Jump to content

ido_r

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ido_r

  1. הייתי שמח להחזיק את מחט הסל"ד על 8000 סל"ד ולשחרר מצמד במכה היו עפות לי כל הסתימות
  2. http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=824&CatCode=253 מגבר LX40.4 ששמעתי שבוע שעבר והוא פשוט מדהים - על 2 סטים של RAINBOW מסדרת ה-PLATINUM שכבר קניתי (אז לא להציע כלום ו/או להגיד דברים רעים!!!) 2 מונובלוקים (גם שמעתי ואין כלל בעיה לדחוף סאב בעייתי ביותר עם רגישות נמוכה יחסית של 85DB ושני סלילים של 2 אוהם כ"א): http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=826&CatCode=250 סאב: 2 סאבים 10" מסדרת ה-PROFI VANADIUM של RAINBOW HU- אלפיין 9855
  3. קשקוש לטעמי. בכל מקרה, נכבדי... שחכת שמדברים על 2000 ש"ח +/- תתעורר
  4. יצא לי לעקוב אחרי כל הדיון הזה... כולם פה נותנים עצות למידה... מה קורה כאן?! לדעתי STI צודק וכל אחד שישאיר את האף שלו אצלו, ממש כמו כנופיות בבית ספר... אני חדש כאן אמנם אבל הפורום נראה רע מעניין מה ממוצע הגילאים כאן. בכל מקרה מסקרן אותי, STI אם אתה נוהג בבמוו למה הכינוי STI? זה אתה עם ה-330 הלבנה?
  5. ido_r

    S-CLASS ידנית

    2002 אני מניח, מאחר וראיתי אחת למכירה לפני כמה חודשים זה היה S320
  6. לא להציע לי בבקשה פיוניר וכאלה...אני לא מתעניין באנימציות, אולטרות, אורות מהבהבים וכאלה. GREENMOSTER כתבתי שאני מחפש SQ... אני שומע המון סוגים החל מג'אז ועד טראנס שמות כמו DLS RAINBOW UDIMENSION וכו בתור התחלה אני אהיה בהדגמה של הסט הבא מחר: http://car.rainbow-audio.de/products/introduction.php?lan=2&pro=1&lin=2
  7. יש לי מקום להתקנה. אני רק רוצה המלצות לרכיבים
  8. נכון. אבל היא שווה לתחת
  9. שלום לכולם, מבקש המלצות מהחברים המלומדים תודה הרכיבים: HU- האם אפשר להשאר עם המקורי??? אם לא אז מה כדאי? מגבר 4 ערוצים 2 זוגות קומפוננט סאב וופר ללא ארגז (בניה בתא המטען) + מונובלוק קבל הכיוון הוא SQ לגמרי לא בעניין של SPL אגב, הרכב הוא ב.מ.וו 520 2003
×
×
  • תוכן חדש...