Jump to content

ArikM

  • הודעות

    574
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

ArikM שיחק אותה בתאריך יוני 26 2020

התכנים של ArikM היו האהובים ביותר!

2 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Infiniti g37

צפיות אחרונות בפרופיל

2,918 צפו בפרופיל

הנקודות של ArikM

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

485

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. מה שכתבת על הרמטכל לא נכון. היא לא אחראית לתחקור, רק ריכוז הנושא בצהל.
  2. בתור שוכר יותר קל לגור באיזורים מבוקשים. במרבית הפעמים, אלו שקונים בית מתפשרים על מיקום/גודל/מפרט בגלל המחיר.
  3. שבעתי כבר 15 שנה מהסיסמאות הללו מצד הסגול. למעשה, הפסקנו את המלחמה לפני 3 חודשים כשהוצאנו את מרבית הכוחות מעזה. לפעמים צריך להסתכל לאמת בפנים, גם אם לא נעימה, ולהבין שהפתרון לא יכול צבאי אלא רק מדיני. כנראה רק בערוץ 14. בדיוק, הכרח קיומי ולכן זה מוצא אחרון, כזה שמחייב תוכנית ברורה עם יעדים ברורים ולא ססמאות כמו נצחון מוחלט, או השמדת החמאס ( חמאס זה אידאולוגיה, את זה אי אפשר להשמיד)
  4. למה ? 1. כי שום אזרח לא צריך לבלות יום אחד בשבי ! 2. כל יום שאתה שם, ללא שום תוכנית ליום של מחר זה עוד חייל/מילואמניק שחוזר פצוע (גוף ו/או נפש) ללא שום סיבה. ותאמין לי כל המשפחה שלו סובלת, וזה לפני שהוא נהיה נטל על הכלכלה. 3. כל יום שאתה שם, סתם כי אין למדינה תוכנית, אתה מאבד ליגיטמציה עולמית כנראה, בשבילך מלחמה זה משחק מחשב או משהו שמשודר בחדשות
  5. חלום שלי. היה לי דיון באיזו ארוחת שישי והנושא עלה. מישהו טען שעכשיו ממש לא בטוח ליהודים בעולם, אמרתי לו ואללה? ספר את זה ל 1200 אנשים שנרצחו ביום אחד.
  6. עם איזה צבא הוא בדיוק רוצה לתקוף את לבנון? אלה שמתפללים או אלו שנשחקו?
  7. אני מכיר את הסביבה שלי. מודה, לא מכיר את המרכז. בשביל להיות מדוייק, נכנסתי לכאן https://www.supermarker.themarker.com/Calculators/Mortgage/MartgageCalculator.aspx עבור החזר של 4000 שח ל 30 שנה בריבית קבועה של 3.5 אחוז. אחרי 15 שנה ישאר לך להחזיר 550,000. תוריד את זה ממחיר המכירה, תוסיף עורכי דין, מס שבח, שיפוצים שצריך לבצע, חודשים ללא שכירות ויש עוד מלא... ועוד דבר. אם כבר חכמים בדיעבד, ובחירה ספציפית של מקום. גם אני יכול לבחור מניה (בדיעבד). היית קונה אנווידיה/טסלה/מיקרוסופט/APPL לא תגיד זרקתי שמות של מניות מוזרות, היית עושה הרבה יותר כסף. לקנות נדלן זו השקעה ליגיטימית, אבל היא לא מתחרה באמת בבורסה. עריכה, מי שעושה היום מינוף של פי 9 על הכסף שלו במשכנתא (בהנחה שזה בכלל אפשרי) עושה התאבדות כלכלית
  8. כן... סיפורי סבתא. הלך, חיפש איזה אזור מאד מסויים שעשה 300 אחוז. אני גר בחיפה, במקרה קניתי דירה ב 2007. הבית שאני גר בוא עכשיו, שנקנה לפני 7 שנים אפילו לא הכפיל את השווי שלו מ 2007. עכשיו לגבי החישוב של ההחזר. על 900 אשח, ל 15 שנה, בריבית קבועה לא צמודה (לא מכיר מסלול כזה לכל כך הרבה כסף במינוף כל כך גבוה) מחזירים 6500 שח. סתם קליק בייט. אני לא מכיר השקעה שתנצח מדדים בבורסה בארצות הברית. אגב, בממוצע, כל 10 שנים עושים שיפוץ בבית, זה לא כסף קטן. הדבר היחידי הנכון שהוא מציין, משכנתא זו הדרך הכי מהירה לגייס כסף.
  9. איזה לייצנים, בואו נגדיל עוד את הגירעון. הציבור מטומטם ולכן הציבור צריך לשלם
  10. מה התשואה שאתה עשית השנה? אני חושב שהוא עושה בשכל. לטווח הארוך הילדים שלו יודו לו. הנושא היחיד שהייתי עושה אחרת זו ההפרדה בין החשבונות. לי אין חשבון השקעות שמיועד לילדים. כל החסכונות במקום אחד. חבר קרוב, שפתח תוכנית חסכון לילד שלו הסתבך כשניסה למשוך משם כסף.
  11. מאז הקורונה הבינו שיש בעיה עם התלות ביצרנית אחת. מאז הרוב הגדול של החברות מקימות פאבים באירופה וארהב, כולל tsmc. נכון יקח זמן, אבל לא 15 שנה. 5 שנים נשמע סביר
  12. אתה מבלבל בין זוגות. לזוג צעיר שקונה דירה, וממנף הלוואה כדי לקחת משכנתא, אין שום חסכונות, שום עודף. על זה אנחנו מדברים, או כך לפחות אני מבין. זוג כזה, לא צריך לקנות דירה. כשמתחילות "קומבינות" כמו 90 10 אתה חייב להבין שאנחנו ל"קראת הסוף".
  13. לא יודע מה זה טווח ארוך. אני כן יודע שמספיק חודש בלי שכר דירה כדי להתחיל את החודש במינוס מאד גדול. זוג צעיר, בוא נניח שמכניס שכר חציוני, לא יעמוד בזה ללא עזרה חיצונית. אתה יודע מה, גם זוג כזה שמכניס שכר ממוצע לא יעמוד בזה.
  14. את מי בדיוק אתה מעניש? מי שישלם את זה הוא הציבור הישראלי. מילא אם אחוז הייצוא של טורקיה לישראל היה משמעותי. להבנתי זה מתחת ל 5 אחוז מסך הייצוא שלהם.
  15. ממש לא וורוד כמו שאתה "מצייר". בזמן הזה צריך לשלם משכנתא ושכירות, וגם להשכיר את הדירה. 2 מתוך השלוש בטוח יקרו. רוצה לבדוק האם זןג צעיר יכול לשלם את השניים בלי לטבוע?
×
×
  • תוכן חדש...