ido_r
-
הודעות
35 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ido_r
-
במצב חדש. רדיו דיסק MP3 נדיר ומדהים - כולל שלט. 1500 ש"ח.
-
[דעות] מגבר מונו : lightningaudio סדרת ה-STRIKE
ido_r פרסם הודעה בנושא של Stas'Ka בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם את הולך לחבר סאב רציני, תחשוב בכיוון אחר. אם אתה מחבר סרווין וגה או אפילו שניים כמו הבחור הקודם אז אין בעיה. לא אמרת שיש לך CLIF CD10.1 באחר מהתרדים? זה פשוט מונו מעולה!!!! אין לך אלטרנטיבה טובה יותר ! תשאיר אותו -
מהו לדעתכם סט הקומפוננט הטוב ביותר שקיים היום בשוק?
ido_r פרסם הודעה בנושא של ROEE7 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מי שיש לו שיהיה לו לבריאות- למה העיניים הצרות ??? אין גבול... כל השאר יכולים להמשיך בתיאורית הניחום העצמי- מגבר זה מגבר- רמקול זה רמקול- אוטו זה אוטו ולדמיין שהמורל שלהם זה HIGH END וכך גם ה-LANZAR שמגביר אותם (או ה-JBL מהדיופרי לצורך העניין) בגולף 1.6 של ההורים עם מדבקה של GTI או V6 (או שניהם ביחד LOL) שגנבו או בפיאט אונו/פיאסטה (משופרות כמובן) שלהם . לא שאני מזלזל באיש או במכוניתו אבל מה לכם חברים ולסטים הנ"ל שאת קובעים בכזו נחרצות (חומרים לא שווים כן שווים קורסים לא שווים כן שווים). אז במקום ל__ן את השכל לכו עשו סיבוב דאווין. תבלו לכם. -
סיבי פחמן? מעניין. LOL
-
התקנתי בעבר על פיאט קופה טורבו שהיתה ברשותי, המידה היתה 205/50/16. מאז ההחלפה הרכב איבד 50 אחוז מהיציבות הכיוונית, הנוחות נפגמה וכך גם אחיזת הכביש ואפילו ההיגוי. אחרי שבוע הוחלפו בדאנלופים. שורה תחתונה: מנסיוני האישי - צמיג גרוע.
-
מהו לדעתכם סט הקומפוננט הטוב ביותר שקיים היום בשוק?
ido_r פרסם הודעה בנושא של ROEE7 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
RAINBOW REFERENCE LINE מתחיל ב-40 אלף עד 85 אלף (או לחילופין 9 אלף יורו עד 16 בגרמניה) אצלי מותקן סט מסדרת ה-PLATINUM (כ-20 אלף ש"ח) שמעתי בארץ סט כזה שהותקן בבמוו X5 וטרם התאוששתי -
בחירת מונובלוק (Alpine vs Clif Designs)
ido_r פרסם הודעה בנושא של iSH בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אדון מגבר זה מגבר יקר, המגבר דחף סאב מאד בעייתי. אז קבל תיקון: המגבר בעל יכולת דחיפה מדהימה. מגבר זה מגבר כמו שאוטו זה אוטו כמה קשקשנים. -
רק שלא נתחיל לראות כאן אימפרזות כאלה עם מדבקות של STI וספויילרים גנובים
-
נשמע לא רע בכלל. אבל STI לעניים נשמע קצת מצחיק. על אוטו משקל פיאט קופה ופרארי אנזו (פרארי לעניים)
-
בחירת מונובלוק (Alpine vs Clif Designs)
ido_r פרסם הודעה בנושא של iSH בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש כאן כמה אנשים בפורום עם ה-10.1 של קליף. למיטב ידיעתי טרם יצא מפרט ו/או תמונות של המגבר החדש אך הוא קיים ונשמע לא פחות ממדהים (מותקן כזה אצל BENNY-T באוטו) -
בחירת מונובלוק (Alpine vs Clif Designs)
ido_r פרסם הודעה בנושא של iSH בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לקליף אין יותר את הדגם הזה והוא הוחלף בדגם חדש CD10.1LX הקליף יתן תוצאה טובה היותר. -
מכונית מגעילה ומשעממת למוות
-
קורסיקה עם 200,000 ק"מ על הסקאלה? למה אני מכניס את עצמי?
