יוסי שובא
-
הודעות
29 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יוסי שובא
-
שלום איש יקר מבקש הסבר מהו רוורס מכני ?
-
אני קראתי כאן בפורום שהביטוח ירד בעשור וחצי האחרונים ב40 אחוז . אז על מה נלין ?
-
קראתי כאן בטיזה שהוא מקום שזה גיר זהה לגיר של בלנו סוזוקי .
-
תבדוק שוב חבר . ההוראה השתנתה .
-
שלום A900 אני מת לאופל קדט 5 דלתות ,אני מעדיף אוטומטי ,יש לי סדורים בעיר וגם מלוצה לה . שמעתי שי כמה כאלו עם מנוע 1400 , זה נכון ? אגב ,אין טסט פעמיים בשנה ,כדאי שתתעדכנו , אני רואה שאתם המון מסתובבים כאן בפורום ואתם ממשיכים לכתוב דבר שאינו נכון.
-
אין יותר טסט פעמיים בשנה . בדוק אצל מישהו המעודכן יותר טוב מכ המחשבים של משרד הרישוי ,על פיו יישק דבר !
-
בלנו סטיישן DL נראית עיצה טובה . כעת איך בוחרים אחת כזו בלי לשבור את עצם האף .
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, חודשים אוקטובר - דצמבר 2011
יוסי שובא פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
כעת אני ממש מבדיל בנפח העדיף של מרכב הפיאסטה והבגאז' שלה לבין אופל קדט ,הקדט הרבה יותר מרווח . -
ערן ,איש טוב שכמוך ! מהידועות היא שסובארו לגאסי לא מתבייש מללגום דלק ,איכה אעמוד מול סוגייה זו ? זה באמת רכב מעולה , אבל...
-
למרות היותי ינוקא עדיין למדתי מהר מאוד דבר אחד ,אין עשן ללא אש . אל תכעסו עליי שאני חופר ,אבל אמש בלילה קיבלתי עוד חיזוק לכך שמה שכתוב באתרי ממשלה הוא בערבון מוגבל . אחיי ורעיי תבדקו את עצמכם ,הרי אתם פי אלף מנוסים ממני בנושאי רכב .
-
גם בלי החפיצים (גאדג'ט) הללו מזהים אותי כערבי ,יש לי המון צרות עם זה במקומות ציבוריים . זה אחד השיקולים העוצרים בעדי מלרכוש אופל ...
-
אבל היהודי שאמר לי זאת הוא בוודאות מעודכן יותר מכל מידע במשרד התחבורה. אז כנראה יצאה לו פאלטה ? מסופקני !
-
וויכוח סוער שהתנהל אצלי במוסך בנושא התקנת מצבר בעל קיבולת גבוהה
יוסי שובא פרסם הודעה בנושא של Doron001 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לי יש שאלה מצבר שמרוקן בגלל סטרטרים ,האם זרם הטעינה לא יעלה בזמן שהמנוע והרכב עובדים ? כשמרכיבים מטען עם מד זרם על מצבר בפרוש רואים שמצבר מלא צורך זרם מטען נמוך ומצבר ריק צורך זרם מטען גבוה יותר ,את זה אני אישית רואה על המטען אצלי בבית . ככה שהקביעה שמי שקובע את הזרם טעינה הם רק הצרכנים היא קביעה לא כל כך מדעית או לחלופין אינה נכונה . אני טועה ? -
מעט קשה לי לעכל ,שאני טירון ,בשר טרי חדש כאן בפורום הצלחתי להפתיע כרישים יודעי דבר ועניין כמוכם . אלא אם אני טועה ואז נתונה לי הזכות לבקש סליחה על ההטרדה המיותרת .
-
ממש במקרה היום להפתעתי,נאמר לי שרכב מיושן (20 שנה) צריך טסט רק פעם בשנה ! מישהו יכול כאן לאשר או להכחיש ?
