adir2112
-
הודעות
88 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי adir2112
-
אהלן חבר'ה . חברה שלי עברה בשעה טובה טסט . ואני רוצה לקנות לה רכב . התקציב הוא 12-14 אלף . חשוב שיהיה אוטומט בלבד . אני מחפש רכב אמין ,חסכוני , ובטיחותי . אני חשבתי על רנו מגאן 2004 מהסדרה הראשונה או מגאן הצורה החדשה יותר 2006 . מצאתי כבר כמה מציאות יפות יד 2 עם 120 אלף קילומטר בלבד . במצב מעולה . מה שכן קראתי ככה על כל מיני ביקורות של אנשים שאומרים שהרכב אוהב בעיות חשמל וכו' . לי אישית היתה מגאן 2003 5 שנים והיא עשתה לי את העבודה באופן מצויין . פה ושם הלך פלאג' אבל חוץ מזה רק טיפולים שותפים . זהו אשמח להמלצת שלכם פה. תודה מראש .
-
התקנת כפתורי שליטה שברולט ספארק
adir2112 פרסם הודעה בנושא של adir2112 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אכן מערכת מקורית . לא מצאתי מתקני מערכת שמע של שברולט . וששאלתי בחברה הלכו לאיבוד ולא נתנו לי תשובה . -
תודה רבה על המידע . אשמח לשמוע עוד תגובות של אנשים שמבינים בנושא ? והאם מישהו ממליץ על סל''ד מסויים שנתן לו ביצועים טובים וצריכת דלק חסכונית ?
-
התקנת כפתורי שליטה שברולט ספארק
adir2112 פרסם הודעה בנושא של adir2112 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה ! איך אני יכול לבדוק דבר כזה? -
אהלן יש לי שברולט ספארק 2014 LS מנוע 1000 סמ''ק. חיפשתי קצת בפורום ולא מצאתי תשובה חותכת . רציתי לדעת מתי בדיוק מומלץ להעביר הילוכים כדי לקבל צריכת דלק מיטבית מבלי לאבד כוח בהעברת ההילוך. כיום אני מעביר בין 2500 ל 3000 . תודה מראש !
-
התקנת כפתורי שליטה שברולט ספארק
adir2112 פרסם הודעה בנושא של adir2112 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה לא משנה הנה יש גם פה בידיוק אותו דבר : http://www.ebay.com/itm/Steering-Wheel-Remote-Control-Switch-Button-1p-For-14-Chevy-Spark-Chevrolet-/201149822819?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2014%7CMake%3AChevrolet&hash=item2ed576b763&vxp=mtr אם אני פותח את ההגה מה אני אמור לראות ? אמורה להיות הכנה כל שהיא של כבלים או משו ? אין לי בעיה לשלם גם למתקין אביזרי רכב או משהו . -
התקנת כפתורי שליטה שברולט ספארק
adir2112 פרסם הודעה בנושא של adir2112 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הקפצה -
התקנת כפתורי שליטה שברולט ספארק
adir2112 פרסם הודעה בנושא של adir2112 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הקפצה -
אופן השימוש בווקס?
adir2112 פרסם הודעה בנושא של adir2112 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
איפה אני קונה פדים ומיקרופבייר? אוטו דיפו ? ומסקנטייפ לא ישאיר סימן על הפנסים? -
אהלן יש לי ספארק לבנה חצי שנה על הכביש שנת 2014 . בצבע לבן . החלטתי שאני רוצה לעשות לה ווקס לשימור הצבע והברק שלה. יש לי בבית ווקס RALLY CREAM כבר איזה 5 שנים . השאלה אם אפשר להשתמש בו או עדיף לקנות כבר חדש שלא ישאיר סימנים או בעיות. ? בקשר לעבודה עצמה זאת פעם ראשונה שאני עושה ווקס לרכב רציתי לוודא שהשלבים נכונים. 1 לשטוף את הרכב בצורה ייסודית עם מים ולנגב הייטב. 2 לתת לאוטו להיות בצל שלא יהיה חם 3 למרוח ווקס ולסובב בתנועות מעגליות באופן אחיד על כל שטח הרכב בעזרת בגד לבן 100 כותנה. 4 לשפשף היטב בצורה חזקה עם סמרטוט יבש 100 אחוז כותנה. אשמח אם יש למישהו הצעה או שיפור . תודה מראש!
