Jump to content

bboydready

  • הודעות

    111
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bboydready

  1. אהלן חברים חברות! אני לפני רכישת דייהטסו שרייד שנת 99 אוטומט הרכב בגדול במצב טוב אך יש בעיה ששמתי לב אליה. המזגן מקרר, אך כל 10 שניות בערך שומעים מתחת למכסה מנוע שכנראה המאווררים (לא הכי מבין בזה) מתחזקים ונחלשים. מוסכניק ראה את הרכב ואמר שמילאו שם יותר מדי גז מזגנים. כמו כן כשהרעש מתחזק הטורים עולים טיפה וחוזרים למצב הרגיל. עד כמה יכולה להיות הבעיה הזאת רצינית? האם זה יכול לגרום לנזק רציני במזגן? ואם למישהו יש מושג מה זה באמת יכול להיות וכמה טיפול כזה יכול לעלות אני אשמח לקבל תשובה! תודה רבה מראש!
  2. הקפצה.
  3. נוראית מאיזו בחינה?
  4. שלום חברים וחברות! אשמח לקבל חוות דעת מקצועית על הרכב אופל קורסה שנת 1999 אוטומט, נפח מנוע 1200 (היתכן?) מה הצריכת דלק שלה? אמינות הרכב? עלויות אחזקה וטיפולים? כל דבר שידוע לכם על הרכב אשמח לשמוע. תודה רבה מראש וחג שמח ושנה טובה לכל חברי הפורום@
  5. באיזה קבלות בדיוק אפשר לראות את הק"מ של הרכב? בכל טיפול שנעשה ברכב רושמים את הק"מ שלו גם? ובכל מקרה אשמח לדעת איפה בדיוק נמצא השמן גיר בדייהטסו...
  6. אהלן חברים וחברות! הידע שלי ברכבים לא כל כך גדול וכרגע אני נמצא לפני קניית רכב ראשון. די ננעלתי על דייהטסו שרייד ויצא לי כבר לראות כמה רכבים. יש לי 2 שאלות: 1. מצאתי מישהו שמוכר דייהטסו שרייד 1997 אוטומט עם ק"מ 110K וטוען שהרכב עבר במשפחה. אני יודע שיש אנשים שמזייפים את הק"מ שלהם. איך אני יכול לבדוק ולאמת את הק"מ שלו? 2. איפה לעזעזל אני בודק שמן גיר? לפני כמה ימים באתי לראות דייהטסו ושעה חיפשתי את השמן גיר וללא הצלחה. הבנתי שזו בדיקה חשובה לפני שלוקחים למוסך בכלל וכדאי לבדוק את מצב השמן. אשמח אם תדעו להכווין אותי איפה בדיוק אני מוצא את השמן גיר ואם יש למישהו תמונה שיבורך! תודה רבה לעוזרים!
  7. תודה רבה לך בחור!
  8. גם אם הבעיה הזאת לא החמירה?
  9. בקיצור דליפות שמן זה יכול להיות משהו קטן ופשוט וגם משהו שיסתכם באלפי שקלים. אני אברר עם הבן אדם אם זה רשום אצלו בבדיקה שהוא ביצע לפני שהוא רכש את הרכב ונראה אם יש תיאור מדויק לבעיה.
  10. לא בדקתי את השמן עצמו. האמת שזה רכב ראשון שנסעתי לראות ואני לא מבין גדול ברכבים. כנראה אני אחזור לבדוק את הרכב עם בחור שמבין עניין יותר ממני. מה משמעות שמן אדום או חום כהה?
  11. קיבלתי. ואם הבחור נסע ברכב כל יום במשך 3 שנים עם בעיה במנוע ( כמו שנאמר שריפת שמן במנוע) זה הגיוני שהרכב סוחב עד עכשיו?
  12. הבחור אומר שיש גם כתמי שמן מתחת לאוטו. אם זה החלפה של אטם שסתום מה יכולה להיות העלות של התיקון? ואם זה שריפת השמן במנוע אז מדובר בבעיה במנוע? ז״א יש אפשרות שצריך להחליף מנוע?
  13. סליחה על הבורות, אבל אטם שסטומים זה בעצם הראש מנוע? וכמה טיפול כזה יכול לעלות לי?
  14. אהלן! מדובר על רכב סוזוקי סוויפט שנת 96 אוטומט. נפח מנוע 1300 , ק"מ 180K, יד שלישית עם טסט לשנה. נסעתי לראות היום את הרכב ברמת גן. הרכב במצב טוב לדעתי. הבעלים של הרכב זוג נשוי שמטפלים ברכב במוסך מורשה בלבד, מחזיקים אותו 3 שנים, אין תאונות. בטסט האחרון היו צריכים לטפל רק במגב האחורי, חוץ מזה לא היה שום דבר. הבעיה היחידה ברכב זה שיש דליפת שמן, ועל זה רציתי להתייעץ. הבחור אומר שהוא קנה את הרכב לפני 3 שנים עם הבעיה הזאת,לא טיפל בה כי זה לא הפריע לו, הבעיה לא החמירה ולא השתפרה. הוא טוען שהוא נסע עם הרכב כל יום מרמת גן להוד השרון וכל חודשיים הוא ממלא 1 ליטר שמן. כשפתחנו את המכסה מנוע ראינו שיש שמן מסביב למנוע והאיזור שם לא יבש במיוחד. אני לא יודע אם המידע הזה מספיק בשביל לדעת מה יכולה להיות הבעיה שם, אבל אשמח לקבל חוות דעת מקצועית יותר ולשמוע מה יכולות להיות הבעיות במצב הזה, יש אפשרות שזה בעיה בראש מנוע? כמה טיפול כזה יכול לעלות לי? לקנות את האוטו או לוותר עליו למרות שהוא שמור אבל יש את הבעיה עם השמן? תודה רבה מראש!
  15. נסעתי לראות את הרכב עכשיו. הבעלים של הרכב זוג נשוי עם ילד. אנשים נחמדים. הרכב נמצא אצלהם 3 שנים והם מטפלים בו רק במוסך מורשה. בטסט האחרון הם היו צריכים לתקן רק את המגב האחורי, חוץ מזה לא היו בעיות. ברכב יש 2 בעיות: - כנראה דליפת שמן. הבחור אומר שהוא נוסע כל יום מרמת גן להוד השרון וממלא ליטר שמן בחודשיים. כשפתחנו מכסה מנוע ראינו די הרבה שמן מסביב. אני לא מבין בזה אבל יש סיכוי שזה קשור לראש מנוע ויש להחליף אותו? - בעיה שלא כל כך קריטית בעיניי, יש בעיה של מנעולים. ז"א יש מפתח אחד לסוויץ ולדלת של הנהג. שאר הדלתות יש מנעול אחר שהבעלים החליף אך איבד את המפתח ואפשר לפתוח את הדלתות רק מבפנים. כמה יכול לעלות החלפת מנעולים +\-?
  16. כמו כן שכחתי לציין נפתח מנוע 1300, יד 3, ק"מ 187K. וטסט כמעט לשנה
  17. אהלן חברים וחברות! מצאתי רכב נחמד ביד2, סוזוקי סוויפט שנת 96 גיר אוטומטי. ברצוני לשמוע קצת חוות דעת מקצועית בנוגע לרכב. גיר אוטומטי בעייתי ברכב הזה? יש בעיות תורשתיות ברכב? אמינות הרכב? עלות הטיפולים ברכב והתחזוקה? צריכת דלק? בקיצור כל דבר אפשרי שאתם יודעים אשמח לשמוע. תודה רבה מראש לכולם.
  18. הרכב אוטומט. למה זה כל כך בעייתי גיר אוטומט ברכבים האלה? ועדיין אשמח לקבל תשובה בנושא הרעידות של הרכב. תודה רבה
  19. אהלן חברים וחברות! נסעתי לראות היות בר"ג פורד פיאסטה חמודה מאוד, חיצונית ופנימית הרכב נראה טוב. היו דברים קטנים כמו הלחצנים של החלונות החשמליים שלא עבדו מקדימה והבחור התחייב לתקן את זה. חוץ מזה בנסיעת מבחן שביצעתי הבחנתי שיש רעידות ברכב כמעט כל פעם בתחילת נסיעה, אם זה רמזור או כל עצירה אחרת. אשמח לשמוע חוות דעת על הנושא הזה, מה יכולה להיות סיבה לרעידות ברכב? ללכת על הרכב הזה בכל מקרה או שלהתרחק ממנו? תודה רבה מראש ושבת שלום!
  20. bboydready

