Jump to content

gal_private

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gal_private

  1. למה אף אחד לא מציע לו את פיאט פנדה?
  2. יש את הHILL HOLD בידני? לא נשמע לי הגיוני כל כך... אולי זה חלק מהרובוטי, לא?
  3. מה דעתך על ההצעה שקיבלתי? על תוצאות הבדיקה?
  4. הייתי רוצה לדעת מה הסיכונים שאני לוקח אם אני קונה גיר אוטומטי (אם יש כזה, לא רובוטי). אני מפחד שיהיה לי קשה לנהוג ברכב בגלל בעיות הגב. תודה.
  5. אז ככה! הייתי היום בחברת קל אוטו מצאנו פנדה שיחסית טובה 50KM, עבר טסט חודש שעבר, ידני שנת 2010 צבע כחול. מבחינת בדיקה: תקוני מרכב, משמעות נמוכה: סימני פגיעה לפנים, הוחלפו חלקי מרכב. תקוני מרכב וצבע, מעיכות= מעוך\ שריטות בצבע + פגמים, נזק לפגושים, נזק בפנלים. כל השאר נקי, קומפיוטסט הרצליה. מחיר 40K לפני הנחות שהוא יכול לסדר (אין לי מושג כמה, לא מתכנן הרבה) הוא צריך להביא את הרכב לבאר שבע אם אני ארצה. לא נסעתי ברכב כלל כי לא היה לו רכב עם ביטוח. אמת שאני קצת חושש מידני כי אני סובל מבעיות גב ומאז שהחלפנו במשפחה לרכב אוטומט אני לא סובל מאותם כאבים שהיו לי. בעבר היה לי פיאט דובלו. השאלה אם זה אותו קלאצ' ארוך (מבחינת לחיצה) וקצת קשה או שהוא קצר יותר וקל ללחיצה. אשמח לשמוע את דעתו של yulianx כי לשנינו היה דובלו ועתיד להיות פנדה! תודה רבה!
  6. לרכב מסוכנות יש עוד 3 חודשי טסט. מדובר על רכב השכרה. מה הסיכוי שהוא לא יעבור טסט ואצתרך לעשות לו טיפולים בהתאם? להחליף צמיגים וכ'ו? חברת קל אוטו הרכב הספציפי הזה נמכר כבר, הוא אמר לי שיש לו עוד רכבים עם טסט ארוך יותר והמחירים נעים בין 35-38 לערך. מחירון יד 2 : 36K
  7. שלום לכולם! מצאתי הצעה לגבי פיאט פנדה. מדובר על 1250 סמק 56000 ק'מ טסט עד 5-2013 בעלות שנייה ושלישית אצלו. 4 צמיגים ומצבר חדשים מחיר 25K לפני דיבור. יש מצב שהחליפו לו את המנוע? מה דעתכם? אני מחפש רכב לעיר ומידי פעם (פעם בחודש - חודשיים) לים המלח (ירידות ועליות) מה אתם אומרים על האחזקה שלו? פגים סדרתיים? מה לגבי נוחות הנסיעה? יש כאן בחור שיש לו פנדה, הייתי שמח לשמוע את דעתו בנושא. יש עוד הצעה לפנדה שנת 2010 ב35K מסוכנות: 35K 56KM יד 1 אחריות מקיפה לשנה שווה את ה10K הנוספים? נכון לעכשיו זה או פנדה או פג'ו 206 (יש לי העדפה לפנדה מצריכת הדלק היפה שלה) תודה רבה!
  8. לגבי האדם הפרטי, כשאני הולך למכון בדיקה, יש להם אפשרות לתת לי תשובה אם הוא יעבור טסט באופן רשמי או שזה דעה כללית בלבד? אני שואל אם כדאי ללכת למכון בדיקה כדעה ראשונית לטסט... תודה רבה!
  9. בדקתי עכשיו לעומק את ההצעה של הפוקוס שנת 2005. מדובר על רכב בעל סט לשלושה חודשים. אין לי מושג אם הרכב הזה יעבור טסט בכלל. דעות?
  10. רציתי לדעת אם 1500 ש'ח בחודש זה סכום הגיוני שבו כלול כל הוצאות הרכב. כמובן שאת הטסט והביטוח אני מחלק ל 12 חודשים וכל טיפול נוסף אני לוקח מהיתרה שנשארת לי בכל חודש (צבירה). בנוסף ראיתי פוקוס שנת 2005 עם 135KM במחיר של 27.5K נראה לי שאני אלך על זה, מה דעתכם הכללית על שנת היצור הזו? תודה רבה לכולם!
