adir2112
-
הודעות
88 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי adir2112
-
איך אני יכול לבדוק האם הגיע זמנו של המסנן דלק? ולגבי אופי הנסיעות אותו דבר בדיוק מזגן כבוי רוב הזמן והרכב עם נהג יחיד ולחץ אוויר תקין
-
כן כמובן ל 100 ... עם חישוב ידני אפילו הצריכה הייתה יותר גבוה משל המחשב דרך. מה שהכי קריטי זה שהרכב נוסע בכל תדלוק 100 קילומטר פחות כלומר במקום 500 . 400 . מה הדבר הראשון שאני צריך לבדוק? כי מבחינה מכנית על פניו הכל תקין לחלוטין .
-
יש ברשותי הונדה סיוויק 2007 . דגם ES (הרכב נקנה לפני 9 חודשים ועבר טיפול גדול הכולל שמן פילטר שמן פלאגים ופילטר אוויר.) הרכב נסע 198 אלף קילומטר . וממוצע הדלק היה 7.2 ותדלוק של מיכל מלא היה מספיק ל 500 קילומטרים. ב 3 חודשים האחרונים שמתי לב שצריכת הדלק עלתה לי משמעותי ל 8.8 והרכב בתדלוק מלא מספיק ל 400 קילומטרים. חשוב לציין שאופי הנסיעה הוא שילב של בין עירוני ועירוני בנסיעה רגועה ולא היה שינוי מהבחינה הזאת. הרכב לא מעשן . ולא שמתי לב למשהו חריג. מה יכולה להיות הבעיה?
-
אהלן יש לי הונדה סיוויק 2007 מדגם ES יש ברכב את הקודנית הזאת כאשר אני לוחץ על הספרות זה נלחץ פעמיים. השאלה אם אני צריך להחליף את כל הקודנית או רק את הלוח שמתחת? ומה העלות של דבר כזה ?
-
ספארק שנת 2014 מנוע 1.0 יד 2( בפועל יד 1 נקנה על ידי מקל אוטו עם 0 קילומטר נהג יחיד) גיר ידני טסט ארוך עד ינואר 2018 חסכוני בטירוף ממוצע 1/17 39,000 קילומטר צבע לבן רכב שמור בקנאות ומטופל רק במוסך מורשה ( מלבד טיפול 15 אלף אחרון שנעשה במוסך פרטי ) אין אפילו מכת פח אחת הכל חדש כאילו יצא מהחברה היום. גלגלי מגנזיום חיישני רוורס מערכת בלוטוס מקורית . מחיר 30,999 נמכר עקב קבלת רכב ממקום העבודה
-
http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-ac-delco-5w30-5l השמן הזה AC delco-5w30 זה השמן שמשתמשים במוסך מורשה?
-
-
תודה רבה על התגובה . כתוב לי בספר רכב 5W30 . זה אומר שכל שמן שישימו לי בצמיגות הזו יעשה את העבודה כמו שצריך ולא יגרום לבעיות ?
-
אהלן ! נגמרה לי האחריות על הרכב ( 3 שנים ) ויש לי טיפול 15 K במקום לטפל במוסך מושה ולשלם 650 . מוסך פרטי עושה לי את הטיפול ב 250 בלבד . הטיפול כולל החלפת שמן מנוע . מסנן שמן ומסנן אוויר הבנתי שהשמן הוא DEXOS . רציתי לדעת איזה צמיגות צריך והאם קריטי שהוא יהיה של החברה הנל. תודה מראש
-
יש ברשותי ספארק 2014 ואני הנהג העיקרי והבלעדי שלה . יש לי שם עבר ביטוחי עם 8 שנות וותק של רישיון וב 3 שנים האחרונות היה לי ביטוח מקיף וחובה על שמי . חברה שלי בעלת וותק של שנה בלבד . ועם עבר ביטוחי של שנה אחת בלבד של חובה וצד ג . אני רוצה לעשות לה ביטוח מקיף וחובה על סיריון 2006 . כאשר הביטוח על שמה שהיא נהגת עיקרית חברות הביטוח רוצות מחיר אסטרונומי של 10 אלף שקל . כאשר בדקתי ואני הנהג העיקרי אצלה ברכב עם סעיף לכל נהג מגיל 24+ וותק של שנה ( בדיוק מה שהיא צריכה ) המחיר יורד ל 4300 מקיף וחובה . שאלתי היא האם אני יכול להיות הנהג העיקרי גם ברכב שלה וגם ברכב שלי על פי חוק ועל פי חברות ההביטוח..
