מה לגבי האמינות של הפונטו בשנים האלה? (2004 בערך?) יש תקלות משמעותיות?
לומר את האמת, אני קצת נרתע מלהמליץ לו על פיאט, הרבה בגלל דעות קדומות. אבל בכל זאת אשמח לשמוע אם יש כאן עוד ממליצים על פונטו, בעיקר מבחינת האמינות של הרכב, ואיך הוא בהשוואה נאמר לפולו/איביזה/קורסה, אולי אפילו בהשוואה ליפניות המשפחתיות (לנסר, אלמרה, לנטיס).
לפי היכרותכם את השוק היום, איזה מודל של המשפחתיות נכנס פחות או יותר בתקציב של 20,000?