Jump to content

psycho killer

  • הודעות

    110
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי psycho killer

  1. אני רוצה לקנות חיפשות ולהפוך אותה לבאגי מה אני צריך לבדוק באוטו לפני שאני קונה אותו ? חוץ מהקטע המכני ואם אפשר טיפים ממה להתחיל ורעיונות
  2. אני שמעתי שאפשר לשים פעם בחצי שנה בערך דלק עם אוקטן גבוהה כדי שינקה את כל המערכת יש מצב שזה נכון ועדיף על ה-K44????
  3. האם זה טוב לשים פעם בחצי שנה בערך דלק עם אוקטן גבוהה והאם זה יעזור לניקוי ? האם דלק עם אוקטן גבוה יגיבר את ביצועי הרכב מבחינת תאוצה?(ואם הוא גורם לבלאי לרכב שלא מותאם לאוקטן כזה?) תודה לעונים
  4. psycho killer

    ביטוח נהג צעיר

    אפשר לנסוע ללא ביטוח צעיר כאשר אני נהג חדש?
  5. psycho killer

    ביטוח נהג צעיר

    זאת בדיוק השאלה שלי לאבא שלי יש על הרכב ביטוח חובה ומקיף אני עומד בתנאים שלו מלווה בנתיים ולא מסיע יותר מ-2 האם הביטוח צעיר הוא חובה הוא שהביטוח חובה שכבר קיים מכסה עליי בתור נהג חדש? ****(לפי מה שהבנתי בערך זה שהביטוח חובה הקיים מכסה רק עליי בפגיעה גופנית אם נכנסנו בי אבל בפגיעה ברכב של מישהו אחר שאני אשם בה הביטוח לא יכסה )אני צודק??
  6. האם יש חובה לנסוע עם ביטוח נהג צעיר או חדש ( עד גיל 21)? יש לי כבר ביטוח מקיף וחובה על מה הם מכסים כשאני נהג חדש ועל מה הביטוח נהג חדש מכסה ? תודה לעונים
  7. כן זה נראה ככה באחרון זה נראה כמו האיש מהסמל של ווינר (ה-W של ווינר)
  8. 1.נהג חדש שצריך מלווה יכול להסיע יותר משני אנשים ברכב אם יושב לידו מלווה? 2. יש לי ביטוח רדיו דיסק חלופי,מקרה של גניבה אם אני מצהיר על גניבה של הרדיו דיסק מהרכב שלי ומקבל חדש מהביטוח אני ישלם יותר בפעם הבאה שאני יעשה ביטוח ??(פרימיות) 3.מתי יכנס לתוקף החוק החדש של החרמת רכבים ? תודה לעונים לא הבנתי למה נעלו לי בפעם הראשונה לא היה אפשר לערוך כתורת?
  9. 1.נהג חדש שצריך מלווה יכול להסיע יותר משני אנשים ברכב אם יושב לידו מלווה? 2. יש לי ביטוח רדיו דיסק חלופי,מקרה של גניבה אם אני מצהיר על גניבה של הרדיו דיסק מהרכב שלי ומקבל חדש מהביטוח אני ישלם יותר בפעם הבאה שאני יעשה ביטוח ??(פרימיות) 3.מתי יכנס לתוקף החוק החדש של החרמת רכבים ? תודה לעונים
  10. אני לא מתכוון לזה של היצרן אני מתכוון למשהו שאנשים עושים בכוונה כדי ליצור בקפייריים (שתידחס תערבות דלק אויר מבלי הצתה כמה פעמים ואז הצתה )
  11. שמעתי על משהו כזה שנקרא ניתוק הצתה והוא מנתק את ההתצה בסל"ד מסוים ואז האוטו מושך הילוך או משהו כזה ואז ההצתה חוזרת יש משהו כזה בכלל או שזה סתם בלוף אחד גדול ???
  12. יש מעביר שזה קלטת עם כבל ויש חיבור של כבל ליציאת AUX של המערכת אבל זה סביר לא משהו בכלל רק עם אתה חייב לשמוע כי האיכות לא משהו בכלל
