Jump to content

michael3

  • הודעות

    85
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי michael3

  1. אהלן , תודה על התגובה , אבל לא דיברתי על קויילאוברים , הם יקרים פי שתיים . האם זה בסדר לשים קפיצי הנמכה על הבולמים המקוריים של הונדה ? אם אפשר תגובות ממי שיש לו ניסיון עם סט של וואיטק או רק אייבך על המקורי . ידוע לי שמונרו הם קפיצים תחליפיים בילבד...
  2. שלום לכולם , ברצוני להיתייעץ לגבי סט קפיצים בולמים לסיוויק 94' : לאחרונה עשיתי סקר שוק ומצאתי כמה אופציות, אחת מהם , זה סט של הוויטק - weitec , שהם בערך בסביבות ה-3.5 , עם הנמכה של 30-35 מ"מ. מה שאני צריך זה להקשיח את הרכב טיפה ולהנמיך, לא ליפגוע הרבה באיכות הנסיעה , והשאלה שלי זה אם הסט הזה מומלץ ביחס למחיר - תמורה , והאם ניתן להשתמש רק בקפיצי הנמכה בלי להחליף את הבולם המקורי ? (במיקרה כזה אני אשתמש באייבך.) אשמח לקבל הצעות יותר טובות . (תמורה- מחיר) . תודה רבה ויום טוב.
  3. טוב , תודה , למרות שתשובה ספציפית לא קיבלתי , אבל אשתדל לעשות את השיקולים בעצמי.
  4. שלום לכולם . קודם כל אני חושב שחצי מהתגובות פה קיצוניות מידי , כי מין הסתם אף אחד פה לא למד לשפר כבר בגיל שנתיים , ויש אנשים בעלי מודעות לקויה בקשר למקורות עיון לגבי נושאים מסויימים , וזה נכון שהרבה חברה לא עושים חיפוש , אבל מיצד שני כאשר אני עושה חיפוש בחצי אם לא בחלק יותר גדול מהתוצאות כתוב לעשות חיפוש , לכן אני מציע שמי שאין לו כוח או סבלנות לאנשים שעוד לא יודעים איך הופכים חיפושית לחללית , שיעשה מיקלחת קרה , יקח איזה אבטיח קר - אופציה לבולגרית, לחובבים, וירגע . הרבה דברים שניראים מאוד טריוויאליים לאנשים מסויימים לא מובנים על ידי אנשים אחרים , "מה שרואים מכאן לא רואים משם". מי שיש לו בעיית גאזים חמורה , אפשר לשחרר בשירותים בימקום להיתפלצן כאן, פשוט מוריד כל חשק ליגלוש , מה עכשיו כל אחד שרק קנה את האוטו הראשון שלו עדיין מיסתבך עם הזינוק בעליה , אבל מתחיל להיתעניין בשיפורים צריך לעשות .... הקיצור תיהיו סובלניים , עוד מעט או עוד כמה שנים יוולדו לכם ילדים , מה תגידו להם כשהם ישאלו כל דקה "למה" , כמו בפירסומת של קופת חולים... תגידו להם לעשות חיפוש ? "אבא אמר כבר , לא שווה לשים טורבו בעגלה !!!" (זה נכון שהרמה לא הכי גבוהה אבל זה נובע גם מהרמה הכללית בארץ , נכון שיש לנו בעלי מיקצוע מעולים ויש לאן ליפנות אבל עדיין המודעות והרמה הכללית בריצפה לכן צריך לחנך מאוד בסבלנות.)
  5. פתוח או אינבוקס ? שניהם אוניברסליים.
  6. שלום רב לכולם , רציתי לדעת איזה פילטר משופר מומלץ להתקין ב-306 סטנדרתית , פתוח או אינבוקס ? עשיתי חיפוש ולא מצאתי . תודה וערב טוב.
  7. michael3

