Jump to content

psycho killer

  • הודעות

    110
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי psycho killer

  1. אני רוצה לשים 2 נורות בחלק הקידמי של הרכב (מתחת לדש בורד מעל לשטיחים) הנורות הם נורות 12V מיועדות למחשב אם אני ילך לחשמלאי רכב הוא ירכיב לי את זה ? האם זה מכביד על מערכת החשמל? והאם כדאי לחבר לבד דרך החשמל של המצית ברכב
  2. טוב מעכשיו אני לא נוסע עד שאני יוציא רשיון איך מסדרים את הסדקים בדשבורד ? כל פעם אני שואל ואתם סוטים מהנושא ומדברים עלייי
  3. כי רצית להגיד שאני כבר נסעתי על האוטו וזה לא פעם ראשונה אז אני רק מדמיין שהאוטו רועד או שהאוטו של המורה שלי חדש יותר ושלי ישן אז אני רגיל לאוטו שקט יותר בקיצור סתם הודעה מיותרת עוד שאלה קטנה איך אני סותם את הסדקים?
  4. קודם כל אני רוצה להרגיע אותכם ולהגיד לכם שאני לא מתלהב אני נוסע בשטח סגור בדרך כלל עם מבוגר או חבר עד השטח הזה אני לא נוסע בעצמי כי אני לא מחפש שלילה ולא לגרום נזק למישהו השטח מגודר סגור וריק מאנשים ו Mr. MAG אין לי צ'וק יש לי הזרקה ולא נראה לי שזה קשור למנוע קר כמה בערך תעלה לי בדיקה לכל האוטו מקיפה לכל המערכות??(במוסך מורשה) ונראה לי שאבא שלי מתכוון לעשות לאוטו טיפול 10,000 בזמן הקרוב אז עושים בדיקה לפני הטיפול??
  5. עוד תגובות ובכל מקרה איך אני יכול לסתום את הסדקים?
  6. יש לי יונדאי אקסנט 95 וכמו כל בעל יונדאי כזאת גם הדשבורד שלי סדוק אני עדיין לא מכיר את האוטו שלי טוב התחלתי ללמוד נהיגה לפני שבועיים אבל כבר מזמן אני נוסע על האוטו שלי ברגע שאני מניע האוטו מתחיל לרעוד וכשאני לוחץ טיפה על הגז זה נחלש ממש ברגע שאני משחרר את הגז האוטו חוזר לרעוד ובניוטרל בכללל האוטו רועד האם זה בגלל הסדקים בדשבורד או שזאת בעיה מכנית ??? אם זה מהדשבורד איך אני יכול לסתום את הסדקים כדי שלא יהיו רעידות?
  7. יש בהום סנטר את כל הצבעים חבר שלי קנה לטאסות בצבע כסף בהיר יצא יפה וצבע חזק מאוד לא מתקלף כתוב על המיכל שזה עומד בטמפ של 1200 F
  8. אני לא בטוח שזה הקוד אבל זה הקוד היחידי שיש על המיכל "C25880 KX345 " אין שום מספר עם 4 ספרות והמספר הזה נמצא מעל לברקוד
  9. לא זה לא לבן סטן זה צבע כסף מבריק לא מט אם תגיד לי איפה נמצא הקוד של הצבע אני יחפש ויגיד לך מה הקוד
  10. הלכתי להחליף לFUSION ואין צבע כסף בסדרה הזאת יש משהו שהוא בערך כסף יענו ממש בהיר מה אני יכול לעשות כדי לחזק את הצבע שכבר יש לי "וויקנד"??
  11. ראיתי בתמונות שלך בPIC שצבעת את הפאנל של המזגן זה היה עם הFUSION????
  12. זה לא לדים אני יודע טוב מאוד מה זה לדים זה אתה שמסתבך פה זאת קתודה קרה http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/CCFL.HTML ואם כבר שמים לדים באוטו זה רק לדים UB
