-
הודעות
107 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי lulik
-
ממה שראיתי הוא לא התפרק בתוך הגיר אלא יצא מהמקום שלו וכנראה מהכמה מטרים שנסעתי עד שעצרתי המיסב הזה נשבר מהכביש כנראה.... המקום של המיסבים בתוך הגיר (קרדן?) שלם ולא שרוט או משו כזה.... א. אשמח אם מישו יפרט מה השם המקצועי של החלקים האלו ב. האם אפשר להחליף את המיסב הספציפי? ג. כל מוסך יכול לעשות את זה? תודה
-
לא הבנתי, קרדן זה המיסבים עצמם או החלק שאליו הם נכנסים בתוך הגיר? מצ"ב תמונה של החלק השבור. זה חלק אוניברסלי או דווקא מיוחד לדגם הזה? כמה אמור לעלות שיפוץ\צירייה חדשה\משופצת? אפשר ללכת לחנות שמתעסקת עם מיסבים ויתאימו לי כזה מיסב? איםה יש מקום שכזה? תודה רבה!
-
שלום לכולם! אז אחרי שהיו לי תיקתוקים מאזור הגלגל\צירייה השמאלית ודי הזנחתי אותם....נסעתי באוטו וכשהתחלתי נסיעה היה מין פאק כזה עצרתי והסתכלתי מתחת לאוטו וראיתי שהצירייה יצאה מהגומייה ונפלה מתוך הקרדן.... פירקתי את הצירייה מהגלגל וראיתי שאחד המיסבים מתוך השלושה שנמצאים בצד של הגיר (אלו שנכנסים לקרדן) נשבר ולא נמצא.... אפשר להחליף רק אותו? אפשר להחליף רק את שלושת המיסבים?(הם תפוסים עם טבעת אבטחה על הצירייה) אפשר לקנות את המיסב\המיסבים בחנויות חלפים? זה מיסבים שונים בכל דגם של רכב? איפה יש מקום שמתעסק עם כאלו דברים? הקרדן שלם ולא נפגע לפי מה שראיתי... מה אומרים? איך אפשר לצאת מזה עם הכי פחות נזק בכיס? את העבודה בעיקרון אני עושה גם כדי ללמוד וגם כי אין לי מוסך ביישוב והרכב מורד מהכביש.... תודה רבה!
-
דוח חנייה שלא רשום את מס' הבית
lulik פרסם הודעה בנושא של lulik בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הדוח ניתן על שכאילו חניתי על המדרכה. המיקום הוא בתלפיות בירושלים על רחוב החרושת ואני נכנסתי לרחוב צדדי שמגיע למוסך כלשהו וחסמתי קצת את המדרכה של רחוב החרושת (על יד אום ובורג ומוסך רמזור מי שמכיר) לרחוב הצדדי קוראים בwaze מרכז בבליליוס בדוח רשום: רחוב החרושת על יד 0 השארתי מקום על המדרכה ואין דבר כזה 0 ברחוב....יש מה לעשות עם זה? -
דוח חנייה שלא רשום את מס' הבית
lulik פרסם הודעה בנושא של lulik בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כתוב בדוח שהוא צולם.... -
שלום וברכה! קיבלתי השבוע דוח חנייה (500 שח) ובדוח כתוב את שם הרחוב אך בשורה של מס כתוב 0. אני חניתי בתחילת רחוב שהוא דרך ללא מוצא משמע צריך לחצות את המדרכה ואז נכנסים לרחוב, מה שקרה שכנראה האוטו קצת בלט מתוך הרחוב לכיוון המדרכה ולכן קיבלתי את הדוח האם זה שלא כתוב את מס׳ הבית בדוח זה עילה לבקשה לבטל אותו? אולי עצם זה שחניתי בתחילת הרחוב זה אומר שזה מס׳ 0 (מה שנשמע די תמוה)? תודה רבה!
