Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

12 ימים וכ 1500 ק"מ עם פונטיאק/שברולט גרנד-אם/אלרו


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז למי שעוד לא יודע, מדובר בעצםבאותה מכונית שהיא ה...אולדסמוביל האחרונה...

כי האלרו היא אולדסמוביל ורק משווקת באירופה וכאן כשברולט ואילו הגרנד היא אותה מכונית ומיוצרת במפעל אולדסמוביל בלנסינג, מישיגן.

אז אחרי שהבהרנו (או סיבכנו) את העניין רק אוסיף שההבדל בין הגרנד והאלרו מזערי ומתבטא בעיקר בחזית (הגרנד הרבה יותר יפה) ובירכתיים וקצת בלוח השעונים.

אז ב 29 ספטמבר, בשדה התעופה של ושינגטון חיכתה לי גרנד אם לבנה, מנוע וי 6, 3400 סמ"ק, נקיה ומצוחצחת. היות ואני מכיר את השדה, לא הסתבכתי ביציאה לכביש המהיר לכוון מרילנד ויכולתי להתרכז ברכב.

הדבר שתפס אותי מיד היתה ההרגשה הלא אמריקאית בסביבת הנהג: הגיר האוטומטי ברצפה, המוטות לצידי ההגה (וינקרים וכו') מזכירים מאד לנטיס/סיביק, כולל סידורי האורות והוישרים. למרות שהרכב עצמו "אמריקאי" אין הרגשת רוחב מוגזמת. יש המון אביזרי נוחות, כולל כסא נהג והגה מתכווננים לכל כוון אפשרי, בקרת אקלים ומה לא וכמובן מערכת נוריות אזהרה שמפיקה צלילים מעצבנים כל פעם שאני שוכח משהו כמו אורות דולקים וכו'.

הנהיגה מאד נעימה ולא מעייפת. לנהוג ממרילנד (ליד וושינגטון) לאגמים הגדולים במשך 11 שעות רצוף זה לא קל אבל עם הרכב הזה ובכבישים מכל הסוגים והאיכויות זה בהחלט אפשרי. ההגה מאד מדוייק, יש זמינות כח לעקיפות אבל בין ההילוך הכי גבוה וזה מתחתיו יש רווח גדול מדי. מאידך, הקיקדאון מגיב במהירות האור.

חזרה דרך הרי האפלצ'ים בכבישים צרים מראה שוב את ההיגוי המדויק ולמי שלא נוהג ספורטיבי מדי, גם את היציבות של הרכב.

נסענו קצת בדרכי עפר ועל דשאים והמתלים בהחלט עושים את העבודה. מאידך באוטוסטרדה מאד משובשת האוטו קצת התנדנד.

לסיכום, רכב חמוד, נח מאד,אמריקאי אבל בלי הגזמה, טאץ' אירופאי בסביבת הנהג. כייפי לנהיגה.

2000%20Pontiac%20Grand%20Am.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרשון, תשתפר. הגרנד אם היא האלרו. ואגב, עיינתי כרגע במבחן הרכב שעשו לאלרו ב"אוטו" בזמנו וגם שם ההתרשמות הכללית היא דומה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...