  11. שלום לכולם! אני כבר זמן מה מחפש רכב ומתלבט אם בכלל לקנות. עשיתי חישובי הוצאות כלכליות על רכב והתוצאות הן: הלוואה 1600 לחודש לשנתיים 1500 ש'ח שיכלול דלק לחודש (2 מכלים בממוצע) + תיקונים + טסט. הרעיון הוא שאני שם בצד כסף כדי שכשאני אצתרך יהיה לי מאיפה לקחת. הגיוני להוציא על רכב כל כך הרבה???? קיבלתי הצעה מחברת HERTZ (בבקשה לא לגנוב לי את הרכב!) פורד פוקוס 2008 5 דלתות TREND היה בליסינג פרטי וחזר לטרייד- אין. מחיר 41K ק'מ 140KM במסמך בדיקה שלהם (שהדהים את המוכר, אולי הצגה אולי לא): לברר זמן טיפולים + טיימינג (כנראה שאין טיימינג) פגושים פגועים + מתוקנים + מעיכות במרכב (שילדה)+ תקוני צבע מה דעתכם על הרכב?
  12. יש עוד אחד עם 185KM במחיר 16.5K אבל שנת 2003. מה כדאי יותר???? אני ממש אשמח לקבל דעות כאן לפני קנייה.. תודה רבה!
  13. יש עוד אחד עם 185KM במחיר 16.5K אבל שנת 2003. מה כדאי יותר???? אני ממש אשמח לקבל דעות כאן לפני קנייה.. תודה רבה!
  14. פורד פיאסטה דגן GHIA 1.4 ליטר שנת 2004 עם 195KM במחיר 19.5K יד שלישית הצעה שמאד נראה לי. השאלה היא כמה עולה טיפול 200KM??? אני מבין שזה טיפול גדול, זהו הרכב הראשון שלי ואני ממש לא יודע כמה טיפולים כאלו עולים... ד'א, האם הרכב ישרת אותי בנאמנות במשך ה5 שנים הקרובות?
  15. היה לי את שתיהן! בבקשה אל תיקך את הדובלו! פשוט סיוט! אם אתה לא מעמיס את הרכב אתה פשוט תסבול מכל מהמורה קטנה בכביש. לפורד יש הרבה יותר נוחות נסיעה, צמיגים רחבים יותר (למשקלים כבדים יותר). הפורד הרבה יותר נח בכל צורה אפשרית! החסרונות שהרגשתי בפורד (תקלות ליתר דיוק) ברקסים קדמיים נשחקים מהר (את הדובלו קיבלתי מניילונים ואחרי שבוע הרגשתי את הברקסים) ואחרי המון זמן (ואם עושים פתיחות ברמזורים) יש בעיה קטנה בגיר שאפילו לא תפריע לך, כאילו שיש מרווח בין השיניים של הגיר ואז יש מכה קטנה כשאתה עובר מתאוטה לתאוצה וההפך. הדובלו פשוט בדיחה ליד הרכב הזה. הדובלו לא נוח בייחוד מאחורה (אני עם בעיות גב) וזה ממש קריטי הקלצ' של הדובלו מאד לא נוח ללחיצה לאומת הפורד. מבחינת מקום, יש בשתיהן יש אותו מקום. אם אפשר לומר, הדובלו והברלינגו לא משתוות לקוננקט. זו דעתי הסופית
  16. לגבי הסיריון, תוכל לתת לי דעה גבי נסיעות ארוכות איתה עליות ירושלים, חרמון, ים המלח, עליות סדום? זו הדילמה העיקרית שלי, אני גר בב'ש ככה שנסיעות ארוכות הן לפחות שעה לכל אחד מהמקומות הללו. אם אני יכול לקחת אותה בראש שקט לגבי המקומות הללו עוד מחר אני קונה אחת משנת 2007!
  17. נכנס נכנס.... אני רק שואל אם יש טעם לחפש מאזדה? מה דעתכם עליה? ד'א קראתי את הפוסט המתעדכן שלך, ממש הלהיב אותי ומחזיר לי את החשק לקנות פג'ו.. ממש זול בייחס לשנה אבל הפחד מכל הבעיות עדיין נשאר... דגש די חזק, הרכב יהיה אצלי 6 שנים, אני רוצה שהוא יחזיק מעמד לא רק בתוך העיר אלה גם עליות בצפון, ים המלח וכ'ו...
  18. אממ לא.... אני חושב שהגעתי לרחל מהסיריון.... תראה לפי דעתי מהסיריון אתה יכול להנות רק אם אתה לא מתכוון להגיע לירושליים או לצפון או לאילת, כל העליות הללו רק יהרסו את הרכב. בנוסף אני חושב שבכללי נסיעות ארוכות על 120 קמ"ש רק מזיקות למנוע כי אתה לוחץ יותר בשביל לקבל יותר ממנוע קטן. הפוקוס נותנת הרבה יותר בטחון בחלק הזה, אבל בעיר היא צורכת יותר. חשבתי על הC4, אמרו לי שהיא צורכת יותר מידי דלק ויקרה יותר בעלויות שוטפות.. באזור הדרום לא רואים רכבים שמתאימים.... (אולי כי הם בשימוש וכל השאר נמכרים מחוסר הבנה בנושא..) אני שוב מעלה את הנושא של C4 שנת 2006-7 כי זו האפשרות הכי פופולרית באזור.
