Jump to content

Dor Hulio Nahami

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dor Hulio Nahami

  1. מה הכוונה מבחינת כיף ותקשורת אין?, עשיתי נסיעת מבחן על דגם 2016 והאמת יצא לי חיוך של ילד מפגר כשהזנב נזרק וכשהרכב מאיץ. מצד שני לא נהגתי במתחרות לכן אין לי השוואה.
  2. הדגש הוא לא על ההנעה, אם יכלתי הייתי רוכש rs3 קוואטרו הביצועים ללא ספק יותר טובים אבל פה נכנס ענייו המחיר שמזנק לכמעט פי שתיים בלי תוספות ושטיקים
  3. אני נוהג היום בסיויק האצ׳בק ידנית 2015, היא זריזה וחסכונית מאד! אבל לא זריזה מספיק לטעמי, אפילו לפעמים קצת אנמית ביחס למראה הקרבי שיש לה. ואני מדבר על חדשה מהיבואן או יד שניה אבל לא יותר מ2015. המטרה בסוף, שיהיה רכב מהנה עם חווית נהיגה חזקה ומהירה לא מצועצע מידי שמיש ליום יום גם וכמובן במחיר הכי משתלם
  4. היי אני ממש מתעניין בלאון קופרה כיוון שהיא מאד אטרקטיבית ונותנת תמורה למחיר. השאלה היא מה דעתכם עליה האם היא טובה או לא אילו חסרונות ואילו יתרונות יש לה ואם יש לה מתחרות שעדיפות במחיר בביצועים או בתמורה. תודה מראש
  5. אני מעדיף לא לומר את שם העסק שהציע לי את המחיר ע"מ לא לעשות "שיימינג" נראה לי לא במקום, אבל ההצעה שלו היתה לציפוי שניתן להסיר במקרה של מכה (אם נאמר קפצה אבן בכביש, מישהוא עם עגלה בטעות התנגש ברכב, ואפילו טעויות קטנות בחניה) אני פשוט לא מכיר את החומרים והעבודה. בסוף ההונדה עברה כמה שטיפות במכונה לצערי וכיוון שהאוטו נוסע קפצה אבן פה אבן שם, מה שאני מחפש בדיוק זה: העלמת השריטות הקטנות על הצבע (אני מניח שזה מה שנקרא הסווירלים) אם זה בפוליש או כל שיטה אחרת אני אשמח להמלצות. מילוי במקומות בחזית האוטו שיש "חורים" בגלל אבנים שקפצו. הברקה של הצבע כמה שאפשר שיתן גוון יפה ומבריק. וציפוי איכותי כיוון שהרכב ללא חניה מקורה לצערי, אז גם שיעמוד בפני השמש, שיעמוד בפני השטיפות (שטיפה ידנית שלי), וגם שיגן מפני כל מיני מזיקים (אבנים בכביש,ועוד כל מיני גורמים חיצונים) כמובן שבנושא האחרון אני מתכוון לחזית הרכב בלבד. אם יש משהוא כזה, מישהו כזה שיכול לעמוד במשימה הזאת ולהבטיח עבודה איכותית עם חומרים איכותים (אני מודע לכך שאיכות שווה כסף אבל צריך גם להיות אמין ולא רודף בצע), בקיצור אשמח לעצות. תודה רבה מראש על העזרה למי שהמליץ עד עכשיו ולמי שימליץ הלאה.
  6. בקיצור לפי מה שאני קורא בין השורות אני צריך או לחכות שהונדה יוציאו דגמים עם טורבו בארץ שלא עולים כמו חצי בית, או שאני פשוט צריך להביא רכב שיש לו טורבו כדי לאפשר שדרוגים כלשהם, רכב אטמוספרי פשוט לא בא בחשבון....
  7. אוקי אבל נאמר שדרוג הכוח של הרכב זה משהו בלתי אפשרי?, אם אני רוצה לעשות משהו עקיף כזה, שלא כולל התקנת טורבו החלפת מנוע או כל דבר שיפול בטסט נכון?
  8. בוא נניח כרגע בצד את התקציב כיוון שזה יחסי איכות שווה כסף זה ברור, וגם השאלה היא לא אם זה חוקי כי זה ברור שלא, השאלה היא מה ניתן לשפר ברכב ע"מ שבטסט לא יראו וע"מ ששוטר שתופס אותי לבדיקה שגרתית לא ישים לב לשינוי חיצוני משמעותי
  9. הכוונה היא צנרת ומה עוד שלא נראה לעין? בנוסף, כמה באמת זה משנה שדרוג הצנרת?