-
האקסנט 1600 מספיק חזקה לעליות שכאלה, חבר שלי קנה קורולה והיו לו הרבה תקלות איתה....לדעתי עדיף את האקסנט מה גם שהיא אמינה ונוחה יותר מול הנסיעה הקופצנית של הקורולה עם הגיר הרובוטי חג שמח
- 24 תגובות
-
- גיר רובוטי
- טויוטה קורולה 2008
- (ועוד 1 )
-
אתה יכול להוסיף גם יונדאי i30 שבגרסת הסטיישן מאוד נוח למשפחה עם מטען
-
ניקוי מצערת ומנוע צעדים, טויוטה סטארלט 97'
lulik פרסם הודעה בנושא של lulik בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עמיחי, תאריך עלייה לכביש של הרכב הוא ה1997\01\26. ממה שראיתי בתמונות ביד 2 גם בשנת 98 הדגם היה עם 4 חיבורים בהגה ורק ב99 יש 3 חיבורים.(וגם ההוא מ99 לא נראה אחרת חיצונית) מאור, יש אפשרות לנתק את הקודנית לגמרי? תודה רבה! -
ניקוי מצערת ומנוע צעדים, טויוטה סטארלט 97'
lulik פרסם הודעה בנושא של lulik בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום וברכה! הרכב עבר 198 אלף ק"מ והוא עם חלון חשמל אחד בהתקנה מקומית כנראה...ההגה הוא עם 4 חיבורים. מתמונות של הדגם ביד2 אין הבדל חיצונית (למיטב ראייתי...) ומה שמצאתי כתוב שהמתיחת פנים הייתה ב96 זה בטוח העניין עם ההגה? בקשר למצבר, כמה אמפר צריך להיות ברכב כזה? האם הוצאה של המצבר לצורך ההחלפה יכול ׳לשגע׳ את הקודנית? זה מסובך בכלל לנתק לגמרי את הקודנית? תודה רבה! -
ניקוי מצערת ומנוע צעדים, טויוטה סטארלט 97'
lulik פרסם הודעה בנושא של lulik בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ומה בקשר למצבר? -
ניקוי מצערת ומנוע צעדים, טויוטה סטארלט 97'
lulik פרסם הודעה בנושא של lulik בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שכחתי לשאול: צריך להחליף מצבר באוטו, כמה אמפר צריך המצבר להיות בדגם הנ"ל? בזמן ההחלפה הקודנית יכולה לעשות צרות (כשאין לה חשמל)? -
שלום לכולם! התחדשתי לי בשבוע שעבר טיוטה סטארלט 97 ידנית עם בעיית עישון. השבוע אני פותח את מכסה של בית פילטר אוויר ומגלה שאין שם פילטר,משמע האוטו נוסע ככה כבר זמן לא ידוע ויכול להיות שנכנס אוויר לא נקי למנוע ובגלל זה ישנה שחיקה של הרינגים שגורמת לאכילה של השמן ולעישון (אני צודק באבחון שלי?!) בגלל כל זה אני רוצה לקנות פילטר חדש כמובן ועל הדרך לנקות מצערת ומנוע צעדים שמן הסתם התלכלכו מנסיעה בלי פילטר לשאלות: 1.התקשרתי לחנות חלפים לפילטר והם שאלו אותו איזה דגם של הסטטרלט יש לי כי הוא עבר מתיחת פנים בשנת 97. מהתמונות של המודעות ביד2 כל הרכבים משנת 97 הם אותו דבר. מישהו יודע איזה דגם אני צריך (אולי המתיחת פנים הייתה לפני כן?!) 2. לניקוי מצערת ומנוע צעדים אני מפרק את שניהם ומנקה עם ספריי קרבו׳ את כל המעברים והתעלות?אני צודק או שיש עוד משהו? 3. איך מתבצע האיפוס למצערת בדגם הזה? מנתקים מצבר או פותחים-סוגרים סוויץ׳ כמה פעמים? 4. יש עוד משהו שכדאי ורצוי לעשות על הדרך ושכחתי? 5. ברכב מותקנת קודנית ובגלל שהרכב משמש רק לנסיעה ביישוב אני אשמח לנתק אותה, זה סיפור מסובך? איך עושים דבר כזה? (ידיים טובות יש ברוך ה׳) אשמח לשמוע עוד הצעות והערות... תודה רבה ושנה טובה!
