Jump to content

EcoLine

  • הודעות

    177
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי EcoLine

  1. EcoLine

    רכב עד 150 אלף

    נוחות במהלך הנסיעה,אבזור,כרגע אני לא ישתמש במושבים האחוריים אז חשבתי על הלקסוס באמת. אבל בגלל שזה רכב שאני רוצה למשוך איתו 6 שנים אז חשבתי אולי לכיוון הסונטה.
  2. EcoLine

    רכב עד 150 אלף

    אלה רכבים שאני ספציפית התעניינתי,אם אתה ממליץ על רכב אחר אשמח לשמוע. חשבתי מאוד על הלקסוס,אבל לאחר בדיקה הטיפולים שלה יחסית לרכבים שהצעתי פה הם מאוד יקרים. אם מדובר על טיפול קטן בערך 900 שקל וטיפול גדול בסדר גודל של 1500. האם לקסוס זה לא רק שם? האם יש אמינות מאחורי השם הזה כמו שמספרים?
  3. טוב מדובר על רכב ראשון שלי, רוב הנסיעות שלי הם בד"כ בתוך העיר ( תל אביב ). עדיפות לרכב שהוא לא חדש אך שנתון גבוה יחסית כי זה רכב שישמש אותי להרבה שנים... ( אני בן 24 חושב לקחת אותו לכיוון ה6 שנים ) הציעו לי מספר רכבים. 1. מאזדה 6 פרימיום ( 2014 ) 2. יונדאי סונטה ההיברידית ( החדשות ) 3. לקסוס CT200H ( דגמים 2013 בערך ) אני יודע שאין שום קשר בין כל שלושת המכוניות. בימים הקרובים אני יתכנן נסיעות מבחן,הייתי רוצה לדעת מה כדאי? אמרו לי לוותר על המנוע היברידי כי לא יודעים לטפל בזה בארץ כמו המנועי בנזין
  4. תודה רבה על התשובה והעזרה תום אני יעשה סקר שוק לגבי כל העניין הזה
  5. שיהיה בילד אין במערכת עצמה. הבנתי שקוראים לפונקציה הזאת dual zone
  6. עדיפות למערכת עם אופציה לוויז ושיהיה אופציה לשים גם מוזיקה תוך כדי.
  7. חשבתי על ה8750 איך הוא?
  8. סליחה על החוצפה אז לחפש את ה5850?
  9. מעניין מאוד מה המחיר שלו?
  10. הרכב שנתון 10 הצורה החדשה
  11. תוכל להמליץ לי על משהו בסכום הזה?
  12. קניתי מזדה 6 לפני כמה ימים ורציתי להתחיל לשדרג אותה קצת אז חשבתי ללכת על מערכת מולטימדיה של roadrover מישהו מכיר את המערכת מולטימדיה הזאת? היא עדיפה או שכדאי ללכת על חברה אחרת כמו פיוניר? ההשקעה היא עד 3000
  13. אני מחפש רכב משפחתי עד 65 אלף חשבתי על 3 רכבים 1. לנסר 09/10 גרסאת ה1800 2. סיוויק גם בערך אותו שנתון 3. אקורד גם בערך אותו שנתון ראיתי שהם בערך באותו טווח מחירים אבל מבחינת נוחות,איכות חומרים,כוח מה עדיף מבין השלושה?
  14. לאו דווקא בגלל הסאנרוף,זה בקשר של רמות אבזור שיש לרכב הזה. תודה על ההמלצה של הMG,לא מתכנן עליה בכל מקרה.
  15. אז עדיף ללכת על ה1500? יש לו דגם עם סאנ רוף? או שרק ה1800 בא עם זה?
  16. חחחח תודה רבה אחי נראה לי הבנתי שזה רכב ללא בעיות
  17. חיכיתי לתגובת חיזוק כמו זו תודה רבה חבר.
  18. הבנתי אותך תודה רבה
  19. הרכב עצמו בתור רכב ראשון איך הוא?הבנתי שהוא באמת לא רואה מוסך חוץ מטיפולים
  20. הבנתי אותך תודה רבה
  21. מישהו יודע?
  22. יש לנו במשפחה יונדאי גטס זה לא נראה כאילו הוא חוסך בדלק אם להגיד את האמת. לא אין צורך בהסעת ילדים או אנשים,אני פשוט מעוניין ברכב גדול ולא קטן אולי הדגם האצ'בק של הלנסר גם אפשרי.
  23. שמעתי על המכוניות האלה רק טוב,אמינות צריכת דלק ממוצעת וכו'.. זה יהיה הכרב הראשון שלי במידה וכן. רציתי לשאול אתכם אם זה באמת רכב אמין כמו שאמרתי ואולי באמת לקבל ייעוץ לרכב אחר. הרכב הוא בעיקרון לנסיעה בתוך העיר לעבודה ואולי מידי פעם נסיעות של תל אביב - ראשון המחירים של הרכבים האלה נעים בין 45 ל 50 אלף
  24. אז בעיקרון D וגז במידת הצורך אפשר להשתמש בO\D
  25. הבנתי אתכם תודה חבר'ה אם אפשר עוד שאלה ששחכתי לרשום הם הזיכרו משהו O/D או S/D עכשיו יצא לי לראות את הכפתור הזה בידית הילוכים למה השימוש בו?
×
×
  • תוכן חדש...