    פיאט פונטו 98 dragon_wars

    הבחור טוען אבל שעבר טיפול ראש מנוע... עדיין מסוכן?
  21. אהלן חברים וחברות! אני יודע שזה קצת לא קשור אבל אני חייב את עזרתכם! מישהו פה מכיר את הבחור עם הכינוי dragon_wars?? הוא פרסם שהוא מוכר פונטו 98 בפורום ואני אשמח ליצור איתו קשר טלפוני מכיוון שאין לי את האפשרות לשלוח הודעות פרטיות לצערי הרב! אז אם מישהו יודע את המספר טל׳ של הבחור אני אשמח לקבל! תודה מראש!
  22. אהלן חברים וחברות! ברצוני לקבל קצת חוות דעת וייעוץ בקשר לרכב שמוכר אחד החברים בפורום, לצערי אני לא יכול לתת קישור לעמוד המכירה. אבל זה נמצא בעמוד הראשון בקטגוריית המכירה. לצערי אני לא יכול לשלוח הודעה פרטית לבחור ולקבל עוד קצת פרטים, אבל לפי מה שצויין בעמוד, מה דעתכם המקצועית? מתאים לסטודנט? אני מחפש רכב לעשות נסיעות של גג 10 דקות מהקיבוץ למכללה- (עבודה - במכללה) וחזרה הביתה. פעם בשבועיים לעשות נסיעה מאיזור שדרות לפתח תקווה. עד כמה הרכב חסכוני בדלק? כמה הטיפולים שלו יקרים? ואם במקרה הבחור שמוכר את הרכב רואה את ההודעה הזאת, האם הרכב עבר טיפול טיימינג? לכמה זמן הטסט של הרכב? גיר רגיל או אוטומט? מצב הגיר והמנוע? האם הוחלף מצבר? תודה רבה מראש!
  23. רכב פשוט זה מעולה. אני מחפש רכב לסטודנטים. השאלה מה זה מצב טוב? על מה צריך להתעכב ומה בדיוק לבדוק ולשאול את הבחור על הרכב?
  24. אהלן! הציעו לי פורד פיאסה 96 ידני. כרגע לא יודע מה המצב שלה בדיוק ונצטרך לעשות בדיקה. אבל לפני שאני מגיע לבדיקה אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב הזה. אמין לא אמין? חסכוני? חלקי חילוף זולים? כשבאים לבדוק את הרכב על מה כדאי לשים לב? יש בעיות תורשתיות ברכבים האלה? תודה לעוזרים
  25. אהלן! אני בתהליך של רכישת רכב יד2, הידע שלי ברכבים שואף מתחת ל-0. אשמח אם תכוונו אותי ותייעצו לי מה אני אמור לשאול את הבן אדם בטלפון כשאני מתקשר בקשר לרכב שפורסם. איזה דברים הכי חשוב לברר? תאונות? מצב המנוע? וכד'. תודה רבה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...