  19. שלום לכולם! את הסיריון כולם מכירים, מאזדה 3 עם 5 דלתות 1.6, פוקוס 5 דלתות 1.6. שלושתם משנת 2006 את כולם קיבלתי בסביבות ב37K יד שנייה. אני די סגור על הפוקוס כי אני רוצה להיות בטוח בעצמי כשאני נוסע מחוץ לעיר (מב'ש לחרמון או לאילת פעם בשנה) חיפשתי דעות של אנשים לגבי המאזדה ולא מצאתי, יש לי ניסיון של נהיגה במאזדה ולא קרה לי שהייתי צריך ללכת למוסך חוץ מטיפולים שוטפים (ב4 שנים הראשונות שלו מעט הקנייה). את הסיריון הלכתי היום לבדוק ושמתי לב שמנוע 1300 יכול להתאים לי לעיר אבל לא הרגיש לי נוח אל מחוץ העיר (לפחות ככה הרגשתי בנסיעת המבחן הקצרה) היא רוצה עליו 37K ללא עבר של טיפולים (רק שנה אחורה ושם יש החלפה של דסקיות בלמים ופד- בלמים, ומשאבת מים) אין לה כוונה לשלם על מכון בדיקה (אפילו לא חצי). היא טוענת שמחר מישהו בא לשלם עליה זה הסיבה לכל הקמצנות שלה. אני רוצה לשמוע יותר דעות על המאזדה וגם אם רכב מהסוגים הללו שווים את ה37K? שאני אחפש במחיר נמוך יותר? ועד כמה משנה לרדת בשנה אחת אחורה (מבחינת מחיר ומצב רכב)? תודה לכולם!
  20. אולי קצת יצאנו מהנושא אבל! מה עם מאזדה 3 שנת 2006 קומפורט 5 דלתות? לפי KML יש לו צריכה של 11\1
  21. עד כמה זה משפיע המנוע הלא עדכני? בייחס לרכבים קטנים אחרים באותו המחיר? תודה.
  22. שלום לכולם! ברצוני לעשות השוואה קטנה מול שני רכבים הראשון C4 1.6 שנת 2006 ומעלה או סיריון שנת 2006 לערך. כרגע יש לי העדפה לסיריון כי הוא הרבה יותר חסכוני אבל שמתי לב שהוא מאיץ ממש לאט וגם הוא לא מיועד כלל לנסיעות מחוץ לעיר (120 קמ'ש כשהרכב דורש לרדת במהירות (שמתי לב לזה לפי סרטונים)) כרגע ביררתי בעיקר על הC4 כי זה רכב יותר רציני והוא יכול לתת יותר בנסיעות בין עירוניות. אני מודע להפרשי צריכות הדלק (סיריון 12 לליטר והC4 10 לליטר) אני יותר מעוניין לדעת לגבי התנהגות נסיעה (תחילת נהיגה מעמידה, התנהגות ב120 קמ'ש, נסיה בתוך העיר ומחוצה לה) עלויות אחזקה שוטפת. עלויות חלפים איכות הרכב (כמה פעמים מבקר במוסך במשך תקופה מסויימת) אני סטודנט שלא מתכנן לקרוע את הרכב אבל אני לא רוצה לפחד לצאת מהעיר. מדובר על 20-30 ק'מ בכל יום גג. תודה רבה!
  23. שלום לכולם! לאחרונה חשבתי אולי לקנות מערכת ביתית 2.1 ולחבר אותה לרכב. אני הנדסאי אלקטרוניקה כך שכל מה שקשור לחשמל אין בעיה כלל... חשבתי להוציא מהמצבר את המתח המתאים (מתח הDC) ולהעביר את הזנת המידע לקדמת הרכב (הבננה הירוקה). הסאב ושני הרמקולים הקטנים יהיו מאחור. חשבתי אם זה ילך להביא סראונד (ספציפית של חברת לוג'יטק Z5500) עם צג וסאונד דולבי והספק של 200W כניסות אופטיות ועוד... מה דעתכם?
  24. הRIO יותר משפחתית ויותר "מארחת" ויותר גדולה ומשרה יותר ביטחון. הI20 יותר קטנה, חסכונית בדלק (ביחס ל..).
  25. סתם ככה, למה כשאני כותב הודעה אני לא רואה אותה מוקפצת או משהו? כל פעם אני עושה חיפוש לפי שם משתמש בחיפוש המתקדם....
×
×
  • תוכן חדש...