אופציות אחרות מהקונצרן:
אוקטביה 1.4 150 כ"ס
אוקטביה 1.8 180 כ"ס
לאון 1.8 180 כ"ס.
אני נהגתי על הגולף 125 כ"ס וגם על האוקטביה 150 כ"ס.
מבחינת ביצועים, הרגשתי שגרסת ה-125 כ"ס קצת חלשה.
מבחינת אבזור ונוחות, מאוד התרשמתי מהגולף.
הכוח של האוקטביה לעומת זאת הרגיש לי מספק אז אני חושב שהגולף 150 תהיה בחירה טובה.