Jump to content

Eitan_L

  • הודעות

    115
  • כאן מאז:

הנקודות של Eitan_L

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. Eitan_L

    אלפא רומאו 4C

    אין ספק שמדובר ברכב מיוחד ויחודי ואני אישית מאוד מקווה שיצליח! רכב זה גם מרחיב את ההיצע בפלח השוק הזה, אך בחודשים האחרונים היו על הרכב הזה גם מספר ביקורות שליליות, לדוגמא המגזין הבריטי CAR ערך לרכב זה נסיעת מבחן ארוכה וכן מבחן השוואה בינו לבין 2 מן המתחרות שלו (בחו"ל) והם ציינו בצורה בולטת שאחת הבעיות ברכב זה הוא שתחושת הנסיעה ב4C לא הכי נעימה ומעודנת ודי לוקה בחסר, בעיקר בנסיעות היומיומיות, דהיינו בתוך העיר ובכבישים המהירים (בנוסף היו גם בעיות אחרות שהם ציינו). מצד שני, כמובן שהכתבים גם שפכו על האלפא טונות של סופרלטיבים.
  2. Eitan_L

    Ferrari F12 Berlinetta

    מסכים איתך! אני ממש לא מבין את הטעם של הלקוחות של פרארי בארץ, אבל כמו האימרה המפורסמת, על טעם וריח.. חוץ מזה בחודשים הקרובים אמורים לעלות על כבישי הארץ עוד 2 יחידות של הF12 שהוזמנו, ככה שהולך להיות מעניין.
  3. תיקון טעות להודעה הקודמת שרשמתי בשרשור הזה, צריכת הדלק של האלטו (2 הגירסאות) היתה טובה מרוב המקבילות אליה בנסיעות שעשיתי איתה (יוצא לי לנסוע לא מעט במגוון של מכוניות), בסך הכל האלטו היא אחת מהטובות בקטגוריה שלה, ומי שמחפש אוטו קטן, חדש וזול ימצא שהיא אופציה טובה, בטח שמדובר על מחיר כזה.
  4. אני מסכים לחלוטין עם אלה שכתבו שהמחיר שלה הגיוני לחלוטין כשלוקחים בחשבון את המיסוי הקיים. יצא לי לנסוע על הרכב הזה מספר פעמים (גם בידני וגם אוטומטי) ובסך הכל מדובר על אוטו נחמד, נוח לנהיגה ונוחות הנסיעה בו נעימה לחלוטין (במיוחד בקטגוריה הזאת). "החיסרון" היחיד שנתקלתי בו היא צריכת הדלק שהיתה קצת פחות טובה (בשני הגירסאות) לעומת רכבים אחרים בקטגוריה הזאת בהם נהגתי (דייהטסו, סוזוקי וכדומה).
  5. מצד אחד תענוג גדול.. מצד שני ביום שישי הקודם נסעתי על הכביש הזה בשעות הערב והיו כבר לא נהגים "ששירינו" לעצמם את הנתיב השמאלי/השלישי/החדש ואף טרחו לנסוע עליו לאט ככל האפשר . בכל אופן הגיע הזמן וכל הכבוד לכל מי שהיה מעורב בהוספת הנתיב (מופז/כץ והשאר).
  6. Eitan_L

