michael3
-
הודעות
85 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי michael3
-
התיעצות לגבי בולמים וקפיצי הנמכה של weitec לסיוויק
michael3 פרסם הודעה בנושא של michael3 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אהלן , תודה על התגובה , אבל לא דיברתי על קויילאוברים , הם יקרים פי שתיים . האם זה בסדר לשים קפיצי הנמכה על הבולמים המקוריים של הונדה ? אם אפשר תגובות ממי שיש לו ניסיון עם סט של וואיטק או רק אייבך על המקורי . ידוע לי שמונרו הם קפיצים תחליפיים בילבד... -
שלום לכולם , ברצוני להיתייעץ לגבי סט קפיצים בולמים לסיוויק 94' : לאחרונה עשיתי סקר שוק ומצאתי כמה אופציות, אחת מהם , זה סט של הוויטק - weitec , שהם בערך בסביבות ה-3.5 , עם הנמכה של 30-35 מ"מ. מה שאני צריך זה להקשיח את הרכב טיפה ולהנמיך, לא ליפגוע הרבה באיכות הנסיעה , והשאלה שלי זה אם הסט הזה מומלץ ביחס למחיר - תמורה , והאם ניתן להשתמש רק בקפיצי הנמכה בלי להחליף את הבולם המקורי ? (במיקרה כזה אני אשתמש באייבך.) אשמח לקבל הצעות יותר טובות . (תמורה- מחיר) . תודה רבה ויום טוב.
-
טוב , תודה , למרות שתשובה ספציפית לא קיבלתי , אבל אשתדל לעשות את השיקולים בעצמי.
-
תהיה לגבי שיפורים ואנשים בכלל
michael3 פרסם הודעה בנושא של Roy בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
שלום לכולם . קודם כל אני חושב שחצי מהתגובות פה קיצוניות מידי , כי מין הסתם אף אחד פה לא למד לשפר כבר בגיל שנתיים , ויש אנשים בעלי מודעות לקויה בקשר למקורות עיון לגבי נושאים מסויימים , וזה נכון שהרבה חברה לא עושים חיפוש , אבל מיצד שני כאשר אני עושה חיפוש בחצי אם לא בחלק יותר גדול מהתוצאות כתוב לעשות חיפוש , לכן אני מציע שמי שאין לו כוח או סבלנות לאנשים שעוד לא יודעים איך הופכים חיפושית לחללית , שיעשה מיקלחת קרה , יקח איזה אבטיח קר - אופציה לבולגרית, לחובבים, וירגע . הרבה דברים שניראים מאוד טריוויאליים לאנשים מסויימים לא מובנים על ידי אנשים אחרים , "מה שרואים מכאן לא רואים משם". מי שיש לו בעיית גאזים חמורה , אפשר לשחרר בשירותים בימקום להיתפלצן כאן, פשוט מוריד כל חשק ליגלוש , מה עכשיו כל אחד שרק קנה את האוטו הראשון שלו עדיין מיסתבך עם הזינוק בעליה , אבל מתחיל להיתעניין בשיפורים צריך לעשות .... הקיצור תיהיו סובלניים , עוד מעט או עוד כמה שנים יוולדו לכם ילדים , מה תגידו להם כשהם ישאלו כל דקה "למה" , כמו בפירסומת של קופת חולים... תגידו להם לעשות חיפוש ? "אבא אמר כבר , לא שווה לשים טורבו בעגלה !!!" (זה נכון שהרמה לא הכי גבוהה אבל זה נובע גם מהרמה הכללית בארץ , נכון שיש לנו בעלי מיקצוע מעולים ויש לאן ליפנות אבל עדיין המודעות והרמה הכללית בריצפה לכן צריך לחנך מאוד בסבלנות.) -
פתוח או אינבוקס ? שניהם אוניברסליים.
-
שלום רב לכולם , רציתי לדעת איזה פילטר משופר מומלץ להתקין ב-306 סטנדרתית , פתוח או אינבוקס ? עשיתי חיפוש ולא מצאתי . תודה וערב טוב.
