Jump to content

w78

  • הודעות

    120
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי w78

  1. שבוע טוב בדוק תחילה טוב טוב את הארקות.ולאחר מכן דווח מה קורה.
  2. תודה רבה לך. אבל אצלי יש בעיית עשן שלא עבר בטסט
  3. ערב טוב מה יכולה להיות הסיבה לעישון כבד עם ריח חזק של סולר.הוחלפו המזרקים למשופצים +משאבה משופצת.לא פטר את העשן. יש לציין שאין בכלל אכילת שמן כך שזה לא מהמנוע (מנוע הוחלף לפני כ5 חודשים למנוע מיבוא).רק בחודש האחרון היתחיל העשן. נ.ב העשן יוצא רק בסל"ד גבוה.ובסרק אין עשן בכלל. אשמח לכל רעיון שעוד לא ניסיתי בתודה w78
  4. דניאל שלום אתה צודק במאה אחוז .הבעיה הייתה בסוף ממגע לא תקין ב-maf תודה רבה w78
  5. סליחה על שגיאה מכשיר :-)4 גזים
  6. ערב טוב היום נתקלתי בתופעה,שבמחשיר 4 גזים הראה לי coקרוב ל-10 החלפתי את 2 חיישני החמצן ועדיין לא עזר.בסורק התקלות מראה שאין תקלות.ולפי הפרמטרים החיישן o2s11 מראה 0.880עד 940 לסרוגין ו o2s12 מראה 0.840 קבוע מה יכולה להיות הבעיה ? ומהו החיישן הקידמי 11 או 12? בתודה w78
  7. ערב טוב אפשר להחליף את ההילוך הרביעי ברכב שלך מבלי להוריד את כל הגיר.מפרקים רק את הצד האחורי וההילוך הרביעי נמצא שם.
  8. ערב טוב משהו יודע מה פירוש קוד תקלה p1600?
  9. שלום את חוטי bs מייצרת חנות לחלקי חילוף בת"א שנקראת ביתן ספרק .הכבל עצמו תוצרת חוץ והבניה שלו נעשת בחנות.הרכבתי עשרות של חוטים מהסוג הזה.ולא נתקלתי בבעיה.
  10. ערב טוב מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה להחלקה בגיר בין הילוך 1 ל-2?הגיר עבר שיפוץ ליפני כחודש.הבחור ששיפץ את הגיר אומר שהבעיה באה מהמוח.יכול להיות שמוח גורם להחלקה(נהיה כמו ניוטרל ובמכה אחת נכנס להילוך). בתודה w78
  11. שלום מספר הקוד אם אני לא טועה 36
  12. ערב טוב לכל החברים. מישהו אולי יודע מה יכולה להיות הסיבה לתקלה הבאה? power supply ecu memory. לפי מה שנראה לי זה בעיה של הזנת מתח למחשב.ולכן בדקתי שהקטבים של המצבר נקיים וגם חיזקתי אותם.בדקתי גם את הקונקטור של המחשב וגם ניקתי אותו(ספריי מגעים).בדקתי גם הארקות.כל זה ושוב התקלה חוזרת ,אחרי שהתקלה נמחקה. יש למישהו מושג מה עוד יכול ליגרום לבעיה?(אין שינוי בהתנהגות המנוע גם שהמנורה דלוקה וגם שלא) אשמח לילמוד. בתודה w78
  13. בוקר טוב. במחיר כזה סע מהר למוסך הזה שיחליפו לך.אפילו אם זה קצת רחוק.(זול מאוד).
  14. תודה רבה לכולם
  15. שבת שלום אפשר להחליף.במוסך הקודם שעבדתי בו היו מחליפים רק את הבוקסות. צריך לזה כלי עבודה מיוחדים.אם תרצה צור קשר בפרטי.אני יפנה אותך למוסך.(זה מוסך כללי שמתמחה ברנו.בת"א)
  16. שלום יש לי את הסורק לנץ'.
  17. בוקר טוב. איך עושים כיוון עם הסורק?לאיזה פרמטרים מתייחסים בעת הכיוון? אשמח ללמוד. בתודה w78 נ.ב יש ברשותי סורק שמיתחבר לרכב.
  18. ערב טוב. איך עושים כיוון עם הסורק?לאיזה פרמטרים מתייחסים בעת הכיוון? אשמח ללמוד. בתודה w78
  19. ערב טוב על איזה אחריות אתה מדבר? כי בכל מוסך היית מקבל אחריות על מה שהרכיבו לך.
  20. ערב טוב שבוע שעבר קניתי 2 זוגות סלילים מפירוק ב-150 ש"ח . (מגנטי מרלי).
  21. בוקר טוב עשיתי סיבוב עם האוטו ופיתאום היתחיל לצאת עשן מכוון ההגה.פירקתי את הפלסטיקה מיסביב להגה ,ומצאצי שהחוטים שיוצאים מהסליל דבוקים. בתודה w78
  22. ערב טוב לכולם הבעיה שגורמת לכך נמצאה.הסליל של הכרית אויר(בהגה)מקצר.מה יכול לגרום לקצר בסליל הנ"ל? אני מפחד להחליף את הסליל שגם הוא לא ישרף. מה דעתכם?
  23. ערב טוב לכולם. יגאל שלום. לא בוצעה שום עבודה כלשהי ,סתם איזה בוקר החלה הבעיה מעצמה.לגביי הארקות ניסיתי לבדוק, אך לא מצאתי שום נתק. גם פיוזים בדקתי .ולא מצאתי בעיה. בתודה w78
  24. נו מה,אין איזה כיוון למישהו?
  25. שבוע טוב לכולם בדקתי פיוזים.בדקתי גם הארקות.לגביי היוניט חום מנוע.לא יודע אם יש קשר,מפני שגם המאווררים עובדים קבוע.וגם הנורית שעל ההגה לא דולקת.ועכשיו גם דולקת הנורה של הכריות אויר.בדקתי טעינה .הטעינה בסדר גמור(13..
×
×
  • תוכן חדש...