לא להציע לי בבקשה פיוניר וכאלה...אני לא מתעניין באנימציות, אולטרות, אורות מהבהבים וכאלה.
GREENMOSTER כתבתי שאני מחפש SQ...
אני שומע המון סוגים החל מג'אז ועד טראנס
שמות כמו DLS RAINBOW UDIMENSION וכו
בתור התחלה אני אהיה בהדגמה של הסט הבא מחר:
http://car.rainbow-audio.de/products/introduction.php?lan=2&pro=1&lin=2