-
האמת ? אחלה אוטו ,אבל אני לפלף צעיר ,בתול עדיין בשוק זה שכפי הנראה אין לו חקר , אז כדאי לי לקפוץ לבריכה כזו צוננת ?
-
בניגוד לדעת רבים כאן ,דייהו ואופל גם להם שפע חלפים וזהות חלפים. אני רואה שאינכם רוצים להמליץ על אחת משניהם . יש לכך סיבה ? מדוב ר על אופל קדט אוו רייסר.
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, חודשים אוקטובר - דצמבר 2011
יוסי שובא פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
איך אני מגיע לבעל הרכב הזה ? -
שבוע טוב לכולכם אנשים טובים ועוזרים אם אני אשקיע בDL המדוברת ויגנבו לי אותה ,יקח זמן עד שאתאושש בחזרה ,לעומת זאת אין בנמצא אצלי מספיק מצלצלין עבור ביטוח נגד גניבות . האמת שמאוד קשה למצוא אופל קדט מסודרת מהשנים ההם . אתמול טיילנו על השביל אופניים החדש עם הכלבים סובב ירושלים ,התחלנו בליפטא וזה ממשיך מעבר למוצא ועוד מעט יגיע לסטף ,היה מזג אויר מזמין ובאו ולקחו אותי עם סוזוקי בלנו ,היו בדרך המון עליות גם בדרכי עפר וגם על כבישים סלולים והרכב נסע טוב ,יש לי סיכוי למצוא אחת כזו ? האם היא אמינה כמו אופל ? שמעתי שבגליל באזורי טורען ,מאג'ר ,תרשיחא ונצרת יש אופלים שמורות שעוד נוסעות טוב ,כדאי לקנות מאחינו הישראלים אלו ?
-
לבושת י ,מה זה DL סטישין ?
-
שלום ,בוקר טוב ושטוף שמש ,דני האם קיימת פייסטה עם 4 דלתות ? לדעתך היא לא עם תא נוסעים קטן ? כי אני זקוק להובלת 2 כלבים לא קטנים יחד איתי . יש לך דעה לגבי הקדט של אופל ? היא מרווחת מאוד בגירסת 5 דלתות ,טוענים שגם אמינה . תודה דני
-
שלום רק הלילה נרשמתי וכבר אני זקוק ליעוץ ,אני מחפש רכב זול אמין ומרווח יחסית לכלבים ולציוד הטיולים שלי ,חברים הציעו לי מכוניות צרפתיות מאוד זולות וישנות ,אחרים המליצו על אמריקאיות שצורכות יותר דלק ואינן נמכרות בשוק בשל חולשת השוק וחוסר הרצון של הקונים להתעסק עם רכבים כאלו גדולים ,האמת שגם עבורי הם גדולים ,אבל איני פוסל על הסף ,אני עובד ויש לי תודה לאל הכנסה צנועה . אחדים מחבריי המליצו לי על אופל ישנה בין השנים 84-83 ועד 91 מדגם קדט אופל . כאן אני זקוק מחברי הפורום להנחיות וטיפים טכניים בקשר לרכב זה . כל מידע ונתונים טכניים עם קישורים רלוונטיים מתקבלים בברכה . תודה לכל מי שיעזור לי ! אנא הביעו דעתכם באשר לקנייה .
-
שלום לכל גולשי הפורום שמי יוסי שובא ,לא מזמן סיימתי שרות צבאי ואני מתכנן להתחיל ללמוד. כרגע אין לי רכב אישי שלי והייתי מאוד רוצה להשתלב בפורום ולהכנס לנושא תחזוקת הרכב וכיצד בוחרים בקנייה . אני חובב טבע וטיולים וצריך רכב זול ואמין לנסיעה לטיולים ובזמן הפנוי לצאת איתו לטייל בארץ . אני מתגורר ברמת החייל תל אביב . תודה ושלום לכולם .
