michael3
-
הודעות
85 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי michael3
-
תודה רבה , היום על הבוקר ניגשתי למוסך והחלפתי . השאלה הבעה היא כזאת : ישנם שני סוגים לפי מה שהבנתי - 1.1 ו- 0.9 , המכונאי שלי המליץ לי לנסות את ה-0.9 למרות שהמקורי הוא 1.1 והסיבות לכך הן שלפני ההחלפה של הרדיאטור הפקק עבד מצויין וכי הרדיאטור החדש טיפה שונה בגודל ויכול להיות שלא הצליח לפתוח את הפקק הישן. האם יכול להיגרם נזק אם הפקק החדש לא מתאים , ואיך יודעים שהוא מתאים ? (מבחינת הלחצים)
-
שלום רב לכולם , ברשותי סיוויק 1500 שנת 94 . לפני כמה ימים החלפתי רדיאטור , והיום גיליתי שהצינור קירור שמקשר בין הרדיאטור למכסה שסטומים מתקווץ אחרי שהרכב עומד זמן מה , זה קורה בזמן שהרכב כבוי. איזה בחור משטיפת רכב אמר שצריך להחליף את הפקק של הרדיאטור. יכול להיות שהוא צודק ? נא להאיר את עיניי . יכול להיות שזה קורה רק אחרי שאני מפעיל מזגן ? היום בערב כשחזרתי מסיבוב בדקתי והכל היה בסדר , אבל גם לא הפעלתי מזגן לעומת המצבים הקודמים . (אני גם רוצה להוסיף שהרדיאטור הוא תחליפי , וקצת יותר רחב מהמקורי)
-
עזרה עם סעפת פליטה משופרת לסיוויק DX
michael3 פרסם הודעה בנושא של michael3 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תודה רבה. לגבי המנוע , הבן אדם אומר שהסעפת מתאימה לסיוויק 1600 משנת 88 ועד 00 ... הקניה אמורה להתבצע מפרטי , לא מסדנת שיפורים . -
ערב טוב לכולם , השאלה היא כזאת : האם המידות של הסעפת בהונדה די איקס 94 נפח 1500 תוצרת ארה"ב הן זהות לשל סיוויק 1600 אי איקס ?
-
שלום רב לכולם , ברשותי סיוויק די איקס שנת 94 נפח מנוע 1500 תוצרת ארה"ב - 90 כוח סוס, השאלה היא כזאת : האם סעפת פליטה משופרת המיועדת לסיוויק 1600 מתאימה לדגם הזה מבחינת מרחק הפתחים , כלומר במידות? (אני רוצה להדגיש את זה שנפח המנוע הוא 1500 ולא 1600 או 1400.)
-
שלום לכולם , מבקש לדעת אם יש איזה מכון בדיקה באיזור פתח-תיקווה שלא עובד עם סוחרים , אחד שידוע במוניטין טוב. עוד דבר , האם מישהו מכיר את הסוכנות רנו בפתח תיקווה , אמין ? פשוט מחר אני רוצה לבדוק רכב מישם.
-
מבקש חוות דעת על טויוטה קורולה 93 - 97 ידנית
michael3 פרסם הודעה בנושא של michael3 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה , אשמח לשמוע עוד בעיקר בנושא הבדיקות במכון בדיקה. -
שלום לכולם וערב טוב. אחרי חיפוש בנושא , לא מצאתי יותר מידי מידע ולכן אשמח לישמוע קצת. בעיקרון רוב הרכבים הנ"ל נימכרים עם קילומטראז'ים גדולים והמכונאי שלי טוען שהרכבים האלה מתחילים לאכול שמן באיזור ה120-150 אלף קילומטר ולא אמינים כמו שחושבים, מה גם שכאשר לוקחים רכב לבדיקה , הרבה פעמים רושמים ברכבים שהם בסדר שהם אוכלים שמן. מבקש לעשות סדר בבלגן שלי , ואולי הסבר על איך להיתייחס נכון לסעיפים בבדיקת רכב. תודה מראש.
-
אולי דוגמאות של עבורות שנעשו והמחירים שלהם יעזרו לכוון אותי. תודה רבה למי שעוזר.
-
כרגע עוד לא רכשתי את הרכב , אני רוצה להקדים רפואה למכה וקודם לברר אם המחירים לשיפוץ כמו שאני צריך הם סבירים , ואז אדע אם לקנות או לא .
-
מדובר באסקורט mk1 , אני מאיזור מרכז . האמת ממש חשוב לי לדעת מחירים , כך אני אדע אם בכלל יש לי אפשרות לממן את השיפוץ.
-
שלום לכולם, אני נורא אוהב רכבים קלאסיים , אבל אין לי סבלנות להיתעסק איתם , כל פעם שאני קונה רכב שמצריך איזושהי התעסקות , אני מתבאס ומוכר אותו. כרגע יש רכב למכירה שכבר שנים חיפשתי כזה , לכן אני אתן לעצמי עוד צ'אנס. אבקש המלצות על מוסכים שיכולים לעשות שיפוץ מקיף ואם אפשר גם מחירים פחות או יותר. (אם הם ידועים.) הנושאים שמעניינים אותי הם: -מחיר לפחחות וצבע פנים וחוץ (כולל פירוק הרכב.) - בהנחה שהרכב קטן ובלי הרבה חלודה וריקבונות. -במידה ואפשר להשיג גומיות לחלונות, האם מישהו בארץ מתמחה בזה? קודם נתחיל בזה ואז נעבור הלאה לשאלות הבאות.