  10. סליחה, אני מאיזור המרכז המטרה שלי היא לשדרג את הרכב כך שיוכל להשמיע מוזיקה באופן חזק איכותי והתקציב חונה בתקרה של 5000 שקלים
  11. כרגע הציעו לי הצעת מחיר מעוררת גיחוך של נושק ל9000 שקלים וזה קצת נראה לי לא מקובל, אני מבין שיש חומרים שעולים כך אבל לא במחיר המינימאלי. אני מאיזור המרכז על מי אתה הכי ממליץ?
  12. לאחר חיפושים רבים אחר בעל העסק הזה אין קול ואין עונה אשמח אם יש עוד בעל מקצוע שיודע לעבוד עם המוצר הזה
  13. שלום מעוניין לשדרג את המערכת ברכב שלי מי בעל עסק מוביל בתחום מקצועי ויצירתי שיוכל לעזור לי?
  14. שלום, ברשותי הונדה סיוויק 2015 שחורה ולאט לאט יש שריטות קטנות בצבע (מכל מיני סיבות בעיקר שטיפה במכונה), כרגע אני רוצה לעשות לרכב פוליש כמובן כדי "להעלים" את שריטות ולאחר מכן לעשות ציפוי לרכב. השאלה היא איזה ציפוי כדאי לעשות לרכב ואם יש מישהו שאפשר לשלוח אותי אליו תודה רבה מראש
  15. היי אני מעונין לעשות ציפוי ננו לרכב. השאלה היא איזה ציפוי הכי כדאי לעשות איפה ומה התהליך של הציפוי.
  16. היי אני רוצה להזמין חלקים מקורים להונדה סיוויק 2015 דרך האתר hondamotor.co.ltd ולא הצלחתי. השאלה היא דרך איפה אני יכול להזמין חלקים מקורים מהיצרן לארץ כל מיני חלקים לרכב מקורים.
  17. אז אתה בעצם אומר שלא כדאי בכלל לחשוב לכיוון המט?
  18. היי שאלה בנוגע לצבע הרכב יש לי הונדה סיוויק 2015 צבע שחור ועם הזמן כיוון שרכב נוסע לא מעט ונשטף מספר פעמים בשטיפה מכאנית נוצרו כמה שריטות וכמה נקודות בחזית הרכב עקב אבנים קטנות וכדומה... השאלה היא מה מומלץ יותר לטווח ארוך לעשות פוליש, דיטיילינג,ציפוי ננו מה ההבדלים ותחזוקה. כמו כן אם יש בעל עסק שמישהו יוכל להמליץ עליו. מנגד חשבתי אולי לצבוע את הרכב בשחור מט, השאלה היא האם ישנם כל מיני משמעויות בטיפול השוטף לרכב בצבע מט והאם זה כדאי בכלל.
  19. היי יש לי הונדה סיויק 2015 רציתי לדעת האם צ'יפ למנוע יוכל לתת לי מספר סוסים נכבד או שבגלל שהמנוע ללא טורבו אז אין על מה לדבר בכלל. תודה מראש
  20. אני מתכנן להכניס את זה להונדה סיויק 2015
  21. היי שאלה בנוגע למוצר colorful led halo rings האם יש מישהו שהתעסק עם המוצר הזה מכיר בעל מקצוע שידע להתקין אותו ברמה גבוהה. ובכלל אשמח לחווד אם מישהו ניסה בעבר.
  22. היי רציתי לדעת האם יש מישהו שמתעסק במוצר Colorful led halo rings האם יש בעל עסק שיודע להתקין את המוצר אבל ברמה גבוהה עם כלל החיווט והכל ללא נזקים ועקבות כשפותחים מכסה מנוע. ובכלל אשמח לחוות דעת על המוצר מי שמכיר תודה רבה.
  23. היי אני חדש פה בפורום ורציתי לדעת אילו שיפורים אני יכול לעשות להונדה שלי ובכל זאת לשמור על הרכב חוקי, ואם אין אפשרות כזו אז מהם השיפורים שאני יכול לעשות ברכב מבחינת מכאנית ועדיין לשמור על המרכיבים העיקרים מקוריים, כמו מנוע,גיר... בתודה מראש
  24. תודה רבה על המידע שאלה אחרונה היא האם אני יכול ללכת פשוט ולהחליף או שאני צריך לשנות את הפרטים ולעדכן מישהו או שפשוט מחליף ומגיע עם זה למכון רישוי...
  25. הונדה סיוויק האצ'בק 2015 המידה הנוכחית היא: 16/55/205 מה המידה המקסימלית שניתן להתאים לרכב?
×
×
  • תוכן חדש...