  13. רגע אז אני צריך להחליף ??? כי לי יש וויקנד או שאני יוסיף לקה והספריי המיוחד לפלסטיק זה FUSION ...???? והוא עמיד לא מתקלף ולא נשחק??
  14. כבר אמרתי בהודעה הקודמת למי שלא מכיר זה כמו נורות ניאון
  15. שלא תחשוב שזה ספריי ניקל כי ספריי ניקל עולה 80 שקל של מוטיפ ושלי עלה רק 20 בצביעה הבאה אני יצלם לפני ואחרי זה יוצא קטלני ביותר כל מה שתצבע מפלסטיק יראה מתכת וזה נותן גם אפקט של מראה
  16. אם כבר דיברתם על זה אז יש לי שאלה המתח ברכב הוא 12V יציב או שבהנעה או באמצע נסיעה יש קפיצות במתח? ואני רוצה לחבר שני קתודות קרות שעובדות על 12V מתאימות למחשב יש מצב שהם יעבדו מבלי להישרף??
  17. תודה אחי אני אלך לקנות לקה גם לך יש יונדאי???? כי אני רוצה לפרק את הפאנל הזה באמצע ואני מפחד כי הפלסטיק של יונדאי ידוע עד כמה שהוא גרוע ונשבר מהשמש אם יש למישהו כמה טיפים איך לפרק את הפאנל מבלי להישאר עם חצי ממנו ביד וחצי על הרצפה זה יעזור לי
  18. קניתי ספריי צבע KRYLON של יעקובי בהתחלה רציתי לקנות בצבע כסף אבל זה יצא לי בצבע כמו ניקל כזה מבריק ובהרבה יותר יפה למישהו יש נסיון עם הצבע הזה ???? כי אני רוצה לדעת אם הוא ישחק או יתקלף ואז אני ישים גם לקה יש לי יונדאי אקסנט 95' צבעתי בנתיים רק מאפרות וכמה כפתורים מה אתם מציעים לי לצבוע?? (חוץ מהידיות בדלתות )
  19. כמה זה יעלה בערך ??? ואם יש לך מישהו קצת יותר קרוב אני מעכו
  20. אני צריך עבודת פחחות קלה כמה מכות קטנות ואני גם רוצה להחליף לרכב שלי את הצבע כמה עולה בערך לצבוע את כל האוטו בצבע רגיל ????? לא מטאלי ועל מי אתם יכולים להמליץ באיזור הצפון
  21. מישהו מכיר מקום זול וטוב לצבוע את כל הרכב עם עבדות פחחות קלה באיזור חיפה קריות ??
  22. אני רוצה לחבר (ניאון)קתודה קרה של מחשב באוטו אני מתכוון לחבר שני נורות מתחת לדשבורד אחת בכל צד הנורות עובדת על 12 V אני מחבר מפצל לחיבור של המצת ואני רוצה לדעת מה כדאי נורות של 100 מ"מ או 300 מ"מ ואם זה יסנוור אותי או לא ? ואם לא יהיה לי איזה עומס בחיבור של המצת ??( 2 נורות ומצת) ואם יש פה מישהו שכבר חיבר נורות כאלה לא יזיקו כמה טיפים
  23. אבל יש לי צבע מעאפן שנראה לי שלא כל אחד מחזיק אותו זה גוון ורוד בהיר ממש מטאלי בחושך זה נראה יותר צבע כסף וברשיון זה נקרא אפור- ברונזה בכל מקרה יש לכם איזה המלצה עם מישהו זול וטוב באיזור הצפון?
  24. אני צריך לצבוע את הגג של האוטו שלי מאיפה אני יכול להשיג איזה פחית צבע מקורי לאוטו שלי??
  25. זה הפחד שלי כמו שכולם יודעים הפלסטיק בינודאי בכלל לא משהו ועוד אצלי האוטו כל היום בשמש יש כבר כמה סדקים בדשבורד אני מפחד להוציא את הפאנל ולשבור אותו תוך כדי אם אני יצבע אני יצלם בטוח
×
×
  • תוכן חדש...