-
אהלן חברה , האתר ברוסית , אבל שימו לב למאגר הענק של התמונות , השמות באנגלית ! למישהו היה משעמם נורא !!! אם אתם רוצים לדפדף , אז למטה באותיות אדומות מצד שמאל זה העמוד הבא ובאמצע זה עמוד קודם. http://ned.ronet.ru/0/Autosalon08.htm
-
הרכב ניקרא קורדו, ויש לו אפילו ספוילר חשמלי כמו לפורש , שמתרומם במהירות מסויימת בצורה אוטומטית.
-
בעקרון יש מלא כאלה בכל אירופה , הם ממש מצחיקים , ובעקרון ממש צוחקים על בעליהם, הרכבים האלה לא שווים כלום !!! הסוסיתא לידם היא מרצדס!!! פשוט יצא לי לעבוד עם כמה חברה צ'כים , והם לא ממש אהדו את הרכב .
-
אהלן , אני מנתניה (עיר הפשע והרשע), והלכתי לראות את הברנדה הזאת לפני בערך כחצי שנה, הבעיה שהרכבים האלה , טאכלס אין להם שום ערך כספי , רק ריגשי , לכן שיפוץ שהרכב הזה ספציפית צריך גם לא ישתלם בעתיד כשארצה למכור אותו, בגלל זה ציינתי בפרוש , שאני מחפש רכב במצב מכני טוב מאוד, ורצוי בשימוש יום יומי ולא רכב שעמד כבר הרבה זמן וצריך השקעה כספית ניקרת. האמת , שפשוט ראיתי שהברנדה בהרצליה זרוקה איפה שהוא בסוף עם מלא רכבים מסביב ולכן הסקתי שכבר לא שווה את המאמץ להציל אותה , אלא רק לחלקים , ועוד שהמכונאים לא יוותרו עליו תמורת מחיר הוגן.
-
רק להוסיף שמנוע 1300 של הברנדות הוא די בסדר , בפעם האחרונה שנסעתי על כזאת הרכב נסע ממש יפה ! חוץ מזה , המכוניות האלה ממש קלות , ואם קצת שיפורים אפילו ה-1300 יהיה ממש בסדר, או ככה לפחות נראה לי.
-
מה לגבי חריטה ? אם המנוע לא יאושר , וממש תרצה להגדיל את נפח המנוע, ניתן לחרוט לא ? אני משום מה הבנתי שברכבים שהמנוע שלהם יותר קטן מ- 1600 , אני מדבר על רכבים שיש דגמים שלהם עם 1600 ניתן לשים מנוע שכזה , כמובן שיכול להיות שהטעו אותי ? אולי התכוונו לחריטה ? מה אם הסובארו די אל , שהיו 1300 והוחלף המנוע ל-1600 , זה מופיע אפילו במחירון , לא ?
-
רק מנסה לשמור על השירשור. האמת שהיו כבר כמה פניות והצעות , אבל אני עדיין מחכה לאיזו מציאה מגניבה . אולי כדאי להתמקד יותר על אסקורטים עד שנת 76-77 , נראה לי שעדיף כבר לקנות רכב אספנות או אחד שקרוב מאוד להיות. השבוע אני דווקא פנוי , ויש אפשרות לבדוק הצעות. שוב תודה מראש מיכאל.
-
למי להעביר את הג'ובות ???
-
אני מתפלא שהשירשור שלי עדיין חי והרבה אנשים מוצאים עניין בברנדה !!! רק רציתי לבקש טובה, אני לא נייד, אין לי רכב אחר לכן אנשים שכותבים על כל מיני מקומות, בטוח לא אוכל להגיע לשם, חוץ מזה שאני עובד "מידי פעם":-) , רק רציתי לבקש אם זה לא קשה , מי שרואה ברנדה וממש רוצה להרגיש נחמד ולעזור, תשימו פתק אפילו עם הטלפון שלכם ואם בעל הרכב יצור קשר אז אפשר יהיה או לפרסם בשירשור או לשלוח אלי בהודעה פרטית . תודה רבה רבה לכם !!!
-
האם ניתן להוציא אישור ,מהמישרד התחבורה, למידות שונות בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים ? אני רוצה שמאחור יהיו לי צמיגים יותר רחבים , האם יש איזושהי פרוצדורה ? האם זה בכלל בר ביצוע ? מה בכלל החוקיות בארץ בקשר להגדלה של הצמיגים והג'נטים ?
-
תודה רבה לכל מי שמוכן לעזור !!! האמת שהסיבה שאני מחפש ברנדה , זה פשוט בגלל שאני אוהב את מכוניות השרירים האמריקאיות וכיוון שאין לי מספיק אמצעים כדי לקנות ולהחזיק אחת , אני הולך על ה"מיני שרירים" של הברנדה . לטעמי בהחלט יש לה את המראה , רק שהיא הרבה יותר קטנה וחסכונית , ומתאימה לצרכים בישראל, חוץ מזה שאני סטודנט. אני אזכיר את הטלפון שלי 0524-898295 , באמת תודה על העזרה , נקווה שעוד מעט אוכל לעלות תמונות של הנסיכה הנבחרת . (אם מישהו שמע או מכיר ברנדה עם 2 דלתות למכירה אז זה בכלל יעלה על כל הציפיות !!!)
-
הייתי מנותק זמן מה , אבל אנסה לחדש את חיפושי אחרי ברנדה מהשנים הנ"ל, אני לא מעוניין ברכב שזקוק לשיפוץ רציני. אני מחפש רכב שנמצא בנסיעה יומיומית - במצב שמור מאוד.(רצוי פנסים עגולים) מוכן לשלם מחיר פייר לרכב שעונה על הדרישות. תודה מראש , מיכאל 0524-898295 . אשמח לקבל עזרה במציאת רכב שכזה.
