Jump to content

dave3

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dave3

  1. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    ממה שאני הבנתי המראות מתקפלות גם בדגם של ה-150 כ"ס. אגב, זה נראה שאנחנו לפחות 3 שמתעניינים בגרסה של ה-150 אפשר לנסות לגשת ביחד לצ'מפיון ולבקש הנחות כקבוצה.
  2. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    יצא לך לבדוק גם את המתחרות האחרות מהבית? (לאון ואוקטביה)
  3. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    ואוו זה נשמע סרט לא קטן. מה היה המכשול הכי גדול? וכמה רכבים צמפיון דרשו?
  4. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    אתה יודע במקרה כמה הוא שילם? זה באמת נראה ממש מבאס לשים קודן ברכב ללא מפתח.
  5. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    מגיגול קצר, מתחית הפנים אמורה להיות בתערוכת ג'נאווה (1-13 למרץ) http://indianautosblog.com/2016/02/2016-vw-golf-facelift-front-rear-rendering-219341
  6. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    מה קורה ביוני?
  7. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    אופציות אחרות מהקונצרן: אוקטביה 1.4 150 כ"ס אוקטביה 1.8 180 כ"ס לאון 1.8 180 כ"ס. אני נהגתי על הגולף 125 כ"ס וגם על האוקטביה 150 כ"ס. מבחינת ביצועים, הרגשתי שגרסת ה-125 כ"ס קצת חלשה. מבחינת אבזור ונוחות, מאוד התרשמתי מהגולף. הכוח של האוקטביה לעומת זאת הרגיש לי מספק אז אני חושב שהגולף 150 תהיה בחירה טובה.
  8. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    רוב חברות הביטוח דורשות איתורן (או לפחות כספת). אני בהחלט צריך לעשות סקר מקיף ולבדוק כמה יעלה לי להתקין איתורן באופן עצמאי.
  9. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    המחירים לפי צ'מפיון: חיישני רוורס שטוחים עולים 1515 איתורן save + עלוקה - 1730 אגרת רישוי - 1802 סה"כ - 5K. חיישני החניה השטוחים הם בהתקנה מקומית? או שהם מגיעים כך מהיצרן?
  10. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    הנה מצאתי 0 ק"מ על הגולף 125 כ"ס: http://www.carcost.co.il/deals/deal/287#orderDialog המחיר - 117K צריך לשים לב שהמחיר לא כולל אגרת רישוי, איתורן וחיישני רווס שטוחים (עוד 5K). עדין יש הפרש של 15K ובהפרש כזה מסכים שעדיף ללכת על 0 ק"מ.
  11. dave3

    גולף 1.4 150 כ"ס

    יותר נכון להגיד שנתנו חיישני חניה אחוריים שטוחים + גלגלי מגנזיום. אחרי צבע מטאלי, איתורן ואגרת רישוי זה הגיע כמעט ל-137K
  12. אני שוקל לקנות את הרכב הנ"ל. ראיתי שבימי המכירות באוקטובר שעבר, הרכב נמכר ב-145-147K על הכביש כאני ביררתי השבוע אמרו לי שאין הנחות (בניגוד ל-1.4 125 כ"ס) וקיבלתי הצעת מחיר של 155K על הכביש. רציתי לשאול האם מישהו בזמן האחרון הצליח לקבל את הרכב במחיר יותר אטרקטיבי?
×
×
  • תוכן חדש...