-
אהלן , קצת מאוחר בדיוק סיימתי לעבוד... לגבי הבמוו די בטוח שזה עוד פרוייקט כי היה כזה ליפני די הרבה שנים , יתכן שהם פשוט החליטו לנסות שוב את מזלם. האמת שכרגע אני פרשתי מעולם האספנות ועברתי לעולם השיפורים - תחביב כמובן , הלוואי ו זאת הייתה העבודה שלי . בכל מיקרה מה שאני בא להגיד זה שבזמן האחרון יצא לי ליראות כמה מגזינים רוסיים של שיפורים , ואני די אובייקטיבי , הרמה של העיצוב - מאוד גבוהה - שיפורי חוץ ברמות מטורפות , כולל שינוי חיצוני מלא - סוגים של רפליקות וכו'- חזק מאוד. מה גם, שעכשיו שהג'י אם ניכנסה לתעשיית הרכב הרוסית , אני מקווה שהרמה תעלה.
-
יתכן מאוד שזה חיקוי או גנבה של רכב כלשהו , עד כמה שזה מצער , עם כל המוחות הגדולים בברית המועצות לשעבר , היו גנבות , חלקן ניקראו "הלאמה" וחלקן לא ניקראו. למשל הרכב הרוסי "פובדה" זה בעצם אופל אולימפיה , "צ'אייקה" זה פקארד שדומה מאוד לשברולט בל אייר , לאדה זה פיאט אחד לאחד , גם חיצונית - הדגמים המוקדמים. (למוסקביץ' יש דימיון מסויים לפורד ברנדה). כך שיתכן מאוד שזה חיקוי , נא לא להיעלב לכל ה"עלים" החדשים , גם אני "עלה". אני גם זוכר שהיה לנו איזה שכן , שמאיזושהי סיבה תמיד נעזר בפטיש כדי לסדר את האוטו של סבא שלי . למרות שהיתה פעם יציאה טובה , בזמנו היתה איזושהי במוו קופה שקיבלה את העיצוב המגניב שלה בסטודיו רוסי במוסקבה , זה היה ליפני כמה "עשרות שנים", ואם אני לא טועה יש כתבה על זה או במועדון החמש או באתר רכב אחר , יש כל כך הרבה שאני כבר לא זוכר.
-
לכל מי שהיסתלבט על הפוג'י , לפי מה שאני יודע בשנות ה- 70 סובארו נסעה עם מנוע של דאטסון שכיום ניקראת ניסן , וזה נכון מאוד שהמנוע של הסובארו די אל הוא מתוצרת פוג'י , לא רואה שום דבר מצחיק , יש מכשירי חשמל גם של מיצובישי , דייהו ויונדאי וכו'.
-
מאוד יעזור לי אם מישהו שמבין יגיב .
-
שלום רב , ברשותי מאזדה אף 1800 אוט' שנת 97' והייתי רוצה לשדרג אותה לרכב מישפחתי נוח ומפנק . לאחרונה יצא לי להיתעניין בסובארו בי 4 שנת 01' , מנוע 2000 awd אוט' . הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים הכספיים שבהחזקת רכב כזה : דלק , ביטוח , טיפולים , אמינות ... תודה מראש.
-
שלום לכולם , ערב טוב, כרגע אני בעלים של מאזדה 323 אף 1800 אוט' שנת 97'. לאחר חיפוש בפורום , החלטתי לשאול כמה שאלות על הרכב סובארו B4 כרגע יש למכירה רכב כזה , שנת 2001 , מנוע 2000 , 4 על 4 , עבר 130 אלף והמחיר המבוקש הוא באיזור ה - 65 אלף. מה שמעניין אותי זה עלויות אחזקה : טיפולים , דלק , ביטוח ואמינות , סחירות ומחירון. (האם זה קילומטראז' סביר לשנה ולרכב הנ"ל ?) חוץ מיזה הייתי מעוניין לישמוע המלצות לרכב מישפחתי (2 ילדים) נוח ומפנק , כל החבילה .
-
מישהו ?
-
שלום רב לכולם , אני מעוניין להחליף מנוע בסיוויק 1500 שלי לZC 1600 ווי טק , השאלה שלי מה צריך להחליף עוד ? (הרכב בעל גיר רגיל) הבנתי שצריך להחליף גם גיר , מחשב , צמת חשמל ועוד... זה נכון?) האם זה בעייתי ?
