Jump to content

lulik

  • הודעות

    107
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lulik

  1. תודה רבה! לכמה זמן אני צריך להיות עם מכסה רדיאטור פתוח? וסתם לסקרנות-למה בעצם וואקום אומר שהפקק לא טוב? איך בדיוק הרדיאטור שואב את המים מהמיכל עודפים?
  2. צילמתי את הבית תרמוסטט. לא יצא משו בגלל החושך, הקן הירוק מדמה את צינור המים התחתון והקו הכתום מדמה את בית התרמוסטט. בעצם התרמוסטט הוא עם הפנים כלפי מטה-והבית תרמוסטט יורד למטה ואז לצד ימין [שמאל של הרכב-הנהג] היום בבוקר מילאתי מים עד הסוף-חיכיתי עם מכסה פתוח בערך חצי שעה[המאוורר לא נכנס לפעולה]מילאתי עוד קצת שהיה צריך ונסעתי באוטו נסיעה ארוכה והוא התחמם מידי פעם-כשהעברתי לניוטרל ונתתי גז הוא חזר לחום הרגיל. א. אשמח שתסבירו איפה בדיוק צריך להיות הג'יגל פין ב.יכול להיות שזה רק הפקק רדיאטור? אני בטוח צריך להחליף אותו אם היה וואקום בצינור? ג. אולי כדאי להוריד לגמרי את התרמוסטט ולחיות עם זה שהוא מתקרר בירידות? ד. אם אני ארכיב מחדש את התרמוסטט מה הסדר הנכון לניקוז אוויר? יכול להיות שבגלל שביישוב שלי קר המאוורר בכלל לא ייכנס לפעולה? שכחתי לציין שהתרמוסטט החדש הוא תחליפי-לא מצאתי מקורי. תודה רבה!
  3. לא כל כך הבנתי מהמדריך איפה הפין אמור להיות. התרמוסטט הוא בפינה הימנית תחתונה של המנוע לאיזה צד הפין אמור להיות? ומה הסדר הנכון לניקוז אוויר? וסתם שאלה למה זה משנה הכיוון של הפין? תודה לכל העוזרים
  4. אסף: את התרמוסטט הרכבתי כמו הקודם (שהיה חתוך) עם הפין לכיוון המנוע=התרמוסטט הוא בפינה הימנית התחתונה של הבלוק אז הפין הוא לכיוון הפינה השמאלית התחתונה של הבלוק. מאור: אני אנסה עכשיו למלא מחדש ולנקז מחדש. יכול להיות שבגלל שעכשיו בוקר וקר המאוורר לא ייכנס בכלל לפעולה? תודה
  5. מאור: לא חיכיתי למאוורר אסף: מה פירוש איזה שיטה של הגיגל פין?
  6. אפשר אולי לנקז דרך החיישן חום מנוע? (ככה זה היה בקטנוע שלי-פותחים קצת עד שיוצא מים ואז סוגרים)?
  7. עדכון: למחרת ההחלפה עשיתי נסיעה ארוכה עם מזגן והכל היה בסדר. היום בערב נסעו באוטו(לא אני) ולפני שנסעו בדקתי והיה חסר מים (מילאתי 2 כוסות בערך) בנסיעה התחמם האוטו הם האטו והמחוג ירד ועד הנסיעה הביתה המחוג עלה וירד קצת. עכשיו פתחתי וראיתי שהמיכל עודפים מלא יותר משהיה והצינור העליון של הרדיאטור מכווץ משמע חסר מים (לא פתחתי כי הוא חם). איך מתקדמים מכאן? יכול להיות שלא ניקזתי אוויר כמו שצריך? מילאתי מים-הנעתי עם מכסה פתוח לכמה דקות-לא היה צריך להוסיף מים וסגרתי. עשיתי משו לא נכון? אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי איך מנקזים אוויר כמו שצריך. תודה רבה
  8. עדכון: הוחלף תרמוסטט ונוקז אוויר, התברר שבכלל התרמוסטט לא היה קיים.... אני צריך לחשוש ממשהו שאותו מוסכניק חאפר ידע ולכן הוא הוריד את התרמוסטט ואני לא יודע? הרכב נוסע כרגיל ומתייצב על שעון החום באמצע תודה רבה!
