אהלן יש לי שברולט ספארק 2014 מנוע 1.0 ידני.
עם ג'נטים ממש מכוערים מברזל שמגיעים עם הרכב .
אני רוצה לקנות גנטים מגנזיום . אותה מידה 13 .
הציעו לי גנטים סיניים ב 1200 ( מדהימים ! ) עם איזון גלגלים פרונט וכל זה במידה ויהיה צריך .
אני לא מבין בחברות של גנטים מן הסתם אבל שסייני כנראה לא ברמה גבוה .
השאלה עד כמה זה קריטי ?
תודה מראש ..