    זיהוי רכב

    אהלן , קצת מאוחר בדיוק סיימתי לעבוד... לגבי הבמוו די בטוח שזה עוד פרוייקט כי היה כזה ליפני די הרבה שנים , יתכן שהם פשוט החליטו לנסות שוב את מזלם. האמת שכרגע אני פרשתי מעולם האספנות ועברתי לעולם השיפורים - תחביב כמובן , הלוואי ו זאת הייתה העבודה שלי . בכל מיקרה מה שאני בא להגיד זה שבזמן האחרון יצא לי ליראות כמה מגזינים רוסיים של שיפורים , ואני די אובייקטיבי , הרמה של העיצוב - מאוד גבוהה - שיפורי חוץ ברמות מטורפות , כולל שינוי חיצוני מלא - סוגים של רפליקות וכו'- חזק מאוד. מה גם, שעכשיו שהג'י אם ניכנסה לתעשיית הרכב הרוסית , אני מקווה שהרמה תעלה.
  8. michael3

    זיהוי רכב

    יתכן מאוד שזה חיקוי או גנבה של רכב כלשהו , עד כמה שזה מצער , עם כל המוחות הגדולים בברית המועצות לשעבר , היו גנבות , חלקן ניקראו "הלאמה" וחלקן לא ניקראו. למשל הרכב הרוסי "פובדה" זה בעצם אופל אולימפיה , "צ'אייקה" זה פקארד שדומה מאוד לשברולט בל אייר , לאדה זה פיאט אחד לאחד , גם חיצונית - הדגמים המוקדמים. (למוסקביץ' יש דימיון מסויים לפורד ברנדה). כך שיתכן מאוד שזה חיקוי , נא לא להיעלב לכל ה"עלים" החדשים , גם אני "עלה". אני גם זוכר שהיה לנו איזה שכן , שמאיזושהי סיבה תמיד נעזר בפטיש כדי לסדר את האוטו של סבא שלי . למרות שהיתה פעם יציאה טובה , בזמנו היתה איזושהי במוו קופה שקיבלה את העיצוב המגניב שלה בסטודיו רוסי במוסקבה , זה היה ליפני כמה "עשרות שנים", ואם אני לא טועה יש כתבה על זה או במועדון החמש או באתר רכב אחר , יש כל כך הרבה שאני כבר לא זוכר.
  9. michael3