-
חברה שלי בלמה בלימת חירום כאשר רכב לפנייה עצר לפתע . הABS עבד ופתאום כל כמה ימים נדלקת נורת כרית אוויר אדומה ונורה צהובה לידה. אם אני מכבה את הרכב ומניע מחדש זה נפתר ואפשר לנסוע ככה זה קורה כל יומיים פלוס מינוס. מה הסיבה לזה? והאם כיבוי ידני והדלקה חוזרת של כרית האוויר עם המפתח בתוך התא כפפות יכול לפתור את הבעיה?
-
אהלן רכשתי פיאט פנדה 2005 לפני כחודש. הגיר הרובוטי כמובן. האוטו מניע . נוסע פיקס. מעביר הילוכים בצורה חלקה. הכל כמו שצריך . השבוע בזמן נסיעה שמתי לב שהאוטו העביר לי לניוטרל ( ל N) ולא יכולתי להחזיר . עד שעצרתי בצד כיביתי הנעתי את האוטו וזה הסתדר. מה יכולה להיות הבעיה? והאם זה נפוץ וקורה פעם ב.. ? או שצריך ללכת למוסך כמה שיותר מהר לבדוק את הבעיה?
-
כן אבל גם ששילבתי D הוא נשאר על N . והיו רעשים כאילו ההליוך לא נכנס מכיוון המכסה מנוע. זה לא משהו שהוא לא חריג ?
-
אהלן רכשתי רכב חדש את התוצאות של הבדיקה פירסמתי כאן באתר. היה כתוב בגיר שיש נזילה. אתמול חברה שלי נהגה ברכב ובטעות העבירה הילוך מN ל D בלי ללחוץ על הברקס . אז ההילוך נשאר תקוע על N . אחר מכן אמרתי לה תלחצי על הברקס ותעברי. היא העבירה וזה עבר תקין. היום בבוקר הנעתי את האוטו. לחצתי ברקס באתי לעביר לרוורס. ופשוט ההילוך נשאר על N ועשה רעשים מהמנוע. אני חושב מכיוון המזלג שמעביר את ההילוכים. כאילו הוא מנסה להכניס הילוך ולא מצליח . רציתי לדעת אם יש טעם ללכת למוסך או שזה עקב למה שקרה אתמול עם חברה שלי. תודה מראש!
-
מוסך אמין ? עם מחירים סבירים ? יש מוסכים כמו מוסך שמשון ביהוד שציינו פה שהביקורות עליו ממש מעולים. חבל שהוא רחוק לי . הייתי שמח לדעת אם יש מוסך ברמה הזאת פה בדרום ? המוסך בקרית גת איך הוא ??
-
תודה רבה על התגובה אך לא הבנתי כל כך . יש צורך לגשת למוסך ולנסות לבדוק את בעיות הנזילות ושריפת השמן או לא ?
-
לא את האמת שנסעתי בלי מזגן . בקשר למה שראיתי מטפטף זה נטו מהמיכל נוזל שמשות . ( המים של הווישרים ) גם ראיתי מאיפה זה יוצא שם .
-
אם אני רואה על המדרכה שמתחת לאוטו . שהיא יבשה לחלוטין ואין שום סימן של שמן כל שהוא. ( מלבד המים של הווישרים שמום מה אני רואה שהם מטפטפים לי . נראה לי יש סדק או איזה חור במיכל שלהם ) אז זה סימן שהכל בסדר? מה שכן אני רואה קצת הזעה באמת על החלקים התחתונים שלה הרכב. לא יודע אם זה מעכשיו או מפעם . השאלה אם באמת צריך ללכת למוסך ולהתחיל לשבור את הראש על מאיפה זה קורה או שזה תקין לרכבים בני 10 שנים וזה לא מזיק ומה שכן צריך לעשות זה לבדוק אחת לכמה זמן שהשמן מנוע לא ירד מהמינימום ?
