Jump to content

Dor Hulio Nahami

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dor Hulio Nahami

  1. א. אף אחד לא אמר שהיא עלתה 140... היא עלתה הרבה פחות ב. ההונדה שלי ידנית... ג. יש לי ג'וק בראש להונדה מה נעשה... ד. אם כבר מדברים אולי הייתי צריך להביא את הטייפ אר אם כבר.. בכל מקרה תודה רבה על העצות אני אשתדל להינות מהרכב גם בלי לשדרג אותו
  2. אז אתה אומר שבקצה המנוע כרגע עדיין לא "נפתח" בגלל שהוא דנדש?... אנסה לתת לו טיפה זמן, בכל מקרה בגלל שאין לו את הזמינות כוח ומומנט כמו מנועי ה-tsi המדוברים לכן אני רוצה לשדרג את עוצמת המנוע. בכל זאת תודה על העצה אם לא אהיה מרוצה בהמשך אטפל בזה ננסה את עצתך.
  3. היי אני דיי חדש בפורום מעוניין לחזק את ההונדה שלי הביצועים שלה קצת אנמים לטעמי מה כדאי לי לעשות בכדי לחזק את הרכב? תוכנה לניהול הרכב. מגדש טורבו. להחליף מכלולי יניקה הזרקה ופליטה. להחליף את דגם הצמיגים. אשמח להתייחסות רצינית... בנוגע לתקציב מדובר בסביבות עד שלושים אלף... מה אני אוכל להשיג ומה הכי כדאי לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...