Jump to content

The_Drag0n

  • הודעות

    309
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי The_Drag0n

  1. ואיפה הכבוד לנרגילה שלי ? שכחת את הטעם הלימון המוצלח ? היה מפגש סבבה..מפגש ראשון שלי וואלה היה נחמד לאללה.. אני אעלה תמונות יותר מאוחר..
  2. יופי, אז אנחנו מגיעים מחר, נדב..אני איתך!
  3. מצטרף, מה קורה במקרה של גשם? שלא יהיו פאדיחות ונגיע מב"ש ויתבטל המפגש... וד"א..מישהו יכול להגיד לי את הרחוב המדיוק של המפגש? שאני ידע בשביל ה-GPS
  4. אוי נו באמת, תפעיל קצת שכל... הוא שמע ברכב אחר, תיהיה בטוח שהוא לא קנה אותם מבלי לשמוע.. וזה כבר מורכב על הרכב..אכן קומפוננט נחמד מאוד. ולכל אלה שחושבים שהטווטרים צורמים \ צורחים להם מידי, לא יודע איך בכלל הגעתם לזה =| (כן כן, כל אחד והאוזניים שלו יודע יודע) תחדש אביבפוש
  5. צביקה? Horny ? בוא נראה אם תזהה אותי
  6. מקווה להגיע...נדב..אני לא שוכח את ההבטחה שלי
  7. כל פעם מתפקשש לי ובסוף משהו נדפק ואני לא יכול להגיע נדב, אני לא שוכח את ההבטחה שלי עם הנרגילה על תדאג. היא עוד תגיע מתישהו, והיא תפציץ
  8. מגיע, ושוב אני אשאל : באיזה שעה בערך המפגש באמת מתחיל להיות מעניין ? כי אני מגיע מב"ש ולא ממש בא לי להתייבש שם עד שאנשים יגיעו ויתחילו להזיז עיניינים. מפגש ראשון שלי
  9. חבל שיש גם מפגש צפון, עכשיו כל הצפוניים לא יבואו...זה מוריד מכמות האנשים! לא כיף :\
  10. חבל עכשיו כל הצפוניים ילכו למפגש צפון ולא למפגש בראשון...
  11. אני מקווה לפחות שאתה בא מצוייד בתפוח כפול
  12. אני מגיע, שאלה : באיזה שעה באמת מתחיל המפגש להיות מעניין? כי אם אני אגיע ב-13:00 בטוח שאני אהיה מהראשונים ואשתעמם שם...
  13. אוקי תודה רבה לכולכם על העזרה
  14. אחי זה מה שאני שואל..איזה לקחת...2 אום או 4 אום ? הסאב הוא Kicker CVR12 .. ואני שואל כשאני קונה איזה לקחת? את ה-4 אום לא ? ואני מתכוון לעשות גישור..
  15. ואתה אומר שהוא מחזיק לך את האלייט ? כאילו מחזיק זה ברור.. השאלה אם זה מספיק ניצול של הקומפוננט .. בכל מקרה תודה
  16. אוקי תודה רבה לך corwin .. יש עוד מישהו שיכול לאשר את דבריו או משהו כזה ? תגובה עם קצת פירוט
  17. אז אתה אומר שיספיק לסאב 325RMS, אבל כמה אום צריך ? 2 או 4 ? (לסאב) ואתה אומר שיהיה הבדל משמעותי בקומפוננט ? שהוא דורש 160W והוא מקבל רק 120W. באסה..אין מה לעשות עם זה ?
  18. אוקי אז ככה, יש לי מגבר Kicker 06ZX650.4 .. אלו הנתונים שלו : http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=17033 יש את הקומפוננט Morel Hybrid Ovation 6 ... אלו הנתונים שלו : http://www.morelhifi.com/products/mob_2way_hybrid.html ויש את הסאב Kicker CVR12 .. אני רוצה לעשות גישור עם הסאב והמגבר, הסאב הוא 400RMS והמגבר בגישור נותן 325RMS, האם זה מספיק ? וכמה אום הסאב צריך להיות ? איזה להביא ? 2ohm או 4Ohm ? עכשיו עוד שאלה..המגבר נותן 120W לכל ערוץ, הקומפוננט דורש 160W .. האם זה מספיק בשבילו ? זה בסדר או שההבדל הוא משמעותי ואני ירגיש בו ? אשמח אם תענו לי על כל השאלות! שיהיה לכולם חג שמח תודה רבה .
  19. אממ .. מביאים מהבית או ששמים כסף? כי מהבית זה כבר יהפוך לרסק בשר...חח אני בא מהדרום..ב"ש אשמח אבל להביא נרגילה
  20. וואו כל כך יקר? אוקי תודה רבה לך , ועוד שאלה קטנה בבקשה כמה עולה היום קומפוננט דוטק חדש ?
  21. כמה עולה בחנויות? תודה וחג שמח .
  22. קניתי מאותו אתר שאתה נתת למעלה :)272 דולר... וכן ינצל ברור..אני עושה גישור...325W RMS
  23. וואלה הולכת להיות לי מערכת דומה לשלך...ה-Kicker ZX650.4 צריך להגיע אליי השבוע משהו כזה סאב CVR12 וקומפוננט הייבריד Ovation ... לפי דעתי המגבר של קיקר פצצה.
  24. אפשר לבצע מפגש באחד מימי החגים הקרובים..יש חופשים...זה גם יכול להיות אמצע שבוע רעיון טוב לא ?
  25. אריה אני מחכה לראות אותך אבל אולי תענה לי כבר?!?!? ונדב..אני הבטחתי נרגילה..אבל הבעיה שלא באתי..קמתי רק ב-12 ואני מב"ש..אז וויתרתי...שבוע הבא בעזרת השם.
×
×
  • תוכן חדש...