Jump to content

Zak1983

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Zak1983

  1. עדיף כמובן מונו בלוק. אגב, מציע לך לשדרג את הטמפו, הסאב הנ"ל יגנוב לך את כל ההצגה לאחור, לא תממש את הפוטנציאל שלו כראוי אם תנמיך אותו בשביל לאזן את המערכת.
  2. חוט נחושת עדיף על חוט כסף, נחושת הוא מוליך טוב יותר, זה אומר פחות התנגדות.
  3. אפשר לפתוח את המגבר ולהלחים מעקף
  4. אמור להתאים, ייתכן ותצטרך להיפרד מתושבות הפלסטיקים עליהן יושבים הרמקולים המקוריים, ולהבריג אותם ישר על הפח, (אני אישית לא בעד). הכי אופטימלי, זה לעשות הגבהות מעץ במקום התושבות המקוריות, וישנו יתרון בולט בכך, החישוק של הרמקול לא נוגע בפח, והעץ מרכך את הוויברציות.
  5. אני גם חיפשתי אחד כזה וניתקלתי ב JVC, לא מבין למה חברות כמו CLARION ו ALPINE לא מייצרות משהוא דומה. אין ברירה,מה שנשאר לעשות, להמיר FLAC ולצרוב כ-AUDIO CD
  6. בלי שום קשר לרכיבים, התקנה מאוד פדנטית ויפה
  7. הרמקול אכן מתאים, המידה שלך ברכב זה 6.5
  8. ה HU לא שולט על מחשב דרך רק מציג מידע על המסך
  9. תתחדש, יש לי גם את סט הקומפננטים הנ"ל
  10. חד משמעית CLARION
  11. acc זה זרם אחרי סווי'ץ
  12. בדרך כלל מחליפים את המערכות הללו למערכת מולטימדיה, יש לי כמה כמו שלך שזרוקים בחצר ליד העסק, אבל בטח יש מישהוא שכנראה התנסה
  13. בזאת אני מסכים איתך
  14. יש כמובן יתרון קטן,הבדל באיכות MP3 לא תורגש, אלא אם כן זה FLAC ועדיין
  15. פרויקט נהדר עם הרבה ידע, מחשבה וסבלנות (אני מעריץ נקסוס מושבע ) לצערי הקדימו אותך הייצרנים, יש היום את פונקציית ה-Miror Link במכשירים החדשים שעובדת מצויין אם אנדראויד. בכל מקרה מאוד עבודה מעולה!!
  16. פרויקט נהדר ויפיפה עם הרבה ידע, מחשבה וסבלנות (אני מעריץ נקסוס מושבע )
  17. תבדוק שהמינוס מחובר מהשלדה או מהצמה המקורית ולא מגיע מהאנטנה (תלוי ברכב) או שישנו קצר בחיווט של אחד הרמקולים
  18. לדעתי הלינק השני, אופציה טובה, כי ב HU במקורי ישנם כניסות
  19. ממש תענוג לראות תמונות כאלה, ולדעת שישנם אנשים שאוהבים ומשקיעים בתחום, כי אין הרבה. כל הכבד!!
  20. צריך לפרק ולבדוק את חיבורי היציאות של המתאם דבר ראשון, לגבי התיקיות תריץ חיפושים
  21. בדגם PIONEER הנ"ל יש יותר פונקציות מה JVC כגון תמיכה באנדרואיד יותר אפשרויות כוונון סאונד לכן הייתי בוחר ב PIONEER
  22. בדגם PIONEER הנ"ל יש יותר פונקציות מה JVC כגון תמיכה באנדרואיד יותר אפשרויות כוונון סאונד לכן היתי בוחר בPIONEER
  23. אתה יכול לפרק, צריך מפתחות לשליפה של הרדיו דיסק המקורי, או להכניס שני מברגים דקים לחורים הקטנים שבצדדים ולשלוף צד צד שזה פחות מקצועי אבל עובד. אתה לא צריך פלסטיקים
  24. פרוייקט מעניין עם הרבה סבלנות, תתחדש!
×
×
  • תוכן חדש...