  9. לא כל כך הבנתי מהסרטון מה הסדר הנכון לניקוז אוויר אשמח אם מישהו יוכל לפרט.... תודה רבה
  10. תודה! מהו אותו פלאנץ'? ומה זה אומר להרכיב את התרמוסטט בצורה הנכונה-כמו שהקודם היה לא?!
  11. שלום לכולם! הרכב שלי מתקרר בירידות, בנוסף לוקח לו הרבה מאוד זמן להתחמם והמחוג לא נשאר קבוע על החצי. משיטוט בפורום הבנתי שהבעיה היא תרמוסטט תקוע על מצב פתוח. התרמוסטט נקנה ואני רוצה להחליף אותו מחר. א. האבחנה שלי מדוייקת? ב. יש דגשים מיוחדים להחלפה הזו? ג. בקשר לניקוז אוויר מהמערכת מה שהבנתי זה למלא את הרדיאטור-להניע עם פקק פתוח ולמלא כל עוד אפשר תוך כדי לחיצות על הצינורות. אני צודק בסד''פ? יש למישהו אולי קישור לסרטון איך עושים את זה במדוייק? תודה רבה לכולם!
  12. שלום לכולם לפני 8 חודשים בערך חניתי ליד חנות וכשיצאתי היה דוח חנייה 500 שקל, בדוח היה כתוב שחניתי על המדרכה-זה לא כל כך נכון כי יש פנייה מהכביש הראשי לתוך כביש אחר שעובר במדרכה ואני חניתי עליו, אולי קצת בלטתי למדרכה אבל לא הפרעתי. ערערתי על הדוח לעיריית ירושלים בתואנה שלא חסמתי את המדרכה, ביקשתי את התמונות של הרכב חונה שם, וגם שבדוח היה כתוב "רחוב החרושת על יד 0" ואין דבר כזה 0 ברחוב... הם שלחו לי שלא קיבלו את הערעור ולא שלחו לי את התמונות. אני אחרי שקראתי את הכתבה הזאת http://fullgaz.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%98%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%9C%D7%90%D7%97%D7%99-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C-%D7%93%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94/ אמרתי לעצמי שבוא ננסה לבקש להישפט ואולי גם אני אפול בין הכיסאות של המערכת... עכשיו קיבלתי זימון למשפט ואני שואל איך אני מתקדם מכאן: 1. אם אני משלם את הדוח המשפט יתבטל? 2. במידה ולא אפשר להגיע להסדר עם התובע או משו כזה? איך מגיעים אליו בכלל? 3. אם אני אלך למשפט אני אקבל יותר מה500 שקל המקוריים של הדוח? 4. יש עוד משו יותר חכם לעשות? תודה רבה!
  13. מקפיץ
  14. מה הכוונה לתקן את הבית של הגיר? אפשר לרתך את התושבת ישירות לגיר בנוסף ל2 הברגים?
  15. 1. זה בעיה ליסוע ככה? בזהירות? 2. החור של הבורג הימני תחתון נשבר....איך אפשר לחבר שוב? אפשר לוותר עליו ולהישאר רק עם 2 ברגים? האוטו משמש לתוך היישוב ואין לו טסט ככה שאכפת לי רק מבטיחות ולא מטסט וכו׳ תודה רבה!
  16. אז הצירייה הוחלפה אבל עדיין יש רעש של דפיקה כשנותנים\עוזבים גז חזק...חשבתי בכיוון הבולם השמאלי שאיתו התעסקתי אבל הוא היה נראה בסדר גמור... הרמתי את האוטו עכשיו וראיתי שהגיר מנותק מהתושבת שלו (זה אמור להיות זה לפי מה שאני מבין...) מצ"ב תמונה. איך אפשר להתקדם מפה?
  17. אני מעדיף שלא לסמוך על הספריי הזה במיוחד שאומרים שהוא מזיק לצמיג... האם גלגל מוקטן יכול לעשות בעיות בטסט? יתאים בכלל גלגל שכזה? באיזה גודל? איפה משיגים? בפירוקיות?
