Jump to content

artisto

  • הודעות

    54
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי artisto

  1. היי, מנוע 1600, אוטומט, הדגם הקודם. אני רק רוצה פחות או יותר לדעת איזה טיפולים יש, הבנתי שמחליפים רצועת טיימינג ב90000 קילומטר,זה נכון?
  2. שלום, איזה טיפול עושים בפורד פוקוס 2011 ב90000 קילומטר? תודה חברים
  3. היי, אני לא יודע אם זה המקום המתאים לשאול, אם לא אז אני מתנצל מראש... האם המתאם הזה מתאים גם לרכב מסוג סוזוקי אלטו? http://www.ebay.com/itm/Mini-ELM327-V1-5-OBD2-II-Bluetooth-Diagnostic-Car-Auto-Interface-Scanner-SC-/251745109802?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a9d2d872a והאם אמור לעבוד עם אפליקציית engie? תודה
  4. אני ממתין כבר כמעט 3 חודשים לקבל את הרכיב של engie, אני אזמין מאיביי לבינתיים, האם המתאם הזה מתאים גם לרכב מסוג סוזוקי אלטו? http://www.ebay.com/itm/Mini-ELM327-V1-5-OBD2-II-Bluetooth-Diagnostic-Car-Auto-Interface-Scanner-SC-/251745109802?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a9d2d872a תודה
  5. תודה רבה. באיזה חנויות ניתן למצוא?
  6. תודה לכם. באיזה עוד שמן מומלץ להשתמש חוץ מSHELL HELIX ULTRA?
  7. שלום, אני גר באזור המרכז,ליד רמלה, יש לי סוזוקי אלטו 2011. אני רוצה לקנות שמן מנוע,איזה סוג עלי לקנות ואיזו חברה מומלצת? תודה
  8. תודה רבה, עכשיו אני יותר רגוע
  9. שלום, אחיין שלי הפיל מפתח קטן בטעות איפה שההילוכים ולא הצלחתי למצוא את המפתח. האם זה מסוכן? משהו יכול לקרות? מדובר ברכב סוזוקי אלטו אם זה רלוונטי. תודה
  10. תודה רבה לך! עכשיו אני יותר רגוע
  11. שלום, קרה לי משהו מוזר ברכב, יש לי סוזוקי אלטו 2011, הנורה הפנימית (שנמצאת ברכב שנדלקת כאשר פותחים/סוגרים דלת) הפסיקה פתאום לעבוד לפני מספר ימים,היום פתחתי שם כדי לבדוק אם היא שרופה וראיתי שהיא בסדר, החזרתי אותה למקומה והיא עדיין לא עבדה,כשניסיתי להפעיל את המערכת פתאום גם היא לא עבדה כאשר לפני כמה דקות היא עבדה בסדר גמור, השעון ליד מחוון השעונים נתקע על שעה מסוימת,כאשר אני מנסה לסגור את הרכב עם הכפתור בשלט אז הוא לא מגיב, ולפתע לאחר כיבוי והדלקה מחדש של הרכב נדלקה לי הנורה (זו תמונה של רכב מחליק כזה), בדקתי בספר וזו נורת ESP. אני כמובן אפנה ביום ראשון בע"ה למוסך אבל עד אז אני די מוטרד,אשמח לשמוע את דעתכם בבקשה. מישהו אולי יודע למה זה קרה? האם זה מסוכן לנסוע ברכב לבינתיים? תודה
  12. תודה חברים, לפי ההערכות שלכם אולי אני אמתין עם התיקון, יקר מדי....
  13. תודה. כלומר אתה אומר שאפשר לסדר את זה ע"י תיקון עצמי? אם כן, איך עושים זאת? במידה ואחליט לקחת לתיקון, כמה אתה מעריך שתיקון כזה יעלה? שוב תודה.
  14. שלום, יש ברשותי רכב מסוג סוזוקי אלטו 2011, אשתי אתמול נהגה בו והרכב השתפשף בצדו השמאלי בקיר (לכו תבינו), העליתי תמונות של הפגיעה, אין מכה אלא רק שפשוף ושריטות. רציתי לדעת האם כדאי לתקן את זה וכמה בערך לדעתכם זה יעלה, אני גר באזור רמלה, אז אודה לכם אם תמליצו לי על מקום טוב. תודה וחג שמח
  15. תודה רבהה, האם החנות אמינה?
  16. מאיזור רמלה
  17. מאיזור רמלה
  18. תודה! באילו חנויות אפשר לקנות אותו?
  19. תודה רבה על העזרה על איזו חברת שמנים אתה ממליץ?
  20. לא הייתי צריך למלא מאז שקניתי אותו, אבל תמיד טוב שיש בבית שמן דרך אגב, החלפתי לשמן של prestone 5w-30 SN, רשום עליו חצי סינטטי, שמתי לב שרשום שזה שמן סינטטי מיוחד לשימוש ברכבי מזדה ופורד,המוכר אמר שזה מתאים. השאלה אם זה בכלל מתאים? והאם זה שרשום שזה מתאים גם למזדה ופורד אומר שזה לא מתאים? תודה
×
×
  • תוכן חדש...