עתיד הבעיה שאמרת זה בדיוק מה שקורה.
הרדיו של ג' וי סיי הדגם אני לא זוכר בדיוק אני יבדוק
ולפעמיים הוא בכלל לא עוצר על התחנה, וכשמשחקים עם ה-fm 1 אפ אמ 2 ואפ אמ 3 זה לפעמים קולט תחנות ערביות או שנעצר על תחנות שלא שומעים כלום , הוא קולט רק שתי תחנות ממש ברור וגם בתחנות הללו שומעים ממש חלש.
הדגם זה
kd-g310
jvc וזה באמת לא קולט תדרים זוגיים (הבנתי משהו עם כיוון לאמיקה או משהו)
איך משנים את זה לישראל?