Jump to content

gal_private

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gal_private

  1. מה עם פורס פיאסטה? נראה לי שיתאים לו
  2. תודה רבה על ההודעה אבל זה קצת בעייתי בשבילי לקנות רכב שנמצא שעה וחצי נסיעה.. אני לא מכיר סוכות בדיקות שיכולה לתת לי בדיקה לרכב, וגם אם אני אלך רוב הסיכוי שזו תהיה קנייה במקום (בפגישה אחת) בלי יותר מידי מסביב וזה מלחיץ אותי כי אני לא מוכן לעשות קנייה מהירה, לא ברכב לפחות.. ראיתי באזור שלי פורד פיאסטה 2004?? אני יודע שהיא יותר חסכונית בדלק, מה דעתכם עליה?
  3. אם הייתי יודע הייתי אומר לך אני פשוט לא יודע.... הלאון מאד מוצאת חן בעיניי אני לא יודע מה מדדי דלק של הרכבים שהצעתי עכשיו לכן אני מחכה לדעת החברים..
  4. אני עדיין ממשיך לחפש, כי לא נסגרתי על דגם שאני רוצה.. אני לא צריך רכב משפחתי, רוב הזמן הרכב נוסע לבד או עם עוד אדם אחד. ראיתי לאחרונה את ההונדה סיויק קופה שנת 1999 מה אתם אומרים עליה? יש לי חבר עם הונדה סיויק רגילה כבר הרבה יותר מ10 שנים והיא עברה את ה250KM והיא נוסעת כמו גדולה (מב"ש לצפון וכ'ו). יותר חשוב לי צריכה הדלק (כי זה מה שנשאר אחרי הקנייה) והאמינות של הרכב. חשבתי על הסיריון אבל היא מחוץ לתקציב שלי.. (לפחות באתר יד2...) פיאט פונטו ממש לא מתקבלת על הדעת.. רכב ממש קטן, בלאי מהיר מאד (בהתאם המחיר הזול..) פוקוס האצ'בק - נשמע מושלם כי אני אוהב את הפורדים למיניהם אבל אני פשוט לא מוצא את דגמי ההאצ'בק! מה לגבי סיאט לאון2002? איביזה 2003-2008? אני פשוט לא סגור על עצמי ואני חייב לקנות רכב כבר בחודש הבא. תודה לכולם!!
  5. מה לגבי הסיריון? אני אשמח לשמוע יותר על מכוניות יפניות\סניות... רק לא צרפתיות..
  6. מבחינת מקום, אין בעיה בשבילי רכבי הגולף למיניהם. יותר חשוב לי יחס דלק לק"מ. אמת שאני רוצה את הC4 יותר מכל אחת אחרת אבל אני מפחד מבזבוז הדלק ואני לא יודע דבר לגבי הטיפולים של הסיטרואן... היה לחבר שלי את הסיריון והוא ביקר הרבה בתחנות הדקל בייחוד בגלל המיכל קטן שלו וגם כי הוא בזבזן לא קון בגלל המנוע הקטן, אשמח לתיקון אם זה בגלל שנת הייצור.. מה לגבי מיצובישי כריזמה 2003? (דלק? טיפולים?) תודה!
  7. שלום לכולם! לאחרונה אני (כמו רבים) מחפש רכב בעל נתונים מסוימים ולא יודע מה לבחור, בייחוד כשזה הרכב הראשון שלי! הנתונים הם! מחיר : 30K ק"מ לשנה: עד 15K שנתון : 2004 ומעלה מתאים לזוג צעיר בעל בלאי סביר שלא יתקע באמצע הדרך שיאפשר נסיעות מחוץ לעיר כמובן חסכוני בדלק ועוד יותר חסכוני בהוצאות תיקונים עשיתי רשימה של דגמים שראיתי ביד2 שאני מעוניים לברר לעומק אבל אני רוצה את חוות הדעת שלכם לפני שאני הולך לקנות יונדאי אלנטרה שנת 2004 גולף שנת 2000-2002 סיטרואן C4 שנת 2005 (קצת חשוד) פיג'ו 307 שנת 2004 פיג'ו 407 שנת 2004 קילומטרג' בין 150 ל 200 אלף. תודה לכולם!
  8. אני גם מצטרף לנושא אני גם מחפש רכב עד 30K שיהיה עמיד ושיעשה קצת ק'מ בשנה (עד 10KM). מה לגבי דגמי הגולף או הבורה של פולסווגן? לפיאט ופג'ו הבנתי שיש לא מעט בעיות...
  9. שלום לכולם! לאחרונה אני מחפש רכב ושמתי עין על הגולף. דגמים ספציפיים שראיתי הם שנת 2000 והלאה דגמי הקומפורט 1600. אני אשמח לדעת אם יש לו "מחלות" כמו לפג'ו או אם יש לכם הצעות לרכבים אחרים. דרישות: 30 ק'מ ביום שיעמוד בנסיעות ארוכות אם יהיה צורך. לזוג אבל שיהיה נח לאורחים מאחור אוטומט או טיפטרוניק (רק לא ידני!) צריכת דלק מחיר עד 30K. תודה רבה
  10. מה ההמלצה לרכב אוטומט? תודה
×
×
  • תוכן חדש...