    Maserati Ghibli

    ל Cuore Sportivo, בהתייחס להודעה האחרונה שלך, לפי דברים ששמעתי מאנשים וקראתי ברור שיש לך בעיות לא מעטות: בכל אופן הנה 2 דברים לסיכומו של נושא מבחינתי: 01. אני רואה שלאורך זמן (לא מדבר על עצמי) יש לך בעייה עם זה שאנשים לא מסכימים איתך, אתה מאבד את קור הרוח שלך מאוד מהר, אז מכיוון שאתה כזה גיבור ואתה מנסה בכוח להפוך את העניין לאיום פיזי כפי שכתבת כעת וגם מקודם אז תדע שאני לא אדם אלים מטבעי אבל גם לא קטן או פחדן (בדיוק ההיפך), אז אני ממתין שתכתוב כאן או אם אתה חושש אז תשלח לי בפרטי את הכתובת/טלפון או כל דבר אחר שדרכו נוכל להיפגש, כפי שאתה עצמך רוצה (הרי ניסית לאיים ולהפחיד כבר פעמיים נכון?!), דרך אגב לא צריך להתאמץ אני אגיע אליך בזמן שנקבע מראש!! אני אף אוסיף ואומר מראש כבר עכשיו שאם יצא שאתה גר באיזור חיוג מרוחק ממני ניפגש איפשהו באמצע, מחכה לפרטים ממך, מה אתה אומר? הנה הכדור במגרש שלך! אם אתחמק ולא אגיע תוכל להגיד שאני פחדן וכמובן ההיפך, כמו שכתבת אתה עצמך שאתה רוצה לפתור את זה כמו גברים, אז אתה גבר לא?! 02. אני מבין שיש לך קשר אמיץ אם הנאצים (כהגדרתך- הרי אתה מזכיר אותם שוב ושוב) ואם אמשיך לכתוב עם פסיק אתה עוד עלול לשלוח להם מורס מקודד וסודי ולהודיע להם על זה שהעזתי לכתוב גיבלי עם פסיק קטן (הרי הם הרגו על פחות מזה כפי שכתבת! ואיזה פשע גדול ואיום עשיתי שכתבתי עם פסיק ואאו!), אבל מה החלטתי שמהיום והלאה אני מאמץ את השיטה בה נקטו עיתונאי רכב בריטים רבים עם הג'יבלי הישן וכינו אותה ג'יבלי, אז זהו מהיום בשבילי כאן זה רק ג'יבלי עם פסיק קטן וחמוד.
  7. Eitan_L

    Maserati Ghibli

    @Cuore Sportivo, דווקא היה מתאים לי עולם בו אפשר היה לצאת ולפתור את זה כמו גברים.. חבל שהזמנים השתנו, חבל!! חוץ מזה כן המורה אתה צודק! אני זוכר טוב את שיעורי ההיסטוריה לגבי הגרמנים ואני "מבטיח" להתאמן היטב על ההגייה של המילה למבורגיני שחס וחלילה לא יצא לי למבורג'יני (חס ושלום, צריך להיות גזר דין מוות על זה לא?! הרי כתבת שהגרמנים הרגו על פחות מזה!), רגוע עכשיו? או שאני צריך לכתוב כאן גם מאה פעמים את המילה למבורגיני? עצב טובה, תפסיק להיות קטנוני ואם אתה מתעקש על כך אז תחפש פראייר אחר להתעלק עליו, אין לי אנרגיה בשביל הוויכוחים הקטנוניים שלך. לamiger, אני כבר שנים לא עמיל מכס, אבל עצם העניין שזכרת את זה מראה כמה זמן השקעת בזה, (בדקת לא מעט הודעות ישנות אולי?) ועד כמה זה הציק/מציק לך הא? טוב במקרה שלך "והבעיות" שאולי יש לך אני לא במקצוע הנכון בשביל לסייע לך, אבל רק בשביל לנסות ולהרגיע אותך מהפסיק-המקף שמציק לך כל כך ואוכל אותך מבפנים כבר כמה ימים, הנה משהו קטן בשביל שניכם.. לכל החברים כאן, אומרים ג-י-ב-ל-י, מרוצה? תוכל לישון בשקט עכשיו?
  8. Eitan_L

    Maserati Ghibli

    מה אתה אומר????!!!! "שגיאה חריפה יותר.." האא? ואוו! אני פשוט חייב להאיץ את שיעורי האיטלקית שלי, חייב!! אם לא היית מתקן אותי ואומר לי שזו "שגיאה חריפה ביותר" אני לא יודע מה הייתי עושה!!! בכל מקרה בשביל שאני לא אחזור על כך ולא אעשה "טעות כל כך קריטית" (מבחינתך) אני רץ מייד למילון האיטלקי ומתחיל לשנן מילים שמתחילות ב GI!! נ.ב. מה שפסיק קטן יכול לחולל במוחם של אנשים מסויימים ממש נשגב מבינתי.
  9. Eitan_L

    Maserati Ghibli

    תודה עכשיו אני "רגוע"! עוד 2 נקודות: לא שזה באמת חשוב אבל אני חושב שיש כאן אנשים נבונים שיכולים לבטא את השם נכון גם אם הוספתי פסיק-מקף. חלק מהבריטים היו מכנים את הדגם הקודם ג'יבלי, ומכיוון שמבחינה מוטורית אני "ניזון" לרוב מכל מה שבא משם כתבתי זאת כאן כך.
  10. Eitan_L

