Jump to content

adir2112

  • הודעות

    88
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adir2112

  1. אהלן יש לי שברולט ספארק 2014 מנוע 1.0 ידני. עם ג'נטים ממש מכוערים מברזל שמגיעים עם הרכב . אני רוצה לקנות גנטים מגנזיום . אותה מידה 13 . הציעו לי גנטים סיניים ב 1200 ( מדהימים ! ) עם איזון גלגלים פרונט וכל זה במידה ויהיה צריך . אני לא מבין בחברות של גנטים מן הסתם אבל שסייני כנראה לא ברמה גבוה . השאלה עד כמה זה קריטי ? תודה מראש ..
  2. זה לא רכב שלי זה סתם דוגמא מהאנטרנט בשביל להראות לכם את הגנטים מברזל . מצאתי ג'נטים מגנזיום ( בתאכלס זה אלומניום ) ממש יפים ב 1200 כולל הרכבה ואיזון גלגלים אם צריך . הקטע שהם סינים והוא אומר שהיום כולם שמים סיני . מה אומרים על זה ?
  3. אין מצב הגנט ממש מכוער. כל טסה הכי פשוטה מוסיפה לרכב המון .. התענייתי בחברה ואין להם טסות ברזל אחרות לדגם הזה של ה 1.0 אחפש בגאנטיה כל שהיא בתקווה שלא יהיו לי בעיות של רעידות וכו.
  4. גודל הגלגל הוא 13 . בכותרת התכוונתי שהרכב 2014. באמת 200 זהו? הייתי בטוח שיעלה סביבות ה 1000+ תודה רבה אברר בחברה אם באמת זה כך.
  5. תודה רבה על התגובה . אתה יודע אולי כמה מה המחירים של החלפת הגאנטים לגאנטים אחרים מברזל ? והאם יש מקומות שאולי יעשו איתי'' טרייד אין '' ( הרכב שלי חדש לחלוטין הגאנט חודש על הכביש ) ? תודה מראש ..
  6. שום המלצה גבר . חייל משוחרר זה הרכב הראשון שרכשתי בעצמי. לאחר כחודש שהרכב אצלי אני יכול להגיד שאני מאוד מרוצה . צריכת דלק נחמדה ממצוע 16.5 ( וזה לפני שהמנוע נפתח ובנסיעה אגרסיבית של אבא שלי ) נסיעה ונוחות ברמה נחמדה . החסרון הוא קפיצות בבורות וכאלה אבל בכביש רגיל מתפקד מצויין . אם יש למישהו שאלות אשמח לענות.
  7. שמעתי שיש בעיה של רעידות עם החלפת הגנטים לספארק . אין פתרון או אולי טסות מיוחדת לספארק ?
  8. אהלן יש לי ספארק 2014 מנוע 1.0 ואי אפשר לשים לה טסות בגלל שהגנט עצמו הוא בולט כלפי חוץ .. תמונה לדוגמא : מה אפשר לעשות ? זה ממש מכוער והורס את כל הרכב ..
  9. שלום לכולם. לאחר המון התלבטויות אם ללכת על זה או לא לפני כשבוע קניתי את השברולט ספארק 2014 מנוע 1.0 ידני. אני בן 22 חייל משוחרר וזה הרכב הראשון שלי האישי ( לאחר ה I 35 של ההורים ) אמנם נכון רק כשבוע הרכב אצלי אבל רציתי לשתף אותכם עד כה . נוחות נסיעה מצויינת. לא קופצני כמו הפיקנטו . גיר נעים ורך כמו חמאה החלפת הילוכים מתבצעת בקלות . מנוע מגיב מצויין . נכון שמוקדם לומר ( לא רוצה לפתוח עין ) אבל נראה שצריכת הדלק חסכונית ביותר . המשיך לעדכן לאחר סיום ההרצה של הרכב . אם יש שאלות אשמח לענות .
  10. אהלן רציתי לקבל חוות דעת על שברולט ספארק 2014 חדש מנוע 1.0 החדש שיצא לאחרונה. אני לא מחפש אוטו למרוצים אני רוצה רכב אמין . נוח יחסית . וחסכוני . האם השברולט ספארק תענה על דרישותי ?
×
×
  • תוכן חדש...