קודם כל אני רוצה להרגיע אותכם ולהגיד לכם שאני לא מתלהב אני נוסע בשטח סגור בדרך כלל עם מבוגר
או חבר עד השטח הזה אני לא נוסע בעצמי כי אני לא מחפש שלילה ולא לגרום נזק למישהו
השטח מגודר סגור וריק מאנשים
ו Mr. MAG אין לי צ'וק יש לי הזרקה ולא נראה לי שזה קשור למנוע קר
כמה בערך תעלה לי בדיקה לכל האוטו מקיפה לכל המערכות??(במוסך מורשה)
ונראה לי שאבא שלי מתכוון לעשות לאוטו טיפול 10,000 בזמן הקרוב אז עושים בדיקה לפני הטיפול??