Jump to content

psycho killer

  • הודעות

    110
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי psycho killer

  1. אני רוצה הסבר קצת מפורט על הדברים הבאים: שחיקת קלאץ ,מה גורם לבלאי מהיר יותר ואיך אפשר למנוע את זה? דאבל קלאץ ועוד משהו גז ביניים תודה לעונים
  2. תשים דבק חם על הרגלים של הלד כולל ההלחמה וקצת מהחוט ככה זה לא יתשחרר אף פעם ולא יקצר ככה יש גם בהרבה מכשירי חשמל
  3. עובדה יפה גם אני באמצע פרוייקט כזה אבל אני עדיין בשלב הצבע עם איזה צבע צבעת ואם הוא מחזיק לך מעמד ? דרך אגב במקום לדים רגילים יש מיוחדים לרכב יש מצב להשיג אותם בארץ?
  4. שלא תחושב לקנות מהחברה יקר ולא כדאי כי זה אותו הפלסטיק שהיה לך מקודם אחרי כמה זמן גם הוא ישבר ויסדק
  5. אם כבר העלתם את הנושא אז איזה אפוקסי מתאים לתיקון הדשבורד ? ואיך אחרי זה אני מתאים אותו לצבע של הדשבורד?
  6. כן גם אצלי זה באותו המקום רק שבGLS יש המשך לקונסולה עד אחרי הבלם יד אם יש לך עוד רעיונות ליונדאי דבר איתי בפרטי
  7. אני בדרך להרכבת שתי קתודות קרות אצלי באוטו 1.האור של הקתודה חזק,אני לא יודע לאיזה לד אתה בדיוק מתכוון יש אולטרא ברייט שזה לד מאוד חזק וגם הוא יכול לעשות את העבודה במקום קתודה 2.עדיין לא בדקתי אבל אני רוצה לשים מפצל בחיבור של המצת ולחבר למפצל את הקתודה 3.אין לך מה לבדוק אני ממליץ על SUNBEAM 4.אם המתקין לא גנב הוא יקח 50 שקל או אפילו חינם זה בסך הכל לחבר חוט אחד הקתודה עצמה גם לא הכי יקרה אני קונה 2 של 30 ס"מ כל אחת ב100 כולל מפסק עם מצבים דרך אגב עם אתה מאזור הצפון דבר איתי בהודעה פרטית
  8. גם לי יש יונדאי רק שאצלי זה GLS וידני תסביר לי איך פירקת את הכפתור של החלונות חשמל ( עם מברג שטוח? מהצד) כי גם אני רוצה לפרק את זה פשוט הפלסטיק של יונדאי ידוע עד כמה שהוא גרוע אני מפחד לשבור את פלסטיק של הכפתור ויש מצב לפרק את הכפתור ואז רק את המסגרת שמסביב לכפתור ? אני רוצה לצבוע בכסף
  9. סתם לדעת אתה מתכוון למוסך אחווה בעכו? אתה מעכו?
  10. מה ההבדלים בין DOHC ל SOHC אני יודע שאחד זה יחיד והשני זה כפול אבל אם אפשר קצת פירוט והסבר תודה לעונים
  11. זה מה שאני מחפש לעשות בעצמי גם יותר כיף גם יותר מקורי וגם יותר זול אז אאין לכם איזה המלצה על סוג של צבע מסוים שמתאים לזה ראיתי ספריי של דופלי קולור שעמיד בטמפ של 1200 Fמעלות יש מצב שזה מתאים
  12. יש לי כרגע יונדאי אקסנט 95 ואני רוצה לצבוע את האותיות כדי שיהיו מודגשות ועוד כמה חלקים באיזה צבע אפשר לצבוע? האם כל צבע מתאים ?? אני מתכוון בערך למשהו כזה ,לא ממש כזה זה יותר מידי http://www.cardomain.com/ride/295382 ולא בא לי לשמוע תגובות כמו למה אתה צריך את זה וכל זה מי שאין לו תשובה שעונה על השאלה שלי שלא יגיב תודה מראש לעונים