-
אהלן יש לי שברולט ספארק LS 2014 . ראיתי את זה באייבי http://www.ebay.com/itm/Steering-Wheel-Remote-Control-Switch-Button-1p-For-14-Chevy-Spark-Chevrolet-/201048282556?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ASpark&hash=item2ecf6955bc&vxp=mtr אני רוצה להוסיף את זה לרכב שלי זה כפתורי שליטה על המערכת . השאלה איך אני מחבר ומתקין אותו האם זה משהו מסובך או פשוט ? תודה מראש !
-
יש לי כבר חצי שנה ספארק 1.0 2014 . צריכת דלק ממוצעת 1-17 . מרוצה מאוד מהרכב עד כה . לא נוסע ועושה תחרויות בכביש .. למרות שעד הילוך 3 בעיר היא מגיבה יפה מאוד בדיוק כמו רכבים שהם 1600 לאחר מכן אתה נוסע בצורה מתונה יותר .. וגם בכביש מהיר סביבות ה 100 קמ''ש היא לא נופלת מרכבים אחרים . אני גר בדרום אז אין לי יותר מידי עליות אבל יצא לי כמה פעמים לנסוע לכינרת וירושלים . וכן דרוש קצת משחק עם ההילוכים אבל לא משהו שהוא בשמיים . אשמח לענות לשאלות נוספות.
-
אהלן ברשותי שברולט ספארק 2014 1.0 אני רוצה להוסיף כפתורי שליטה למערכת השמע מההגה . האם זה אפשרי ? בחברה אמרו לי שאין להם תמיכה בזה.
-
יצאנו עם עוד רכב שבו הועמס רוב הציוד ..
-
גבר עם ה I 35 שהיתה לי הייתי עולה תעליות בלי להרגיש עם ה + 5 וכן היה לה רק מנוע 1600 .. חבל שאתה סתם מזלזל ... וכן חוץ מלהוריד הילוך מרביעי ל שלישי ולסוע סביב ה50 קמ''ש הכל הרגיש מצויין !
-
אני בן 22 נהג צעיר עדיין לצערי .. עולה לי 5200 מקיף+ חובה
-
50K זוזים - קיה פיקנטו, יונדאי i20, סוזוקי סוויפט או הונדה ג'אז [כ"ע]
adir2112 פרסם הודעה בנושא של pharm בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בתור בעל ספארק 1.0 ממליץ עליה בחום ! צריכת דלק ממוצעת 1-17 -
חג שמח לכולם . שבוע שעבר נסעתי עם שברולט ספארק שברשותי 2014 מנוע 1.0 מאשקלון לכנרת הלוך חזור ורציתי לשתף אותכם בחווית הנהיגה. אז הרכב היה מלא 5 נוסעים + מזגן נסיעה סביב ה 100 הרכב סחב ממש יפה פה ושם בעליות היה צריך להוריד הילוך כדי לשמור על מהירות הנסיעה אבל בגדול הנסיעה היתה ממש זורמת ורציפה . תצרוכת הדלק בסופו של דבר עמדה על 1 ל 16.5 מאמין בנהיגה לא הכי חסכונית עם המון ברקסים בירידות והעליות של טבריה ופקקים קצרים. זהו בגדול רק רציתי לשתף למי שמתלבט האם לרכוש את הרכב או מפחד מנסיעות שכאלה .. אשמח לענות על שאלות!
-
אז בתור בעלים של שברולט ספארק 2014 1.0 . ולאחר I 35 של ההורים . אין ספק שירדתי משמעותית ברמה. אבל הרכב אצלי כבר 3 חודשיים . נסיעות מהדרום למרכז . לצפון . נסיעות בין עירוניות על בסיס יום יומי לא יודע מה סיפרו לכם או מה הרכרתם לפני הספאק 2014 אבל אני מרוצה ממנו מאוד צריכת דלק ממוצעת של 1-17 בנסיעה הכוללת לפעמים מזגן וסביב ה 90-100. מרגיש שהרכב לא נופל מרכבים אחרים על הכביש . נכון שלא מכונית מרוצים אבל לנסיעה סביב 100 קמש הוא עושה את שלו מצויין ! אחיזה טובה מאוד בסיבובים מערכת שמע טובה + במיוחד לאחר כיוון בהגדרות המערכת . אשמח לענות אם יהיו עוד שאלות לאנשים !
-
טסות לשברולט ספארק 14
adir2112 פרסם הודעה בנושא של adir2112 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא יפה לפי דעתי לצביעה לשחור . עדיין מחכה לתשובה בנוגע לגאנטים סינים ב 1200 ?