ido_r פרסם הודעה בנושא של Chevair בתוך ייעוץ ברכישת רכב
145 כ"ס והיום תקווה ל-100 -
תעשה לעצמך טובה גדולה ולך תשמע את זה: http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=818&CatCode=249
-
עזרה האם יש הצעות שיפור על המערכת הבאה
ido_r פרסם הודעה בנושא של ido_r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
פורום תפוז... יופי של אינדיקציה. תקבל הזמנה אישית, כשהמערכת תותקן סופית לשמוע במו אוזניך אמנם לא יהיו מגברים אחרים פרט לאלו שיהיו באוטו שלי אבל אני מניח שתוכל לתאר לעצמך מה יקרה אם תניח במקומך מגברים אחרים. או שתגיע להתקנה עם מגברים איזה שתרצה ותנסה לתת להם להפעיל את הרמקולים ברכב להזכירך לא מדובר בקומפוננט של לאנזר ואפילו לא FOCAL לצורך העניין. מדובר ברמקולים בעיתיים להנעה אבל שוב, נראה שהכל נופל על אוזניים ערלות... -
עזרה האם יש הצעות שיפור על המערכת הבאה
ido_r פרסם הודעה בנושא של ido_r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בקצרה, לכל מגבר יכולת דחיפה שונה מאחר וכמות הזרם המגיעה לרמקול אינה זהה בכל שיטות ההגברה. אין אני מדבר על הספק. לכן, כשמדובר ברמקול איכותי הנ"ל ישמע אחרת גין מגבר למגבר גם אם המדובר במגבר "היי אנדי" כדבריך. בכל מקרה, אין לי שום עניין לפתח את הדיון הזה שמזמן סטה מהנושא. לידיעתך, בסדרת אודיופיל של ג'נסיס לא קיימים מגברים הדרה הנ"ל היה סדרת רמקולים בלבד. יש סדרת PROFILE אך היא איננה "היי אנדית" (יופי של מושג) כלל... אם היא איכותית אך כנאה שלך מושגים שונים -
עזרה האם יש הצעות שיפור על המערכת הבאה
ido_r פרסם הודעה בנושא של ido_r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מר VOODOO אטאיסט המגברים, הכל תלוי בשאר הציוד. מגבר HIGH END כדבריך מול מגבר זול ישמע כמעט זהה בסט אפ זול. לכשיתנה הסט אפ ההבדלים הרבה יותר משמיעים. ד"ש לקלארק "מגבר זה מגבר" LOL -
עזרה האם יש הצעות שיפור על המערכת הבאה
ido_r פרסם הודעה בנושא של ido_r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן. פתחנו גם את שניהם. והם שונים לחלוטין. הוצע לי ה-4.4 ב2900 שח חדש באריזה מהיבואן הרשמי. אך היתה לו בעיה להניע את הסט של RAINBOW ולמצות אותו. עם ה-40.4 התוצאה היתה אחרת לגמרי והיתה תחושה שהרמקול מנוצל ונדחף הרבה יותר טוב לכן התוצאה היתה טובה עשרות מונים. בעניין המחיר אם אתה בוחר להתעלם מהעובדות או שאתה פשוט לא מצליח להבין... טרם הצלחתי להבין אם אתה קשה הבנה (באמת) או שיש לך אינטרס נגד צ'יפר. אם המכשיר עולה בחול 570$ ולדעתך 4500 שח זה יקר אז אתה בבעיה ואולי תקום אתה ותקים חברה ותתחיל ליבא במחירי חול - תשבור את כל היבואים ותתעשר. תייבא גם מרצדס שעולה בגרמניה או בארה"ב שלך 40$ ותמכור אותה באותו המחיר בניגוד ליבואן הרשמי שמוכר את אותה המרצדס ב-600 אלף שח. סטארט אפ לא? -
עזרה האם יש הצעות שיפור על המערכת הבאה
ido_r פרסם הודעה בנושא של ido_r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ה-4.4 נשמע אחרת לגמרי. ב-40.4 שנאי אחר לגמרי כמו גם הלוח והמחברים, והנה למרות שאיני מכיר אותך וידיעותיך בתחום צדקתי. לא זלזלתי. אם אתה היית היבואן אני מניח שהיית מתמחר הרבה פחות מאוטופרט (Rockford) או אודיו ארט (Clif Designs, MA Audio) או אפריל טק ליין (Alpine). היית בטוח עובד לשם שמיים, וגם שוכר למר עתיד נערת ליווי על חשבונך שתנעים את זמנו היקר מפז בזמן ההתקנה. אם להדבקת לינק מאתר אמריקאי ועוד ציון מחיר של מוצר ישן, ו/או הפניה לבחור מקרית עקרון שמוכר מגברים משופצים "ומשודרגים" עם אחריות "מקורית" אתה קורה עזרה, אז קטונתי ולא נותר לי אלא להודות לכולכם. תודה -
