישני רוורס פשוטים (סיניים?) ב200-300 ש"ח. מה אתה חושבים?
  21. יש פה קאצ' האיתוראן הזה הוא לא איתוראן רגיל. בנוסף ליכולת ניתור של איתוראן SAVE הוא מנתר את כל הנסיעה שלך. אני באופן אישי לא חושב שחברת הביטוח צריך להכיר את כל דפוסי הנהיגה שלי. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?563996-%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%91-Safe-Drive-UBI-%D7%A9%D7%9C-AIG-%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%94%D7%95-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94
  22. זה נשמע לי ממש מוזר כי באתר של צ''מפיון כתוב שכל רכישה של מעל 3 רכבים לא מזכה בהטבה של השנה השלישית. אם מישהו מתכנן לקנות ב-0 ק"מ שווה לקבל את זה כתוב למניעת בעיה בשנה השלישית.
  23. מה המטרה של הפורום אם לא לשתף אנשים אחרים בחוויות שלך? אני לא מחפש להשיג שום דבר אלא רק מתבאס שרמת השירותיות בארץ כל כך נמוכה. כשבנאדם הולך לקנות מוצר שעולה מאות אלפי שקלים מקבל יחס כזה (== אני מדבר רק על כמות הפאשלות הרציפות, אם רק חלק מהם היו קורות, לא היית רואה אף פוסט שלי בכיוון) אני מחשיב את זה כזלזול בלקוח. אני תוהה מה המטרה של התגובה שלך? מה אתה מנסה להשיג? רוצה ששירשורים כאלו יפסיקו להתקיים? עריכה: גילוי נאות - זה לא הרכב הראשון של צ'מפיון שאני קונה, ואני מאוד מרוצה מהרכב הראשון (עובדה שאני רוצה לקנות רכב נוסף מקבוצת VAG) ככה שאני לא מונע משנאת צ'מפיון או נסיון לפגוע בהם/במותג.
  24. אני מתענין בקנית רכב חדש מצ'מפיון. אבל זה נראה שצ'מפיון לא ממש רוצים למכור יצא לי לבקר באולם תצוגה וביקשתי לבצע נסיעת מבחן. הגעתי שבוע שעבר לנסיעת המבחן אבל הסתבר שהייתה טעות ולא הזמינו את הגירסה שביקשתי לבצע עליה נסיעת מבחן. ישבתי עם נציג המכירות לקבלת הצעת מחיר מסודרת, קיבלתי הנחה קלה והובטח לי שהשבוע ידאגו באופן אישי שהדגם הנכון יוזמן. אחרי נסיעה של 15 דקות (כי זה מה שנשאר) ורושם טוב מהרכב הסכמתי לשלם מקדמה 2000 ש"ח לשריון הרכב תוך כדי שהבטיחו לי שידאגו שהשבוע הגירסה הנכונה תוזמן. בתחילת השבוע אני מקבל טלפון מהאולם שמסתבר שמי שהיה אמור להזמין את הרכב לא עשה זאת ויש בעיה להזמין את הרכב להשבוע. אחרי מספר בדיקות חזרו אלי שהצליחו לסדר את נסיעת המבחן. היום בבוקר אני מגיע אל האולם בשעה היעודה אבל אין רכבים ואין מובילית. אחרי 45 דקות המתנה הייתי כבר חייב לזוז סוכם שהנציג נסיעות יגיע אלי למקום העבודה. כבר יצאתי מהסניף, קראו לי בחזרה כי הסתבר שהמובילית הגיעה מוקדם בבוקר וכבר החנתה את כל הרכבים. מקוצר זמן ביצעתי נסיעה של 15 דקות. בשל הנסיעה הקצרה ביקשתי שבכל זאת יביאו לי את הרכב לעבודה בשעה יותר מאוחרת. נאמר שיבדקו את זה ויתקשרו לעדכן אותי. עד עכשיו לא קיבלתי על טלפון עדכון. לסיכום - כבר 4 תקלות בבקשה פשוטה של נסיעת מבחן. מפחיד אותי לדעת מה יהיה היחס במקרה של תקלה ברכב אם זה היחס שלהם במכירות.
×
×
  • תוכן חדש...