    Maserati Ghibli

    שאני ארצה מורה לתיקון הלשון וההגיה אני אזכור לפנות אליך.
  11. Eitan_L

    Maserati Ghibli

    הג'יבלי הראשונה הגיעה לארץ לפני פחות משבוע ונמצאת במשרדי אוטו איטליה כשלושה ימים בלבד, למיטב ידיעתי אין עדיין ג'יבלי על כבישי הארץ.
  12. Eitan_L

    Maserati Ghibli

    עוד דבר קטן, בהתייחס ללינק הזה מynet, חבל שכתבי הרכב בארץ ממש לא מקצועיים, יש בישראל (כולל אלה שבאולם התצוגה) כבר מעל 65 מכוניות פרארי ומזראטי, ואני לא מתייחס למכוניות המוזמנות שעוד אמורות להגיע לארץ, נתון שמראה שאלון עשה עבודה לא רעה בכלל.
  13. Eitan_L

    Maserati Ghibli

    לפני כחודש בערך, מישהו מהלקוחות שאני מכיר שאל ונאמר לו שהם מעריכים שמחירה ההתחלתי של הג'יבלי יסתובב סביב ה-600 אלף ש"ח. מצד אחד לא זול בכלל, במיוחד אם רוצים לחדור לפלח השוק הזה בצורה חזקה יותר, מצד שני המחיר יכול להיות אטרקטיבי ללא מעט בעלי ממון שנרתעים להוציא למעלה ממיליון ש"ח עבור מכונית- קוואטרופורטה לדוגמא, אבל סכום של 600 אלף ש"ח יכול להיות מפתה ואטרקטיבי. כמובן שעכשיו שאלון עוזב הם עלולים לתמחר את המכונית במחיר גבוה יותר אבל זה כבר סיפור אחר. ובהתייחס לעזיבתו של אלון, תבדקו את הלינק הבא מסתבר שיש כאלה שהחליטו להשמיץ ולכלכך עליו עכשיו שהוא עוזב, לדעתי האישית זה ממש לא לעניין. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3606110,00.html
  14. לא הגעתי לכדור הארץ בשביל לתת לך תשובה למחשבותיו ומעשיו של הקדוש ברוך הוא, אם אתה לא מבין כנראה שאתה לא ראוי להבין. ללא קשר אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי.
  15. קרה לי משהו מפגר שכזה לפני שנים רבות! באמצע הלילה אני שומע רעש של משיכה/ניסור או משהו כזה, אני ניגש לחלון (גר בקומה עליונה) ורואה בחור שעומד ליד המראה של החלון הקידמית של המכונית, אני צועק לו (קומה עליונה) מה אתה עושה, המפגר חוזר ועונה לי פעם אחר פעם שהוא רק עושה פיפי ושאני אסגור את החלון! אני צועק בחזרה תפסיק ואני רואה שהוא עם איזהשהו כלי מנסה לעקור לי את המראה שבצד של הנהג, אני מתלבש ורץ למטה עם מברג שמצאתי בסלון, הוא כנראה שמע אותי במדרגות והתחיל לברוח, קלטתי אותו במרחק של כ-200 מטרים ממני (אני רץ די מהר) אז סגרתי עליו אך איך שהגעתי לאיפה שראיתי אותו הוא הספיק להיעלם בחושך (2 וחצי לפנות בוקר). בדיעבד אני לא יודע אם זה היה נבון כל כך לרדוף אחריו, רצתי למקום די חשוך בין בניינים וכן עצים/שיחים והוא יכול היה להיות עם סכין או כלי נשק אחר. בכל אופן המראה נשברה במקום בו הוא מתחבר לגוף הרכב אך לא נפל (הוא לא הספיק), למחרת הדבקנו את המראה והמשכנו להשתמש בו בכל הזמן בו נסענו ברכב זה. הערה אחרונה, לדעתי זו היתה השגחה עליונה, בזכות הקדוש ברוך הוא התעוררתי באותו הרגע! אני גר בקומה עליונה (חמישית), הייתי עייף מהעבודה באותו היום, זה היה יום חול רגיל שלמחרת היה עוד יום עבודה, אני גר באיזור עירוני שיש בו תנועה של אנשים ומכוניות וכן הלכתי לישון כשעתיים-שעתיים וחצי לפני כן, אז מה הסבירות שהייתי אמור להתעורר דווקא מזה??!
×
×
  • תוכן חדש...