-
רעש לא ברור מאיזור הקלאץ' בסיוויק 94'
michael3 פרסם הודעה בנושא של michael3 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
משהו חדש , אתמול אחרי נסיעה שמתי לב גם שהדוושת קלאץ' חורקת ומשתחררת במין שלבים , כאילו ניתפסת - מוזר מאוד , באף רכב עוד לא היה לי את זה . מה זה יכול להיות ? -
רעש לא ברור מאיזור הקלאץ' בסיוויק 94'
michael3 פרסם הודעה בנושא של michael3 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תגובות בבקשה . -
רעש לא ברור מאיזור הקלאץ' בסיוויק 94'
michael3 פרסם הודעה בנושא של michael3 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני כימעט בטוח, כי זה רק בהילוכים הנמוכים וכאשר אני לא לוחץ חזק אלא ממש בעדינות. עכשיו חזרתי מנסיעה והקשבתי , זה נימשך לכל אורך ההילוך השני, מתחזק כאשר הרכב חם , או כאשר אני מושך טיפה בראשון בזמן שהרכב חם . אשמח לתגובות בנושא. שכחתי להוסיף , הצינור פליטה די חדש וניבדק לאורכו , לגבי המפלג אני לא בטוח לא רוצה להגיד סתם. -
שלום לכולם , אני בעלים גאה של סיוויק 94' ידנית , כרגע סיימתי ליישר קו שכלל החלפת הקלאץ' וליטוש הגלגל תנופה. ליפני ההחלפה גם היו כל מיני צלילים וצילצולים מוזרים מאיזור הקלאץ' או התיבה והוסבר לי שאלה המיסבים והקפיצים שהתבלו והשתחררו . כרגע רוב הרעשים נעלמו חוץ מאחד, וזה כאשר אני מנסה לשלב בעדינות בלי לימשוך חזק מידי ישנו רעש כמו צילצול מעצבן ולא ברור , וכאשר אני משלב טיפה יותר אגרסיבי ולוחץ אין כלום . המכונאי שלי המליץ ליפטור את זה ע"י מערכת סטריאו טובה .דרך הגב זה קורה בעיקר בתחילת כל נסיעה בהילוכים 1-2 כאשר האוטו מתחיל לזוז , בעיקר ב -1 . יש למישהו מושג מה זה יכול להיות , כי זה די מעצבן לינסוע ככה בעיר ( הרבה עבודת "הצמדה") (יש לי מחלה , האוטו חייב להיות פיקס , כמו חדש , 0 רעשים ) : :
-
במצנן המקורי הפקק היה 1.1 וביגלל שלרדיאטור התחליפי היה קשה "לינשום" איתו החלפתי ל-0.9 , ככל הניראה הכל הסתדר וכרגע זה בסדר , יכול להיות שסתם היה אוויר במערכת . אם הבעיה תחזור על עצמה , אני אעדכן .
-
ניסאן אלמרה 97-98 אוט' - טורים לא יציבים בניוטרל
michael3 פרסם הודעה בנושא של michael3 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין בעיה , אני אשתדל. -
ניסאן אלמרה 97-98 אוט' - טורים לא יציבים בניוטרל
michael3 פרסם הודעה בנושא של michael3 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה , עזרת לי מאוד . מקווה שהכל יסתדר. -
שלום רב לכולם לאחר שהחלפתי את הפקק ל 0.9 ושום דבר לא השתנה. מה יכולה להיות הסיבה לכך ?
-
ניסאן אלמרה 97-98 אוט' - טורים לא יציבים בניוטרל
michael3 פרסם הודעה בנושא של michael3 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אבא שלי ממגדל העמק , אבל אין בעיה מבחינתו לתת גיחות למרכז. אני אקבל בשימחה המלצות למכון הזרקה טוב אם אפשר בצפון , ואם לא אז אין בעיה במרכז. -
שלום רב למביני דבר , לאבא שלי יש אלמרה כמו שציינתי בקוטרת , הטורים היו הרבה פחות יציבים ולאחר ניקוי המזרקים זה התמתן אבל עדיין יש חוסר יציבות קטן . ממה זה יכול לינבוע ? האם ניקוי מזרקים בדיפוזיה משמעו גם ניקוי המיצערת או שצריך לעשות את זה גם ? (המצבר נותק וחובר כדי לאפס את המחשב) האם שווה להתחבר למחשב במוסך החברה ולהיפרד מכמה מצלצלים ?
-
מקפיץ , מבקש תגובות .