  13. מישהו אולי??
  14. האם אפשר לשנות את הצליל של האזעקה?? (בפתיחה וסגירה ) אני שואל בכללי אם יש בכלל דבר כזה אם כן אני יבדוק את הדגם והחברה של האזעקה שלי
  15. איפה זה בדיוק מוסך דאבאח?? אולי אתה מתכוון לקניון סאלח דבאח?? בדרך לכרמיאל
  16. מה זאת אומרת יושב אצלי נמוך איפה בדיוק ?? אם זה באוטו אחר ובמקום טוב (ממש קרוב לשמשה הקידמית ) אז אין את הבעיה הזאת? ואיך בדיוק(מאיפה) נכנסו הרבה מים כדי שהפילטר יהיה ספוג במים? אשמח אם תסביר קצת יותר תודה
  17. איך אני יכול לדעת מתי מתקבל שיא המומנט ברכב שלי? יש מצב שיש את זה בספר שמקבלים עם הרכב ?
  18. קודם כל בקשר לשעון אני מתכוון לShiftLight איך הוא עובד ואיך הוא מכוון להידלק כשצריך להעביר הילוך ?(הוא מכוון כדי להוציא מקסימום כוח או חיסכון?) אם אני רוצה לקבל יותר מהירות מתי אני אמור להעביר ועד כמה "למשוך" ואם אני רוצה יותר חסכון מתי אני אמור להעביר? דרך אגב יש לי יונדאי אקסנט 95 1500 ידנית
  19. יש לי כמה שאלות שקשורות להעברת הילוכים 1.מהו התזמון המדוייק להעברת הילוך? 2.עד כמה אפשר "למשוך הילוך" מבלי לגרום נזק ? 3.איך עובד השעון הזה שמראה מתי צריך להעביר הילוך? תודה מראש לעונים
  20. לי יש יונדאי אקסנט 95 ועוד מעט הגג שלי עומד ללכת לעולמו זה רק בגג בנתיים הצבע מתקלף אם אתה צובע צבע את כל הגג כי בסופו של דבר גם הוא יתקלף כי הצבע ביונדאי לא משהו דרך אגב לא לא ניסתי לתקן או לצבוע וזה רק הולך וממשיך על כל הגג
  21. אם שמתם לב פתחתי פה את הטופיק על נורות ניאון ולא לדים אז כמה בערך יקח לי חשמלאי נורמלי לא רמאי על חיבור שני הנורות לחשמל של 12V ועם חיבור משהו (פיוז או משהו כזה) שיגן על הנורות והאוטו מקצר או שריפה של הנורות
  22. אם אתה רוצה לקנות MOLEX יש בחנויות של מחשבים יש לי כתובת ושם של כמה חנויות בארץ של מודינג אם אתה רוצה דבר איתי בפרטי כי אסור לפרסם פה
  23. לדים יש לי כבר אבל צריך לשים נגד או כמו שאתה אמרת לחבר כמה ביחד בנורות שאני יביא יש מפסק וגם אני חושב אפשר לכוון את עוצמת האור או להפעיל לפי מוזיקה
  24. אני גם רציתי לחבר לשם אין בעיה לחבר בלי שיראו דרך מפצל אם אתה רוצה דבר איתי בפרטי ואין נורות יש לך שאתה רוצה לחבר?? והכי חשוב מה שאמרו לך שלא תתעסק לבד אני מבין קצת אני לא יודע כמה אתה מבין אבל אם אתה לא בטוח בעצמך אל תפרק סתם דברים
  25. חחח לא איבדתי כלום זה ליופי וגם עם מפסק ככה שאם זה מסנוור או מפריע או סתם מיותר אני מכבה
×
×
  • תוכן חדש...