Jump to content

lulik

  • הודעות

    107
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lulik

  1. קיצור תחליף הילוכים בזמן (יש לי גם סופר לנסר ידנית וב20 קמש אפשרי מאוד להחליף לשני) ואל תשחק הרבה עם הקלאץ' בסופר לנסר צריך להיות טיפול גדול כל 15 אלף ק"מ (החלפת שמנים מסננים ופילטרים) וכל 7 וחצי אלף טיפול קטן שזה אומר החלפת שמן והסתכלות כללית אם תקפיד על זה האוטו שלך יסע ויסע כמה שתרצה (לשם הדגמה מישו עם סופר לנסר הראה לי 450 אלף ק"מ על אותו מנוע...) יותר מזה-אם אתהה ממש רוצה זה להניע אותו,לחכות שהמנוע יתחמם ורק אז להתחיל בנסיעה אבל זה כבר די בהגזמה... תהנה לך זה אוטו כייפי ומאוד מהנה
  2. שלום לחברי הפורום! ברשותי מיצובישי סופר לאנסר שנת 95 ידנית עם 200K ק"מ (רכב נהדר עם ביצועים עוד יותר נהדרים) לפני כמה חודשים המשאבת הגה התחילה לעשות רעשים, הלכנו למוסך והוא מילא שמן. לאחר כמה ימים חזרה הבעיה והמוסכניק אמר שהמשאבה פולטת את השמן החוצה (השמן יוצא מהמתח של המילוי) וזו תקלה שהוא לא מכיר אז בינתיים נישאר ככה וזאת לא בעיה. אחרי חודשיים בערך ההגה כח הפסיק לעבוד והוא מילא שמן שוב פעם אבל עכשיו המילוי הספיק ל300 קילומטר שלאחריו ומאז ההגה לא עובד (לא עובד פירושו קשה להזיז את ההגה כמו שמנסים שהאוטו כבוי) אולי מישו מכם מכיר את התופעה ויודע מה התקלה ומה הדרך לפתרון? המוסכניק לא מכיר ואמר שחבל להחליף משאבה כי לא בטוח שזה יעזור... תודה על העזרה!
×
×
  • תוכן חדש...