-
רכב ראשון לבתזוג עד 12 אש"ח - גטס כאופציה ראשונה
lulik פרסם הודעה בנושא של Scort בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם אשתך עשתה רשיון על ידני הייתי ממליץ כן לחפש רכב ידני. גיסתי עשתה על ידני ומאז נסעה רק על אוטומט והיום מפחדת לעלות על ידני כך שזה נראה לי נקודה למחשבה... מצטרף להמלצה על פיאט פנדה האמינה והחביבה -
אין לך מה לפחד מההחלפה של הרדיאטור, בדגם הנ"ל הם נוטים לללכת לבית עולמם בין 150 ל180 אלף ק"מ אישית הייתי הולך על הלאנסר שזהו רכב אמין מאוד, לאבא שלי היה אותו 8 שנים עם 270 אלף ק"מ ועוד כוחו במותניו. כדאי רק להיות חד על מצב השמן במנוע (כמו בכל רכב.....)
-
עוד אפשרות היא לבדוק את הסקודה קודיאק שהגיע לא לפני הרבה זמן
-
אם היא תוריד לך מהמחיר על כל התאונות ובבדיקה יצא שהמנוע במצב טוב (בבדיקת קומפרסיה) אז יכול להיות שכדאי....שוב תלוי כמה היא תוריד במחיר
-
כן אני עדיין עוקב על הרנו רק שנראה שהשוק די משעמם.... מה עם האוונסיס ורסו? הבעיה שבתקציב הזה זה בערך שנתון 04 ואין כמעט מפרסמים ביד2 וכולם עם ק"מ גבוה (250+) מה עם המאזדה 5? אמרו לי שיש לה אחזקה יקרה וצריכת דלק גבוהה.... לגבי ה7 מקומות, הרכב אמור לשמש את אח שלי שיש לו 4 ילדים משמע 6 מקומות+עגלה... מה ען הגראנדיס? אמינה? ואיך מבחינת צריכת דלק? צריך לפחד מהברקסים שלה כמו שאומרים?(אחרי התאונה בצפון של מש׳ אטיאס שאיבדו בלמים ברכב הנ"ל) תודה רבה!
-
שלום לכולם: מחפש המלצה לרכב 7 מקומות בתקציב של יד 30 אלף ש"ח. מה שהכי חשוב לי זה שהאוטו אמין ולא יבלה במוסך. האוטו הולך ליסוע 35 ק"מ ביום ולכן אני כן מעדיף לא רכב שתיין מאוד. נוחות נסיעה פחות חשובה לי... בעיקרון חיפשתי רנו לוגאן רק הבעיה שכל מי שמפרסם כזאת היא אחרי ליסינג\השכרה ועם קילומטרז׳ גבוה (200+) תכלס הדגמים שאני מתלבט בינהם הם: 1. רנו לוגאן 2. קיה קרניבל 3. טיוטה אוונסיס ורסו 4. מיצובישי גרנדי 5. מאזדה 5 אשמח לשמוע מה דעתכם מי יותר מומלץ וחוות דעת על כל אחד מהדגמים ואם למישהו יש עוד רעיון אז אשמח לשמוע תודה רבה ושבת שלום!
-
שלום לכולם! א. אני רוצה להחליף פילטר מזגן באוטו של אבא שלי (יונדאי l30 שנת 2008) ולא מצאתי את מקומו. בלנסר קלאסיק הקודמת זה היה מאחורי התא כפפות. מישהו יודע איםה נמצא הפילטר החביב? ב. חיפשתי קצת בפןרום אבל לא יצאתי עם תשובה ברורה, שמן גיר בדגם הזה מחליפים או לא ופעם בכמה ק"מ? תודה רבה!
-
אני נוסע עם חיישנים של 60 שקל מאיביי ואני מבסוט
-
פיג'ו 306 1.4 00 ידני מנוע נחנק בטורים נמוכים אבל מעל 2500 נוסע היטב
lulik פרסם הודעה בנושא של dvash01 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גם מפלג-דיסטרפיוטר יכול לעשות צרות כאלה -
אף אחד לא יודע ויכול לעזור?
-
המשאבה פולטת את השמן מהפתח של המילוי=אין נזילה!
-
מישו יכול לעזור?מומחים?
