Jump to content

michael3

  • הודעות

    85
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי michael3

  1. האמת שחיפשתי רכב כזה ממש הרבה זמן , ואם יש אפשרות אשמח לראות אותו ולהציע מחיר. ניתן למצוא אותי ב- 0524-898295 , קוראים לי מיכאל.
  2. שלום לכולם , בנתניה ניצפתה סוברו 79' למכירה , צבע כחול מטלי . הרכב ניראה במצב נסיע יומ-יומי, מעט חלודה ובעל מעט מכות. הפרטים: ט"ל 052-8892902 , לפנות למזי , רשום לרציניים בלבד!!! האמת שהוא למכירה כבר כמה חודשים טובים . דרך הגב , הוא ידני , לא סטיישן . נא לא לפנות אלי , רק עברתי במקרה ליד .
  3. תודה על העצה , האמת שהקשבתי לה ובדקתי ב"ענתיקות בדרכים" ולא מצאתי כלום . לא נורא . אני אמשיך לגלוש ולחפש .
  4. תודה רבה על התגובה , האמת שאני גולש באתר ההוא כל הזמן , והאמת שאני מתחיל להתיאש .
  5. שלום לכולם !!! החלטתי להרחיב את חיפושי . אני מחפש או ברנדה או קורטינה , רצוי גיר רגיל , במצב נסיעה יום - יומי - רכב שמור , לא רק מכני אלא גם קוסמטי . מוכן לשלם מחיר פייר - ביחס למצב הרכב ! לא מעוניין ברכב מושבט או ללא טסט או כזה שעומד "כמה חודשים" (כמה שנים)!!! בבקשה ללא ריקבונות . אם מישהו מקיר רכב כזה או בעליו , בבקשה צרו קשר עם מיכאל בטלפון 052-4898295, תודה רבה מראש !!! ( לא משנה איפה הרכב נימצא , אני אגיע!!!) ( קצת מכות - לא נורא , רק לא חורים עקב חלודה ) על קפרי יכול להשקיע עד 10000 ש"ח , ( פשוט אין לי יותר )
  6. שלום לכולם !!! קודם כל , שבוע מצויין שיהיה לכולם !!! כיוון שאני כבר ממש מדמיין את עצמי בתוך אחת , אני אשתדל לפרסם את המודעה כמה שיותר. אז ככה: אני מחפש פורד ברנדה , רצוי פנסים עגולים (לא עקרוני) מצב מכני תותחי , ללא ריקבונות מתחת לאוטו ומתחת לגומיות של החלונות . צבע ומכות לא רציניות לא יפריעו. אני מודה מראש למי שיראה או אפילו ירצה למכור לי אחת כזאת . :grin: :grin: הטלפון 052-4898295 , תודה רבה !!!
  7. מחפש ברנדה במצב מצויין , גם מכני וגם קוסמטי. כאשר אני אומר מצויין , אני מתכוון , ללא ריקבונות מתחת לאוטו עצמו , וללא ריקבונות מתחת לחלונות. נא לפנות לאי מייל שלי או לטלפון 052-4898295 . תודה רבה , מחקה בקוצר רוח לטלפונים!!!
  8. שלום לכולם !!! שוב אני אפרסם את המודעה עם כל הדרישות : אני מחפש פורד ברנדה , רצוי פנסים עגולים (לא עקרוני) מצב מכני תותחי , ללא ריקבונות מתחת לאוטו ומתחת לגומיות של החלונות . צבע ומכות לא רציניות לא יפריעו. אני מודה מראש למי שיראה או אפילו ירצה למכור לי אחת כזאת . :-D :-D הטלפון 052-4898295 , תודה רבה !!!
  9. קודם כל רציתי לברך את כולם ולהציג את עצמי : אני מיכאל מנתניה ואני לא אלכוהוליסט , אלא יותר "גרוע" , אני אוהב מכוניות!!! :grin: אני מחפש פורד ברנדה - דחוף!!!(רצוי פנסים עגולים) רצוי במצב מעולה - שמורה להפליא , אבל אני אסטפק גם באחת בעלת מצב מכני מעולה או סביר מאוד - נסיעה יומיומית וללא ריקבונות מתחת לאוטו . קצת מכות או חלודה מבחוץ לא נורא בכלל. רק לא מתחת לגומיות של החלונות . פנים הרכב , פחות חשוב. אני לא יודעה אם כל הבקשות סבירות , אבל אני יודעה שאני מחפש רכב שכזה כבר כמה שנים ואני מתחיל להתייאש! אז אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם מאוד! תודה רבה רבה מראש !!! :grin:
×
×
  • תוכן חדש...