Jump to content

bboydready

  • הודעות

    111
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bboydready

  1. אוקיי, אנקה בבוקר ונראה מה התוצאות מאוחר יותר. ומה יש לך להגיד על הרטיבות הלא כל כך רצינית אבל בכל זאת, שים לב שליד מכסה שמן מנוע יש רטיבות, זה נורמאלי? וכמו כן גם כל האיזור שמתחת למנוע רטוב, מתחת לרכב אין שלוליות של שמן וגם לא חסר שמן אף פעם ברכב. משהו שאפשר להתעלם ממנו או שכדאי לבדוק את זה?
  2. אגב מישהו יודע כמה יכול לעלות טיפול שפירטתי הודעה אחת לפני במוסך מרכזי של דייהטסו?
  3. אכן ישנה. קניתי את הרכב לפני כחודש, הכתם היה קיים. ועכשיו כשאני מסתכל על הרישומים של כל הטיפולים של הרכב, רשום לי בטיפול האחרון מסנן שמן - כללי טלפז - שמן מנוע 3.5 ליטר מסנן אוויר נוזל בלמים בורג ר' שמן אטם ר' שמן גז למזגן אני לא מבין יותר מדי מה זה אומר אבל לדעתי מדובר על האטם הנכון. אני צודק או לא?
  4. איפה נמצא אטם שסטומים המדובר? ואיזה צינור בדיוק? יש הרבה לידו
  5. שלום לכם חברים וחברות! בדייהטסו שרייד 1998 שלי יש כתם שמן על המנוע וגם כל האיזור מתחת למנוע קצת רטוב. אין לי שמץ של מושג מה זה יכול להיות ומאיפה הנזילה. העלתי תמונה ואשמח לשמוע את דעתכם וכמובן לדעת אם הנזק רציני ודחוף לטיפול.
  6. אהלן! אשמח לדעת כמה לחץ אוויר מומלץ למלא בגלגלים של דייהטסו שרייד 98 אוטומט. תודה רבה מראש!
  7. מישהו יודע כמה לחץ אוויר צריך בדייהטסו שרייד 98?
  8. בדקתי,אין שום רטיבות באיזור. כמו כן אין איבוד נוזל. הרכב לא התחמם אף פעם. דפדפתי בכמה שרשורים וראיתי שיכול להיות צריך לעשות ניקוז אוויר. יש דרך לעשות את זה לבד? כדאי להתעסק עם זה? ואם אני אלך למוסך מה המחיר הסביר לטיפול כזה?
  9. סורי לא הבנתי כל כך איפה לחפש. לבדוק מתחת למכסה מנוע או מתוך הרכב עצמו?
  10. נסעתי לקנות פקק חדש לגמרי, התקנתי את הפקק על המקום והרעש עדיין לא נעלם. יש רעיונות יצירתיים למה זה יכול להיות?
  11. שלום חברים וחברות! בזמן האחרון בתחילת הנסיעה אני שומע רעש של קומקום מתחת למכסה מנוע. הסתכלתי על הפקק של הנוזל קירור והגומי שלו מפורק לגמרי, האם זו הסיבה? או שזה יכול להיות גם משהו אחר?
  12. הקפצה
  13. אהלן! כרגע ברכב יש רק נעילה מרכזית. יש באפשרותי להביא את כל החלקים הנדרשים לצורך התקנת אזעקה ברכב דרך העבודה של אבא שלי (אזעקות של קוברה) אשמח לקבל הצעות איזו אזעקה כדאי לשים ברכב? איזה חלקים בדיוק אני צריך לצורך התקנה? וכמה יכול לעלות לי רק ההתקנה במוסך אם אני מביא את כל החלקים? תודה רבה מראש!
  14. אהלן חברים חברות! קניתי את הרכב לפני מספר ימים ולצערי לבעל הרכב היה רק מפתח אחד ואני אצטרך לשכפל אותו. ברצוני לדעת איך אני מזהה אם יש אימובילייזר ברכב, כי הבנתי שזה מייקר את השכפול פי 2 בערך. יש דרך לדעת את זה וודאי? תודה רבה מראש.
  15. ועוד משהו שאמרו לי יכול להיות קשור לבעיה. עצרתי בעלייה תלולה יחסית על דרייב וכשעזבתי את הברקס במקום שהרכב ישאר במקום הוא התדרדר אחורה. אמרו לי שאולי צריך רק לעלות את הטורים של הרכב טיפה. זה יכול להיות קשור לבעיה הקודמת?
  16. אגב מישהו יודע איך אומרים תושבת מנוע באנגלית?
  17. הבנתי, אני אבדוק את זה שוב. אני יודע שזה לא כל כך רציני לשאול מה העלות של שני הטיפולים שהזכרת, יניקת אוויר ותושבות מנוע, אבל לאיזו הוצאה להתכונן פחות או יותר אם זה אחד מהם?
  18. כן הרעידות נעלמות. הנסיעה חלקה לגמרי
  19. הרעידות מופיעות כשאני עוצר ברמזור על ניוטרל עם הרגל על הבלם.
  20. אהלן חברים וחברות! היום שמתי לב שיש רעידות בעיקר כשאני מחזיק ברקס ברכב. כמו כן היום הרכב עבר טסט והחליפו לו בולמים קדמיים. בזמן נסיעה הכל חלק, אין שום רעידות, רק בעמידה במקום. יש סיכוי שזה קשור לטיפול האחרון? אולי הטיפול היה לקוי? למה זה יכול להיות קשור? תודה רבה מראש!
  21. אבל אם הוא עושה את הפעולה הזאת כל 10 שניות בערך זה תקין?
  22. אוקיי, אבל הבעיה היא שאני לא בטוח ב100% שזה יתר גז שמילאו ברכב. אם מישהו יודע אשמח לדעת איזה סיבות יכולות להיות לבעיה הזאת? שוב, כשפתחתי מכסה מנוע שומעים בערך כל 10 שניות שכנראה המנוע מתחיל לעבוד טיפה יותר חזק ואחרי כמה שניות חוזר למצבו הרגיל. כמו כן הטורים עולים טיפה וישר חוזרים למצב הרגיל. המוסכניק אמר שזה כנראה בגלל הלחץ שיוצר הגז. יכול להיות שזה קשור גם לפילטרים?
  23. מישהו בבקשה??
  24. הקפצה
×
×
  • תוכן חדש...