Jump to content

artisto

  • הודעות

    54
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי artisto

  1. תודה רבה, יש לך רכב כזה?
  2. רשום בספר היצרן שצריך למלא אוויר בגלגלים בקדמי 32PSI ובאחורי 29PSI, ככה זה צריך להיות?
  3. תודה אחי, אני אחליף בחנות! דרך אגב, רשום בספר היצרן שצריך למלא אוויר בגלגלים בקדמי 32PSI ובאחורי 29PSI, ככה אתה ממלא?
  4. שלום, באיזה סוג שמן מנוע עלי להשתמש בסוזוקי אלטו 2011? בחנות אייס אמר לי המוכר 10w 40... תודה
×
×
  • תוכן חדש...