    סובארו 79 ידני

    לכל מי שהיסתלבט על הפוג'י , לפי מה שאני יודע בשנות ה- 70 סובארו נסעה עם מנוע של דאטסון שכיום ניקראת ניסן , וזה נכון מאוד שהמנוע של הסובארו די אל הוא מתוצרת פוג'י , לא רואה שום דבר מצחיק , יש מכשירי חשמל גם של מיצובישי , דייהו ויונדאי וכו'.
  10. מאוד יעזור לי אם מישהו שמבין יגיב .
  11. שלום רב , ברשותי מאזדה אף 1800 אוט' שנת 97' והייתי רוצה לשדרג אותה לרכב מישפחתי נוח ומפנק . לאחרונה יצא לי להיתעניין בסובארו בי 4 שנת 01' , מנוע 2000 awd אוט' . הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים הכספיים שבהחזקת רכב כזה : דלק , ביטוח , טיפולים , אמינות ... תודה מראש.
  12. שלום לכולם , ערב טוב, כרגע אני בעלים של מאזדה 323 אף 1800 אוט' שנת 97'. לאחר חיפוש בפורום , החלטתי לשאול כמה שאלות על הרכב סובארו B4 כרגע יש למכירה רכב כזה , שנת 2001 , מנוע 2000 , 4 על 4 , עבר 130 אלף והמחיר המבוקש הוא באיזור ה - 65 אלף. מה שמעניין אותי זה עלויות אחזקה : טיפולים , דלק , ביטוח ואמינות , סחירות ומחירון. (האם זה קילומטראז' סביר לשנה ולרכב הנ"ל ?) חוץ מיזה הייתי מעוניין לישמוע המלצות לרכב מישפחתי (2 ילדים) נוח ומפנק , כל החבילה .
  13. מישהו ?
  14. שלום רב לכולם , אני מעוניין להחליף מנוע בסיוויק 1500 שלי לZC 1600 ווי טק , השאלה שלי מה צריך להחליף עוד ? (הרכב בעל גיר רגיל) הבנתי שצריך להחליף גם גיר , מחשב , צמת חשמל ועוד... זה נכון?) האם זה בעייתי ?
  15. משהו חדש , אתמול אחרי נסיעה שמתי לב גם שהדוושת קלאץ' חורקת ומשתחררת במין שלבים , כאילו ניתפסת - מוזר מאוד , באף רכב עוד לא היה לי את זה . מה זה יכול להיות ?
  16. תגובות בבקשה .
  17. אני כימעט בטוח, כי זה רק בהילוכים הנמוכים וכאשר אני לא לוחץ חזק אלא ממש בעדינות. עכשיו חזרתי מנסיעה והקשבתי , זה נימשך לכל אורך ההילוך השני, מתחזק כאשר הרכב חם , או כאשר אני מושך טיפה בראשון בזמן שהרכב חם . אשמח לתגובות בנושא. שכחתי להוסיף , הצינור פליטה די חדש וניבדק לאורכו , לגבי המפלג אני לא בטוח לא רוצה להגיד סתם.
  18. שלום לכולם , אני בעלים גאה של סיוויק 94' ידנית , כרגע סיימתי ליישר קו שכלל החלפת הקלאץ' וליטוש הגלגל תנופה. ליפני ההחלפה גם היו כל מיני צלילים וצילצולים מוזרים מאיזור הקלאץ' או התיבה והוסבר לי שאלה המיסבים והקפיצים שהתבלו והשתחררו . כרגע רוב הרעשים נעלמו חוץ מאחד, וזה כאשר אני מנסה לשלב בעדינות בלי לימשוך חזק מידי ישנו רעש כמו צילצול מעצבן ולא ברור , וכאשר אני משלב טיפה יותר אגרסיבי ולוחץ אין כלום . המכונאי שלי המליץ ליפטור את זה ע"י מערכת סטריאו טובה .דרך הגב זה קורה בעיקר בתחילת כל נסיעה בהילוכים 1-2 כאשר האוטו מתחיל לזוז , בעיקר ב -1 . יש למישהו מושג מה זה יכול להיות , כי זה די מעצבן לינסוע ככה בעיר ( הרבה עבודת "הצמדה") (יש לי מחלה , האוטו חייב להיות פיקס , כמו חדש , 0 רעשים ) : :
  19. במצנן המקורי הפקק היה 1.1 וביגלל שלרדיאטור התחליפי היה קשה "לינשום" איתו החלפתי ל-0.9 , ככל הניראה הכל הסתדר וכרגע זה בסדר , יכול להיות שסתם היה אוויר במערכת . אם הבעיה תחזור על עצמה , אני אעדכן .
  20. אין בעיה , אני אשתדל.
  21. תודה רבה , עזרת לי מאוד . מקווה שהכל יסתדר.
  22. שלום רב לכולם לאחר שהחלפתי את הפקק ל 0.9 ושום דבר לא השתנה. מה יכולה להיות הסיבה לכך ?
  23. אבא שלי ממגדל העמק , אבל אין בעיה מבחינתו לתת גיחות למרכז. אני אקבל בשימחה המלצות למכון הזרקה טוב אם אפשר בצפון , ואם לא אז אין בעיה במרכז.
  24. שלום רב למביני דבר , לאבא שלי יש אלמרה כמו שציינתי בקוטרת , הטורים היו הרבה פחות יציבים ולאחר ניקוי המזרקים זה התמתן אבל עדיין יש חוסר יציבות קטן . ממה זה יכול לינבוע ? האם ניקוי מזרקים בדיפוזיה משמעו גם ניקוי המיצערת או שצריך לעשות את זה גם ? (המצבר נותק וחובר כדי לאפס את המחשב) האם שווה להתחבר למחשב במוסך החברה ולהיפרד מכמה מצלצלים ?
  25. מקפיץ , מבקש תגובות .
×
×
  • תוכן חדש...