Jump to content

lulik

  • הודעות

    107
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lulik

  1. תפרק את המיכל ותמלא אותו כשהוא מפורק ותראה אם נוזל ממנו....אמרת שיש לך חוש טכני;)
  2. תתחיל בהחלפת קויל ופלאג של צילינדר מס' 2 ותעדכן מה קורה
  3. אם אתה הולך למכון של קומפיוטסט אפשר להוריד באתר שלהם קופון של הנחה 100 שקל לבדיקת קנייה....מומלץ
  4. מאזדה 5 מאוד צפוף מאחורה ולכל ירד מהפרק...יש עוד רעיונות? תודה ושבת שלום
  5. עדכון: התקציב עלה ל40 אלף. איזה גץעוד רכבים נכנסים בתקציב? גראנדיס נכנס...יש עוד המלצות? 7 מקומות מרווח אוטומט ואמין תודה!
  6. מה אומרים על יונדאי טראג'ט?
  7. רודיוס לא נכנס בתקציב.. יש חוות דעת על הגראנדיס? מאזדה 5? יונדאי טראג'ט?
  8. גראנד סניק הוא אמין? מכיר מישהו שהיה לו את הדור הקודם והוא אכל איתו קש...
  9. ערב טוב לחברי הפורום שואל בשביל חבר... כמו שכתוב בכותרת-מחפש רכב 7 מקומות. הדרישות: אמינות יחסית מרווח מאחור-הילדים כבר גדלו עד עכשיו היה רנו לוגאן שהיה דווקא סבבה אבל הוא מת הנסועה לא גבוהה-בעיקר נסיעות בתוך היישוב ופעם בשבוע נסיעה ארוכה בינעירונית התקציב כאמור-25 אלף ש''ח חשבתי בכיוון של מיצובישי גראנדיס-במחיר הזה יש בעיקר רכבים עם ק''מ גבוה-אשמח לשמוע חוות דעת עליו... מה עם יונדאי טראג'ט? מאזדה 5? קיה קרניבל( אומרת ים שיש לה שוק קשה ולא קל למכור בעתיד-זה נכון) אולי יש עוד רעיונות בקהל? תודה רבה ולילה טוב!
  10. אהלן! שואל בשביל חבר.... זוג צעיר שרוצים לקנות רכב משפחתי לעשור הקרוב. התקציב 60 אלף הכי חשוב (בסדר יורד): אמינות שמירת ערך לאורך השנים צריכת דלק נוחות הם לא הולכים לסוע הרבה- בעיקר בתוך היישוב ופעם בשבוע נסיעה של 100 ק''מ חשבנו על טויוטה קורולה באיזור של 2015...אולי גם טויוטה אוריס היברידית? חשבנו על טויוטה בעיקר בגלל השמירה על הערך למישו יש הצעות אחרות או מכיר את הרכבים האלה ויכול להמליץ או להשמיץ לילה טוב
  11. לא כדאי לך להוריד תרמוסטט כי הרכב שלך עובד על גז ולכן כשאין טרמוסטט ואתה נוסע בירידה בלי גז או סתם נוסע בחורף האוטו שלך מתקרר וכבר לא עובד כל גז (הגז נכנס לפעולה כשהאוטו במצב עבודה...)
  12. הוא אמר שיש פגיעה בקצה השלדה-פגיעה ממש זניחה... מבחינת המצב המכני זה נראה תקין?
  13. סליחה שכחתי....מדובר בסוזוקי ספלאש מודל 2010 יד2 הקודמת ליסינג נהג יחיד (הוא מכיר אותו). 133אלף ק''מ. צמיגים וברקסים חדשים. מחירון 22 הוא רוצה 18
  14. שלום חברים עשיתי בדיקת קנייה לרכב לחמותי וזה מה שיצא... יש לי ממה לחשוש? לא נראה שיש כאן משהו חריג... אשמח לעצת של חברי הפורום תודה רבה
  15. עדכון: החלפתי פקק ועשיתי 2 חורים בתרמוסטט כמו שאמר מאור-לא עזר-בעליות קשות הרכב היה מתחמם-נותנים גז והוא מתקרר. בנוסף הוא מאבד מים. מה שעשיתי הוא פשוט להחזי את האוטו למצב שקיבלתי אותו-הוצאתי לגמרי את התרמוסטט-האוטו עדיין מאבד מים. המים עוברים למיכל עודפים ונשפכים מהפקק שלו ולא נשאר מים ברדיאטור. לפני כל נסיעה אני צריך למלא מים. עכשיו עשיתי נסיעה של חצי שעה והיה צריך למלא 2 כוסות בערך. יש למישהו כיוון? תודה רבה וחג שמח
  16. lulik