  13. סליחה על ההקפצה אבל עדיין לא אמרתםלי מה אני יכול להתקין ברכב ומה מתאים לרכב שלי?
  14. הרכב הוא יודנאי אקסנט 95 GLS הרדיו מקורי של החברה כמו הרמקולים הקדמיים קרועים קצת או יבשים את האחוריים לא בדקתי מה מצבם אבל גם של החברה אני רוצה כרגע להשקיע על משהו שאפשר להעביר לרכב אחר שבו אני כבר ישקיע במשהו רציני אז נסתפק במערכת או מערכת עד 2 רמקולים
  15. מצטער על ההקפצה זה קצת דחוף לי ולא עניתם לי על השאלה
  16. טוב אז על איזה הד יוניט אתם ממליצים ? עדיף שיהיה MP3 עם פאנל נשלף וגם רמקולים כדאי לקנות ישר רמקולים קדמיים רגילים או קומפוננט ? הבנתי שקומפוננט כולל קרוס אובר,מיד רינג' וטוויטר אז ההתקנה שלו יותר יקרה ? ומה ההבדל בין קרוס אובר פסיבי לאקטיבי?
  17. נכון שהמערכת די בסיסית כי אני מחפש משהו כזה בנתיים עד שאני יתחיל להשקיע ברכב אז כדאי לקנות מערכת ורמקולים סבירים לבנתיים או לקנות מערכת טובה ויקרה בלי רמקולים (בנתיים המקוריים של החברה) וכל פעם להוסיף משהו איכותי?
  18. אין מחיר מסוים בערך -700- 800 שקל אבל אצלי ליאור מלוטימדיה ראיתי שאפשר לצאת גם 600 עם מערכת ו2 רמקולים לפחות להתחלה
  19. אני רוצה לקנות רדיו דיסק לאוטו ו2 רמקולים או קידמיים או אחוריים על מה אתה יכולים להמליץ לי ? לא משהו יקר מידי אבל משהו סביר עם איכות הייתי כבר אצל כמה מתקינים והכי זול שראיתי זה ליאור מולטימדיה בחיפה רח העמצאות (ברחוב של "הימיאים") מישהו פעם קנה ממנו משהו אשמח גם אם תמליצו לי על מקום לקנות ממנו או להתקין באזור הצפון תודה מראש
  20. לא אוךי לא הסברתי נכון אין שום סטייה ושום משיכה אזבמהירויות גבוהות כנראה שזה מהדשבורד הסדוק אבל הרעידות שנעלמות עם הגז קורות בניוטרל כשהרכב עומד
  21. גם אצלי יש את זה רק בעמידה שנותנים טיפה גז זה נעלם אבל ב120 ככה רועד בטירוף ואצל חבר שלי באוטו רכב רעידות חזקות מתחילות ב140 בערך לי אמרו שזה או כיוון טורים או תושבת מנוע דרך אגב הרכב שלי אקסנט 95 ידנית
  22. איציק יצא יפה אתה יכול לפרט קצת יותר איך לפרק ביונדאי או שזה אותו הדבר כמו בהסבר בלנסר? ויש למישהו מושג איפה למצוא מדבקות כאלה בצפון?
  23. אני לא ממש בטוח שזאת הבעיה אבל אני יודע שאם נוסעים תמיד על "הסוף" של הדלק אז זה גורם לסתימות אצל חבר שלי זה קרה גם בהונדה סיוויק הוא החליף פילטר דלק הבעיה עברה וחזרה שוב
  24. טוב אז אחרי שהסבירו לי אני יסביר לך לפי מה שהבנתי הגז ביניים עוזר לך להגיע למהירות המתאימה להילוך שאתה רוצה להכניס ולא נראה לי שזה מזיק לקלאץ להפך זה בדיוק מה שצריך לעשות כי אם אתה משלב להילוך במהירות המתאימה אתה מקטין את החיכוך מאשר מצב שאתה משלב הילוך במהירות גבוהה או נמוכה ממה שצריך תקנו אותי אם אני טועה
  25. לפי מה שהבנתי ממך משיכת הילוך תיגרום לבלאי מוגבר הכל טוב ויפה אבל עדיין לא ענית לי על גז ביניים ודאבל קלאץ
×
×
  • תוכן חדש...