יובל שלום,
בוא נגיד כזה דבר נגיע לגשר נחצה אותו,
בואו נכניס דברים לפרופורציה לא יודע בקשר לחרם או משהו דומה, שוב פעם אנשים אמרו מה שעל ליבם(זה לא משנה עכשיו עם זה באינטרנט או לא) בקשר למסלול עצמו.
לא על החוויה שהייתה אחלה כלפי כולם וכו'.
שמע אני לא יודע בקשר לכולם,אבל כשאתה הורס משהו באוטו אפילו שזה הדבר הכי קטן אתה לא מקבל סיפוק מזה או מארגן מסיבה למחרת,זה מבאס ועוד יותר מבאס שאתה לא יכול להמשיך לעוד סטייגים.וואלה יש אנשים שכל מכה הכי קטנה כואבת להם מאוד בכיס אבל הם חמים על זה ומקבלים את הסיפוק(אז מה תגיד להם על תתחרו?על תבואו?)
למה אתה לא שברת את האוטו,או שהיו לך תקלות מנוע וכו שמנעו ממך להמשיך.אני בטוח שהיית עצבני או לפחות זה הציק לך,אבל להם אין גב גדול ותומך.
וכמו שאמרת לי במקומות שאפשר להרביץ אז להרביץ ובמקומות שאתה יכול לשמור על האוטו אז אתה נזהר,וואלה נכון וצודק במאה אחוז,אבל כשאתה בתוך הסטייג' וכו וכו וכו והמשימה שלך היא להגיע לזמן טוב אתה קצת מרביץ פה,לוקח ככה ועוד ומה לעשות אז לפעמים אתה משלם על כך במכה פה או שם.
לסיכום יש לכל אחד מאיתנו הרבה מה ללמוד,כל אחד ורמתו היא (עליי אני חושב יש ללמוד עוד מלא ולצבור נסיון),ואם תוכל לארגן לנו איזה יום קורס על התמודדות בשטח כזה ללא תשלום נוסף נודה לך.
אני לא ממשיך להתווכח ,לריב ,להכפיש או כל מה שעולה על הדעת.
רק לנהל שיחה רגוע ושקטה.
אתה המלך
אמיר.