אז אתה אומר שבקצה המנוע כרגע עדיין לא "נפתח" בגלל שהוא דנדש?...
אנסה לתת לו טיפה זמן, בכל מקרה בגלל שאין לו את הזמינות כוח ומומנט כמו מנועי ה-tsi המדוברים לכן אני רוצה לשדרג את עוצמת המנוע.
בכל זאת תודה על העצה אם לא אהיה מרוצה בהמשך אטפל בזה ננסה את עצתך.