  18. מקפיץ...
  19. שלום לכולם! לחבר שלי יש פאביה 2011 והוא התקים עכשיו מערכת גז. העניין הוא שהמיכל של הגז נמצא במקום של הגלגל החלופי ועכשיו הגלגל נמצא בבגאז׳. ברכב הזה הגלגל הוא גלגל רגיל בגודל מלא. השאלה היא האם אפשר לקנות גלגל קטן כמו האלו שיש ברכבים אחרים שמותר ליסוע בהם עד 80 קמש כדי שיישאר מקום בתא המטען? איזה גודל מתאים? זה יכול לעשות בעיות עם הטסט? תודה רבה וסופ"ש גשום
  20. אז נקנתה צירייה משופצת (350 שקל) שהגיעה היום, רק כדי להיות בטוח, את השמן גיר מרוקנים דרך הבורג המוקך באדום וממלאים מהבורג הכחול? תודה רבה
  21. הם לא רוצים מכונית קטנה מידי... אני מאוד נוטה ליאריס, היא עדיפה מאוד על הi20? איזה שנתון שלהם אפשר למצוא באיזור ה70 אלף? אם יש עוד הצעות אשמח לשמוע תודה רבה!
  22. שלום לכולם! אני מחפש לסבא וסבתא שלי (75+ בלי עין הרע) רכב שישמש אותם בעיקר בתוך העיר אבל גם גיחות בינעירוניות. הנסועה השנתית שלהם באיזור 10 אלף בשנה. עד היום הייתה להם מאזדה 3 2008 שהם די נהנו ממנה, אבל עכשיו הם מחפשים משו יותר קטן כי 90% מהנסיעות שלהם זה זוג באוטו. התקציב הוא באיזור 70 אבל אפשר גם לעלות למעלה יותר.... מה שהעיקר חשוב להם זה אמינות ונוחות, חיסכון בדלק גם אבל לא קריטי, הכי חשוב הוא אמינות כי הם רוצים להשאיר את הרכב אצליהם לתקופה ארוכה (המאזדה כיום 8 שנים אצלם) בתחילה חשבתי בכיוון טויוטה אוריס או יאריס היברידי כי הנסיעות שלהם בעיקר בתוך העיר, אבל אולי לא כדאי להיכנס לכל הסיפור של היברידי אם אין נסועה גבוהה כל כך. חשבתי אולי בכיוון של יונדאי i20 או מאזדה 2... מה אתם ממליצים? כדאי לחשוב על היברידי? ואם לא מה עדיף i20 מאזדה 2 או אולי יאריס רגילה? ובקשר לקנייה מה כדאי להם ללכת לחברות גדולות וטרייד אין או להתחיל להתברבר ולמכור ולקנות חדש ולפחד שיעבדו עליהם....בסה"כ הם זוג מבוגר ואין להם כח לכל הקאדר הזה.... עוד הצעות והארות יתקבלו בברכה.... תודה רבה!
  23. מאור, הקרדן יוצא החוצה רק בשליפה או שיש איזשהו פין שצריך להוציא איפשהו? אם הקרדן יוצא רק בשליפה ומיד השמן מהגיר בורח מה גורם לשמן להישאר בתוך הגיר כאשר הקרדן במקום שלו? יש לו מחזיר שמן? איפה? תודה רבה!
  24. א. אם הקרדן התחמן מה הסיכון בזה? ב. האוטו משמש לכיף ביישוב ואין לו טסט...אז למה לא לנסות לקנות את הכתר מיסבים? מוכרים אותו בכלל בתור חלק בנפרד? ג. איך מוציאין את הקרדן מהגיר? ד. את השמן גיר לאסוף כשאני מוציא את הקרדן או מהבורג ניקוז של הגיר? ולהחזיר אותו או לשים חדש באותה כמות? תודה רבה
  25. מאור, למה לא כדאי לנסות להשיג כתר ולהחזיר לקרדן עם גומייה חדשה?
×
×
  • תוכן חדש...