עזרה האם יש הצעות שיפור על המערכת הבאה
ido_r פרסם הודעה בנושא של ido_r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוי ואבוי בהתחלה ממליצים לי לקנות מאיזה מישהו בקרית עקרון שלאחר בירור קצר מביא עודפים ומכשירים מתוקנים מסין- כמובן שהל מגובה באחריות "מקורית" או לחילופין של מר מידן מל היקר. לאחר מכן מציינים בעבורי מחירי ארה"ב. אני מבין שכולכם גרים בארה"ב. בבקשה מישהו בביקור הבא בארץ שיביא לי מגבר כזה. הדגם האחרון עולה כ-570$ (40.4LX) אם מגבר של רוקפורד P8004 עולה פחות מ- 300$ בארה"ב ומתומחר בארץ ע"י אוטופרט מעל 4000 ש"ח אז התמחור של צ'יפר נראה הרבה יותר מסביר בהתחשב באיכות המוצר (אני בטוח שאף אחד מכם לא שמע מעולם) אז אם אני צודק לא לטרוח להגיב בבקשה לחסוך ממני תגובות סרק. אניי בכל מקרה, בניגוד אליכם גר בארץ כנען האהובה ולכן קונה במחירים של הארץ. ואני לתומי חשבתי ... כל טוב -
עזרה האם יש הצעות שיפור על המערכת הבאה
ido_r פרסם הודעה בנושא של ido_r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שלחתי מייל ל-clif designs וקיבלתי תשובה: please contact Audio Art ltd. Thank you for your interest הבחור שלך ממש לא החברה המוזכרת לעיל אלא סתם בחור שמביא עודפים מהיכן שהוא ונותן יופי של "אחריות", תקנה ממנו אתה רק אלוהים יודע מה עבר על המכשירים הללו. -
עזרה האם יש הצעות שיפור על המערכת הבאה
ido_r פרסם הודעה בנושא של ido_r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אתה אחראי שזה חדש? אם כך שכנעת אותי. למה לרכוש דווקא את המגבר הנ"ל? כי שמעתי אותו ועוד 6 מגברים בטוחח מחירים הזה וגם יקריםפ יותר באופן משמעותי, והוא היה באופן מורגש הטוב ביותר ברוב הפרמטרים, הספק, יכולת דחיפה, עיוותים תחת עומס, דינאמיות ואופי הצליל החלק ביותר והאיכותי ביותר (לא אוהב סאונד אגרסיבי, חד וכואב באוזן). בכל מקרה, הבנתי עם מי יש לי עסק וממי אני מבקש עיצות... אז תודה רבה לכולם ויום טוב -
הפיאט ממש מכוערת להחריד. בעניין הצמיגים , בכל פנצריה. צמיג ישיר בפ"ת הכי זול לדעתי.
-
עזרה האם יש הצעות שיפור על המערכת הבאה
ido_r פרסם הודעה בנושא של ido_r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בצ'יפר אני מקבל את הדגם החדש 40.4 ולא 4.4 למרות שמופיע שם בתמונות הדגם הישן והוא שונה משמעותית מבחינת מפרט. 2. צ'יפר מיוכר עם תעודת החריות מקורית של היבואן הבלעדי הישראלי. 3. המגבר הנו מגבר חדש ולא מחודש. 4. אשמח באם תחבר אותו עם הבחור שלך שמוכר יותר בזול ב-1500 ש"ח את הדגם החדש, עם תעודת האחריות מקורית ואחריות של היבואן הרשמי כמובן שסגור באריזה ולא תוקן/חודש. 5. לדעתי צ'יפר מאד הוגנים והשירות שם מצויין. אם אני צריך לשלם עוד כמה מאות שקלים בודדים על מערכת שעולה עשרות אלפים בשביל השקט שלי והידיענה שקיבלתי את הדגם האחרון הקיים אני מוכן בשמחה. 6. תודה על הקישור מאתר אמריקאי ולדגם ישן 7. את הרמקולים של RAINBOW קיבלתי במחירים של גרמניה כולל אחריות מלאה ל-5 שנים פה בארץ של יבואן רשמי- כפי ששמת לב הנ"ל מאד חשוב לי מנסיון כואב בעבר הלא רחוק גנבים שודדים? לא הייתי משמיץ כ"כ מהר תודה על העיצה בכל מקרה.
