Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת תקלה בפונטו S90 - צריך בבקשה המלצה למוסך מתמחה בהזרקת דלק


EVMEISTER
שימו לב! השרשור הזה בן 6014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן.

אז הייתי היום אצל "אלי את אלי דושי" בת"א לבדיקת נורת התקלה שדולקת לי בפונטו S90.

ג'קי(בחור חביב וסימפטי) חיבר את המחשב שלו לרכב שלי, ואמר שיש 2 תקלות:

חיישן חמצן ומד ספידומטר לא תקין ,לגבי המד, הוא שאל אם האוטו נכבה לי, אמרתי לו שמעולם לא, אז לא התייחסנו לזה ונמחקה התקלה.לאחר כמה דקות, הוא גילה שאחד המגעים בחיישן לא מגיב , הוא ניקה אותו, הוא חזר להגיב, ואז התקלה נעלמה מהסורק.בוצעה גם בדיקת 4 גזים, "נפלאה" להגדרתו.נבדק גם מנוע הצעדים, שהיה תקין, בוצע בהמלצת ג'קי ניקיון יסודי של בית המצערת נראה לי בעזרת חומר שמוזרק עם שעון לחץ אוויר.

יצאתי משם בהרגשה טובה שהכל סודר, אך לאחר 5 דקות בנסיעה לכיוון הבית ,שוב הנורה דולקת.חזרתי אליו, אך כיביתי את המנוע והנורה נעלמה, התבקשתי לנסוע קצת באיזור על מנת שהיא תידלק שוב כדי שיוכלו שוב לחבר את הסורק.היא לא נדלקה לי גם ב-10 דקות נסיעה, אך אחרי הצהריים היא נדלקה כשנסעתי לת"א, בדרך חזור לא נדלקה כלל.

דיברתי עם ג'קי שאמר שאני אבוא אליו שוב מתי כשהנורה תידלק הוא יבדוק שוב.

מה דעתכם ומה עליי לעשות?

דרך אגב, הטורים של האוטו יציבים ואין בעיות סחיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, קשה לאתר תקלות רגעיות מה גם שהן אינן נשמרות בזכרון מחשב נהול המנוע לאחר העלמותן.

2 תקלות קצת נפוצות בדגם זה של מכוניתך הנו חיישן EGR ותקלה גדולה ויקרה יותר של קורוזיה במחשב נהול המנוע ו/או מחברו

בגלל נזילת מיים/נוזל קרור מרדיאטור החימום הפנימי הנמצא בדיוק מעל מחשב נהול המנוע.

כמובן שבהחלט יתכן שהגורם הנו בכלל משהוא אחר, אך ציינתי זאת רק כנקודה להתיחסות.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה לעשות עכשיו?

להתעלם מהנורה שנדלקת לעיתים כנראה ללא סיבה או להמשיך ולחפש את הבעיה שאולי לא קיימת ולהוציא עוד כסף?

דרך אגב, נשללה בעיית שסתןם EGR.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו ו?

התשובה שלך לא עוזרת לי ואפילו לא הצחיקה אותי.

אז מה לעשות עכשיו?

להתעלם מהנורה שנדלקת לעיתים כנראה ללא סיבה או להמשיך ולחפש את הבעיה שאולי לא קיימת ולהוציא עוד כסף?

דרך אגב, נשללה בעיית שסתום EGR.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי את אותה התקלה בדיוק ברכב זהה (פונטו 90). במוסך אמרו לי שמדובר כמובן באותו חיישן egr המדובר,

ואחרי הטיפולים שהמוסך עשה היא המשיכה לדלוק לסירוגין. בסוף התברר שהמקור לתקלה היה בכלל האימובילייזר! נאמר

לי שבדגם הזה ספציפי יש לשים לב היטב לאופן חיבור האימובילייזר כי חיבור שלו ללא יצירת סוג מסוים של מעקף (לא זוכר

את הפרטים במדויק, זה היה לפני 10 שנים) גורם לאחד החיישנים להודיע על תקלה במערכת ההזרקה. לאחר ניתוק האימובילייזר והתקנתו מחדש- הבעיה נפתרה לצמיתות!!

 

אז אם יש לך אימובילייזר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...