-
לא קיבלתי שם תשובה. מישהו פה יכול לתת לי אינדיקציה עד כמה של הנזילות ושריפת השמן מנוע חמורה ? או שזה סביר ברכיבים בני 10 שנים ?
-
שמעתי ביקורות מצוייינות על המוסך הזה ביהוד! מה גם שהרכב עשה טיפול 120 ו 140 שם . והוחלף שם רצועת טיימניג וברקסים . אבל אני גר הרחק בדרום ורחוק לי הנסיעה . מישהו יכול להמליץ לי על מוסך מתחמה ואמין באיזור שדרות נתיבות אשקלון ?
-
לאחר חודשים של התלבטות אני וחברה שלי החלטנו לרכוש לה את הפיאט פנדה 2005. הרכב רובוטי. עם 150 אלף קילומטר יד 3 נראה חיצוני ובפנימי בסדר גמור ודי שמור יחסית לשנתון . לקחנו אותו היום לבדיקה בקומפיוטסט בראשון לציון . רוב הדברים תקינים. בשיחה שלאחר הבדיקה נאמר לנו שצריכים לבצע איזון גלגלים ( תיקון זוויות היגוי ) אמר גם שהצמיגים חדשים ועדיף לעשות את זה כמה שיותר מאוחר כדי שלא יהרסו לנו. בנוסף לזה הבוחן אמר שיש נזילה מהשמן מנוע ונזילה מהשמן גיר. ושהמנוע שורף שמן . זהו בגדול חוץ מזה שבאמת הכל היה תקין הרכב נוסע מצויין ( טפו טפו טפו ) רציתי לדעת כמה הליקויים הללו אמורים לעלות לי ביישור קו שאני מתכוון לעשות ? הנה תוצאות הבדיקה המלאות :
-
תודה רבה על התגובה! הביקורות עליו יחסית טובות ואני כנראה אליך עליו. השאלה היחידה שלי היא איך תיבת ההילוכים הרובוטית ? הרכב מיועד לחברה שלי . היא לא תסבך עם התיבה ? או שזה נטו עניין של הרגל?
-
מחפש פיאט פנדה בשנתונים 2006-7 . אשמח לקבל חוות דעת על צריכת דלק . אמינות. נוחות נסיעה. ותחזוקה. תודה מראש .
-
קניית רכב חדש - שברולט ספארק או סוזוקי אלטו
adir2112 פרסם הודעה בנושא של pic17 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בתור ספארק 1.0 2014 שברשותי שנה ! אני יכול להגיד לך שהרכב מצויין ! ההבדל בינו לבין האלטו הוא באמת בביצועים הספאק 4 צילנדרים לעומת כל שאר הרכבים בקטגוריה שמגיעים עם 3 צילינדרים. צריכת הדלק שלי נעה בין 1-17 ל 1-18 . ממליץ! -
אהלן אני רוצה לרכוש לחברה שלי רנו מגאן 2007 . היתה לי רנו מגאן 2003 4 שנים חוץ מהחלפה של פלאגים הרכב לא ראה מוסך . יש לי דוד עם מגאן 2008 אצלו כבר 3 שנים . גם לא רואה מוסך. יש לי חבר עם מגאן 2000 ידנית גם לא רואה מוסך . עוד חבר עם מגאן 2005 גם הוא ממליץ בחום על הרכב . בניגוד לכל מי שאני מכיר אני רואה הרבה ביקורות לא טובים על בעיות חשמל ואמינות במגאן . רציתי לדעת אם יש דגם ספיציפי שהבעיות האלה מיוחסיות אליו או באמת כל הדגמים כאלה לא אמינים? סכום התקציב הוא 14 K חשוב לי שיהיה אוטומט . קילומטרז כמה שיותר נמוך . מגאן 2007 אני מוצא בכיף עם 120 אלף קילומטר . אם יש למישהו המלצה אחרת אני אשמח לשמוע . תודה מראש