    רכב קטן עד 20 אלף

    איך הפיאסטה מבחינת צריכת דלק? ומבחינת אמינות?
  17. חג שמח! אני מחפש לחמותי רכב קטן בתקציב עד 20 אלף. הרכב ישמש בעיקר אותה לנסיעה לעבודה-60 ק"מ ביום. מה שחשוב לההוא שיהיה אמין חסכוני ונוח לנסיעה. משיטוט ביד 2 חשבתי להתמקד על: 1. דייהטסו סיריון. 2. ניסאן מיקרה. שניהם בסביבות 2010 3. סוזוקי סוויפט-2008-+ 4. סוזוקי ספלאש-2011. 5. פורד פיאסטה-גם באיזור 2011. מי הכי יאים לה בתקציב הזה? יש למישו ניסיון עם אחד מהרכבים האלה ויוכל לומר לי מי הכי כדאי? [כמובן שנעשה בדיקה במכון] יש למישו רעיון לדגם אחר שנכנס בתקציב? תודה רבה וחג שמח!
  18. איפה עשית את החור? ליד הגינגל פין? אולי זה בגלל הפקק החדש של הרדיאטור? לא היה כתוב על הפקק הישן איזה לחץ הוא ושמתי 0.9 אולי הוא לא באמת מתאים.....מישהו יודע איזה פקק צריך לדגם הזה?
  19. יש למישהו כיוון? האוטו מתחמם בעלייה ואם אני מעביר לניוטרל ונותן גז הוא חוזר..
  20. כשקניתי את האוטו המוכר אמר לי שהמזגן על חום לא עובד ואחרי שהחלפתי את התרמוסטט הוא כן עובד עכשיו. אולי יש איזושהי נזילה מהרדיאטור חימום? איך אפשר לבדוק את זה ולבדוק בכלל נזילות? אני לא רואה טפטופים מתחת לאוטו וגם אין מים שנכנסים לתוך האוטו...
  21. עדכון: החלפתי פקק עשיתי נסיעה ארוכה ואחרי חצי שעה האוטו התחמם=עולה עד השני שליש. אם אני מעביר לניוטרל ונותן גז המחוג מתייצב וחוזר לחצי ואפשר להמשיך בנסיעה.... אח''כ זה קרה לי עוד פעמיים אחרי עלייה. עכשיו בדקתי מים והיה חסר במיכל עודפים. יש למישהו כיוון? אולי בכלל בעייה חשמלית של המחוג? ועוד שאלה להבנה: הניקוז אוויר- את איזה אוויר אנחנו רוצים להוציא-אוויר שתקוע למטה ליד התרמוסטט או אוויר מהחלק העליון של הבלוק מנוע? ואם מהחלק העליון למה לא למלא מים כשהאוטו נמצא בעלייה ואז הפתח מילוי גבוה? תודה רבה ושבוע טוב!
  22. עכשיו כשהאוטו קר בדקתי והצינור העליון של הרדיאטור מכווץ. צריך להחליף פקק? יש עוד משו שצריך לעשות?
  23. לא עבדתי עם קורא כזה....לא ידעתי שצריך
  24. העליתי סלד כמו שכתבת כבר פעמיים אבל עדיין הוא לא התחמם מספיק שהמאווררים נכנסו לפעולה
  25. עדכון: פתחתי את הבית תרמוסטט והרכבתי אותו בחזרה כמו שהסברתם. עשיתי נכון? מילאתי מחדש מים ונתתי לו לעבוד יותר מחצי שעה-בזמן הזה המאווררים לא נכנסו לפעולה. כשהדלקתי מזגן הם כן נכנסו לפעולה אבל רק מתי שהמדחס עבד. לא יצאו בועות מהמים אולי רק קצת. אבל מפלס המים עלה ורק כשכיביתי הוא ירד ומילאתי עוד מים. סגרתי ונסעתי נסיעה קצרה והוא לא התחמם[בסוף הנסיעה המאווררים עבדו גם שהמזגן היה מכובה]. כשהוא יתקרר אני אבדוק לגבי הצינור העליון אם יש בו וואקום ואם כן אני אחליף מכסה. עשיתי בסדר את ההחלפה? יש משו שאני צריך עוד לבדוק? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...