Jump to content

ronyronen

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ronyronen

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התשובות, מישהו מכיר מוסך אמין לגיר אוטומטי באיזור ירושלים? הדגש הוא על אמין.
  2. לפורום ולמומחים, יש לי בעיה שההילוך הרביעי (Overdrive) מחליק מידי פעם. הגיר כשלעצמו עבר שיפוץ בשנת 2000 ב-105KM היום אני ב175KM. במוסך אמרו (אחרי שבדקו עם מחשב) שייש חוסר סינכרון בהילוך הרביעי וזה מצריך שיפוץ גיר נוסף. האם זה נכון? האם ישנה אופציה אחרת? מה כדאי לעשות? איך לבדוק שזו אמנם הבעיה? לאחר דין ודברים הסכימו לשפץ רק את ההילוך הרביעי בעלות של כ 2000 ש"ח: האם כדאי? בדקתי שמן בגיר ולא חסר. כשנוסעים ללא ה OD הרכב נוסע חלק. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...